Kakovost storitve (QoS) je eden najmočnejših načinov za izboljšanje kakovosti VoIP klicev. Ugotovite, kako deluje ta tehnologija in kako naredi VoIP klice bolj zanesljive.
Kaj je QoS VoIP?
Izraz QoS VoIP pomeni »Kakovost storitve za govor prek IP«. Tehnologija kakovosti storitev je bila ustvarjena za reševanje pogostih težav z VoIP. Včasih imate morda omejeno internetno pasovno širino, če drugi ljudje v vašem podjetju ali doma uporabljajo internet. Ko vaš klic VoIP tekmuje z drugimi uporabniki, se lahko vaš klic zaustavi, trpi zaradi učinka trepetanja in splošnega poslabšanja kakovosti govora. Uporaba tehnologije kakovosti storitev lahko zmanjša tresenje in optimizira vašo pasovno širino.
Ali je QoS potreben za VoIP?
Strogo gledano, QoS ni potreben za klice VoIP. QoS za VoIP je način za izboljšanje kakovosti govora na sprejemljivo raven. Brez te tehnologije bi lahko imel vaš klic težave zaradi izgube paketov, zlasti če drugi uporabniki uporabljajo videokonference. Ko govorite v klicu VoIP, se vaš pogovor pretvori v digitalne informacije in se hitro prenese kot serija »Paketov VoIP«. Če se med komunikacijo med napravami izgubi nekaj od teh paketov VoIP, bo vaš klic morda ogrožen.
Če želite narediti dober vtis na stranke, ki kličejo v vaše podružnice in sedež, je tehnologija VoIP QoS odlična izbira.
Zahteva QoS za VoIP klice
Za visokokakovostne telefonske klice prek omrežja VoIP je uporaba politike QoS inteligentna izbira. Za učinkovito uporabo QoS za VoIP obstaja nekaj zahtev.
- Podpora ponudnika storitev. Vprašajte svojega ponudnika VoIP, ali ponuja QoS za telefonske klice. Če vaš ponudnik storitev ne ponuja QoS, boste morda morali uporabiti drugega ponudnika storitev.
- Zahteve glede pasovne širine. QoS optimizira promet VoIP prek vaše internetne povezave. Če ima vaša internetna povezava minimalno pasovno širino, QoS morda ne bo veliko pomagal. Kot smernico, Federal Communication Commission (FCC) v ZDA daje priporočilo za minimalno pasovno širino: 25 megabitov na sekundo in hitrost nalaganja 3 megabite na sekundo. Če je v vašem gospodinjstvu ali podjetju več ljudi, je morda najbolje kupiti največjo pasovno širino, ki si jo lahko privoščite.
- Preverite svoj internetni usmerjevalnik. Preverite nastavitve usmerjevalnika in preverite, ali je pripravljen za QoS VoIP. Vaš usmerjevalnik ima lahko na primer omejitve upravljanja pasovne širine. Te nastavitve bo morda treba spremeniti za podporo QoS.
Nastavitev kakovosti VoIP storitev
Za začetek nastavitve QoS za vaš VoIP telefon uporabite naslednje korake. Upoštevajte, da je za reševanje težav, kot sta tresenje omrežja in slaba kakovost glasu, potrebno nekaj eksperimentiranja. Če potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na omrežne inženirje pri vašem ponudniku storitev VoIP.
- Preverite omejitve pasovne širine. Vaš usmerjevalnik ali ponudnik internetnih storitev ima morda omejitve pasovne širine ali pasovne širine. Omrežni inženirji uporabljajo te omejitve, da zagotovijo, da lahko vsi uporabniki učinkovito uporabljajo internet, ne glede na to, ali uporabljajo mobilne naprave ali računalnike.
