Kaj je programska oprema za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev, znana tudi kot upravljanje storitev informacijske tehnologije, je program, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje storitev, ki jih ponujajo svojim strankam. Tovrstna programska oprema je v veliko pomoč vsakemu podjetju – pomaga pri analiziranju, odpravljanju težav, upravljanju naročil, odločanju in pri številnih drugih dejavnostih. Vse dejavnosti se izvajajo tako, da ustrezajo potrebam strank. Vsaka programska oprema ponuja različne funkcije in značilnosti.
Service management software is a great way of how to optimize the company’s technology. It reduces costs and saves time.
Frequently Asked Questions
Kako definirate programsko opremo za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev je programska oprema, ki podjetjem omogoča upravljanje načina zagotavljanja storitev svojim strankam. Storitve vključujejo upravljanje naročil, vzdrževanje strojne opreme, vzdrževanje programske opreme, diagnostiko in odpravljanje težav ter rutinske operacije.
Kakšne so vrste programske opreme za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev vam omogoča upravljanje dejavnosti, povezanih s pravnimi predpisi, upravljanje s človeškimi viri, odločanje o uvedenih spremembah ali nadzor nad različico aplikacije. Vsaka vrsta ponuja podoben nabor funkcij - podporo za več mest, načrtovanje, predložitev in poročanje.
Ali je LiveAgent programska oprema za upravljanje storitev?
LiveAgent deluje kot programska oprema za upravljanje storitev. To vam omogoča optimizacijo tehnologije podjetja, zmanjšanje stroškov in prihranek časa.
Ko končate z branjem o programski opremi za upravljanje izkušenj strank, boste izvedeli, kako lahko ta orodja izboljšajo vašo celotno uporabniško izkušnjo. Poglobite se v ključne značilnosti, ki vam lahko pomagajo pri izbiri najboljše rešitve za vaše podjetje. Če vas zanima upravljanje klicnega centra, preverite članek o upravljanju klicnega centra, kjer boste našli nasvete za učinkovito načrtovanje in motivacijo vaše ekipe. Ugotovite, kako lahko izboljšate storitve za stranke z uporabo prilagodljivih delovnih modelov. In če želite izvedeti več o specifičnih rešitvah, obiščite stran o programski opremi klicnega centra, kjer boste našli pojasnila, kako lahko ta orodja povečajo vašo učinkovitost. Spoznajte, zakaj je programska oprema klicnega centra ključna za odlične storitve za stranke.
Programska oprema za telemarketing
Odkrijte zmogljivo programsko opremo za telemarketing z naprednimi funkcijami, kot so klicalnik, glasovna sporočila in mobilna dostopnost!"
Programska oprema za stik s stranko
Izboljšajte storitve za stranke z LiveAgent! Upravljajte več kanalov, ustvarite samopostrežne portale in povečajte učinkovitost. Začnite brezplačno!
Programska oprema za podporo strankam
Odkrijte 20 najboljših programov za podporo strankam, izboljšajte produktivnost, avtomatizacijo ter zadovoljstvo strank!
Programska oprema kot storitev (SaaS)
Odkrijte prednosti SaaS: dostopnost, cenovna ugodnost, varnost in prilagodljivost za podjetja in e-trgovino. Brezplačna preizkusna različica!