Kaj je revizijski dnevnik?
Sledite računu in spremembam uporabnikov in osebja predstavnikov vaših strank. Revizijski dnevnik je odlična funkcija, ki vam to omogoča. Gre za kronološki niz zapisov. Ta dokumentarni dokaz o dejavnostih samodejno sledi dejanjem, kot so: prijava uporabnika, ogled zahtevka uporabnika, spremenjene oznake, uporabnikov levi zahtevek, razvrstitev zahtevkov, glasovno sporočilo zahtevkov, prenos zahtevkov in še veliko več. V svojem agentu LiveAgent lahko uporabite filter po meri dnevnika revizije, ki prikazuje le določene dejavnosti ali izbranega predstavnika za stranke.
Izvedite več v dnevniku revizij v LiveAgent.
FAQ
Kaj je revizijski dnevnik?
Revizijski dnevnik, znan tudi kot revizijska sled, je zapis dogodkov in sprememb. Običajno so to dogodki, povezani z zaporedjem dejanj ali določeno dejavnostjo. To vam omogoča sledenje spremembam, ki so jih v določen zahtevek vnesli agenti.
Kdo lahko izda revizijske dnevnike?
Revizijske dnevnike lahko izda kateri koli agent, ki služi strankam. To vam omogoča sledenje določenim dejanjem ali dejanjem v zvezi s stranko.
Kako preveriti dnevnike revizij na nadzorni plošči LiveAgent?
Če želite preveriti dnevnike revizije na plošči LiveAgent, kliknite ‘Konfiguracije’, nato pojdite na zavihek ‘Orodja’ in izberite ‘Dnevnik revizije’.
Če te zanima več o tem, kaj je revizijski dnevnik, si oglej naš članek Kaj je revizijski dnevnik?. Tam boš našel podrobnosti o tem, kako revizijski dnevniki samodejno spremljajo različne akcije.
Če želiš izvedeti, kdo lahko izda revizijske dnevnike in kako jih preveriti na nadzorni plošči LiveAgent, preberi naš razdelek Revizijski dnevnik. To bo pomagalo izboljšati tvoje znanje o upravljanju strank.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.
Pripomoček za povratne informacije
Pripomoček za povratne informacije je ključno orodje za zbiranje povratnih informacij strank in izboljšanje uporabniške izkušnje. Preprosto ga nastavite v LiveAgent, kjer lahko hitro zaznate in rešite morebitne težave. Izboljšajte svojo spletno stran s pomočjo povratnih informacij strank. Pridružite se brezplačno!