- Razpravljajte o tehnikah varčevanja s pasovno širino. Prosite druge uporabnike v vašem podjetju ali doma, naj moderirajo njihovo uporabo storitev pretakanja in iger med poslovanjem ure. Sama ta sprememba bo v mnogih primerih izboljšala kakovost vaših glasovnih klicev na sprejemljivo raven.
- Uporabi prednostno čakalno vrsto. Če želite doseči ali preseči sprejemljivo raven kakovosti za glasovne klice, potrdite, da vklopite nastavitev »prednostna čakalna vrsta«. Ta zmožnost pomeni, da bodo glasovni klici imeli prednost, tako da boste lahko kar najbolje izkoristili svoje omejitve pasovne širine.
Ali QoS upočasni internet?
Nekateri ljudje so zaskrbljeni zaradi uporabe tehnologije kakovosti storitev zaradi njenega vpliva na druge ljudi. Da bi razumeli to skrb, si oglejmo primer.
FCC opredeljuje efektivni standard minimalne pasovne širine kot 25 megabitov za prenos in 3 megabite za nalaganje kot ustrezno minimalno pasovno širino.
Vaša situacija je lahko drugačna. Vzemite na primer podružnice, kjer imate morda več mobilnih naprav, videokonference in glasovne klice, ki se odvijajo hkrati. V tem primeru je večja verjetnost, da se bodo pojavile omejitve pasovne širine. Vendar pa je v poslovnem okolju slaba kakovost govora pri klicih s strankami nesprejemljiva. Zato je vredno uporabiti nastavitve kakovosti storitve (QoS), tako da ima glasovni promet namensko pasovno širino.
Preden vklopite QoS, najavite spremembo. Vnaprejšnje obveščanje pomaga preprečiti pritožbe, ko trpijo druge omrežne naprave. Večina poslovnih uporabnikov razume, da je treba glasovni promet dati prednost pred drugimi vrstami prometa. Na primer, gledanje videoposnetkov na YouTubu bo morda treba upočasniti, da ohranite kakovost klicev VoIP.
Kaj je prometni razred v QoS?
Ker tehnologija kakovosti storitev zahteva usmerjanje, se morate odločiti, katere storitve imajo prednostno obravnavo. Prometni razredi razvrščajo vašo uporabo interneta v podobne skupine. Morda imate na primer en prometni razred za glasovne klice in videokonference. E-pošta ima lahko svoj prometni razred, brskanje po spletu pa svoj prometni razred.
- Nastavite prometne prioritete. Vzemite si nekaj časa in se pogovorite o prometnih prioritetah z drugimi ljudmi v vašem domu ali podjetju. Na primer, naredite seznam vseh vaših omrežnih naprav: prenosnikov, mobilnih naprav in seznam vseh VoIP telefonov. V večjem podjetju prosite za vpogled svojih omrežnih inženirjev. Ko sestavite seznam, mu lahko določite prednost.
- Kako pristopiti k prioriteti glasovnega prometa. Da bi zmanjšali vpliv prezasedenosti omrežja na glasovne klice, morajo vaši profili QoS vključevati jamstva pasovne širine za glasovni promet. Če jamstva za pasovno širino niso na voljo, razvrstite promet VoIP kot prednostno nalogo številka ena.
Nasvet: Upoštevajte, da so čez dan obdobja zastojev. Ameriški operater brezžičnega omrežja Verizon je ugotovil, da so med tednom od 19.00 do 23.00 tipične “konice interneta”. V tem času promet VoIP in videokonference morda ne bosta delovala tako dobro. Brez vzpostavljenega VoIP QoS lahko težave, kot je tresenje omrežja, upočasnijo vaše VoIP pakete in motijo vaše glasovne klice.
Cover all means of communication with one solution
Stand up from your competitors with strong customer service culture. Resolve all your calls, chats and emails from one place.
Frequently Asked Questions
Kaj je QoS VoIP?
QoS VoIP je tehnologija, ki zagotavlja nemoteno delovanje vaših VoIP klicev. QoS za VoIP klice pomeni, da imajo vaši glasovni klici dejansko namensko pasovno širino.
Ali je QoS potreben za VoIP?
Odvisno je od vaše pasovne širine. Če vaše podjetje uporablja videokonference in druge dejavnosti, ki zahtevajo veliko pasovno širino, vaši VoIP klici morda ne bodo imeli minimalne pasovne širine za pravilno delovanje. Če so klici VoIP za vas bistveni, uporabite pravilnik QoS. Brez pravilnika QoS za nadzor prometa je lahko kakovost govora slabša.
Kakšna je zahteva QoS za VoIP klice?
Omrežni inženirji so ustvarili QoS za VoIP, da bi zmanjšali slabo kakovost govora. Zahteve za zahtevo QoS vključujejo storitev VoIP, sofisticiranega ponudnika internetnih storitev in željo po čim večji kakovosti govora. V večji organizaciji bo morda potrebna sklenitev sporazuma o ravni storitev za formalno določitev prometnih prioritet.
Kako nastaviti kakovost VoIP storitev?
Natančni koraki za nastavitev politike VoIP so odvisni od vašega ponudnika VoIP in situacije v omrežju (npr. širokopodročno omrežje, ali uporabljate vmesnik Ethernet ali Wi-Fi). V majhnem podjetju lahko uporabite pravila oblikovanja prometa, da zagotovite kakovost klicev VoIP. V bolj zapleteni nastavitvi boste morda morali nastaviti več razredov pasovne širine, tako da ima vsaka vrsta storitve ustrezne garancije za pasovno širino. Ko imate nastavitve na mestu, opravite nekaj testnih glasovnih klicev, da preverite, ali imajo klici prednostno obravnavo, ki jo potrebujejo. Posvetujte se s svojim prodajalcem aplikacije za nasvete, kako kar najbolje izkoristiti njihovo tehnologijo.
Ali QoS upočasni internet?
V nekaterih situacijah lahko kakovost storitev upočasni dostop do interneta. Natančneje, uporabniki lahko opazijo težave v obdobjih zastojev. Za določitev sprejemljive ravni za ohranjanje kakovosti VoIP je lahko potrebno nekaj testiranja. Ne predvidevajte, da so standardni profili QoS in razredi pasovne širine samodejno veljavni za vašo situacijo. Sčasoma boste našli pravi VoIP za nastavitve govornega prometa za vaše potrebe.
Kaj je prometni razred v QoS?
Prometni razredi, znani tudi kot razredi pasovne širine, so način za nastavitev prioritet za vaše omrežje. Na primer, vaš načrt pravilnika lahko dodeli številko ena »razred storitve« za glasovne klice. Nasprotno pa se mobilnim napravam lahko dodeli nižji razred storitev. V obdobjih prezasedenosti omrežja imajo mobilne naprave morda manj namenske pasovne širine, ker ste se odločili dati prednost glasovnim klicem.
Ko končate z branjem trenutne strani o QoS VoIP, se lahko poglobite v temo, kako izbrati ponudnika storitev VoIP. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kaj iskati pri izbiri ponudnika, da bo storitev ustrezala vašim potrebam. Prav tako je koristno vedeti več o VoIP telefonski storitvi, kjer boste izvedeli, kako deluje ta tehnologija in kakšne so njene prednosti. Raziskovanje teh tem vam bo omogočilo boljše razumevanje VoIP sistema in kako ga lahko učinkovito uporabite v svojem podjetju.
VoIP telefonska storitev omogoča telefoniranje prek internetne povezave, kar prinaša fleksibilnost brez potrebe po tradicionalni telefonski liniji. Spoznajte, kako VoIP izboljšuje komunikacijo in učinkovitost klicnih centrov, ter odkrijte, kako ga lahko uporabljate tako za stanovanjske kot poslovne namene. Izvedite več o potrebni opremi in postopku namestitve za optimalno uporabniško izkušnjo.