Kaj je programska oprema za telemarketing?
To je orodje, ki pomaga pri učinkovitejšem telemarketingu. Omogoča vam, da v kratkem času vzpostavite stik z velikim številom ljudi.
Vaša programska rešitev za telemarketing potrebuje izjemno zanesljiv, enostavno avtomatiziran klicni sistem. Brez zanesljivosti bodo vaši prodajni zastopniki svoj čas porabili za pomoč IT-ja, namesto da bi dosegli potencialne stranke. Drugič, mobilna tehnologija je ključnega pomena, saj morajo vaši prodajni zastopniki delati od doma in obiskovati stranke.
Katere so glavne značilnosti programske opreme za telemarketing?
Izobražite se o glavnih ponujenih funkcijah. Za večje ekipe, ki morajo opraviti veliko število telefonskih klicev, si oglejte LiveAgentovo programsko opremo za klicni center. Nastavite ga lahko v 5 minutah brez nakupa posebne strojne opreme.
Ključne lastnosti orodij za telemarketing
- klicalnik – Ta funkcija ima več imen, kot so power dialer, napovedna klicanja, samodejno klicanje in progressive dialer. Pospešuje proces odhodnega klica. Vaši prodajni agenti se lahko osredotočijo na pogovore s potencialnimi strankami in ne na vnašanje telefonskih številk.
- postopek klicanja – Dober postopek klicanja pomeni, da lahko naložite seznam stikov in začnete hitro klicati.
- nastavljivi načini klicanja – vsaka zamuda pri telemarketingu vas stane potencialno prodajo v odhodnem klicnem centru. Zato izberite programsko rešitev za telemarketing, ki podpira nastavljive načine klicanja. Ta zmožnost pomeni, da lahko hitro preskočite signale brez odgovorov in zasedeno ter se premaknete na naslednjo osebo na seznamu stikov.
- glasovna sporočila – Zasedeni signali in odpornost na odhodne klice so stalni izzivi za vsako operacijo telemarketinga. Zato bi morala vaša programska rešitev za telemarketing olajšati pisanje in puščanje glasovnih sporočil.
- IVR – Razmislite o uporabi interaktivnega glasovnega odziva, da stranke usmerite k vašim prodajnim agentom.
- glasovno oddajanje – vaši prodajni agenti lahko zahtevajo možnost, da vzpostavijo stik z več potencialnimi strankami hkrati. Če želite izpolniti to potrebo, izberite sistem z glasovnim oddajanjem.
Kakšne so prednosti in omejitve programske opreme za telemarketing?
Čeprav učinkovita programska oprema za telemarketing ponavadi izboljša vaše poslovanje s telemarketingom, nobena programska oprema ni nezmotljiva. Oglejmo si nekaj prednosti in omejitev programske opreme za telemarketing:
- potovanje stranke – Bistvena programska oprema za odhodno telemarketing je lahko učinkovita pri zagonu klicev. Če lahko prodajna ekipa opravi prodajo v enem samem klicu, je morda primerna osnovna programska aplikacija. Vendar pa bo večina strank imela bolj zapleteno pot stranke. Na primer, stranke v vaši panogi lahko pričakujejo prilagojene storitve. V tem primeru boste morali izbrati programsko opremo za telemarketing, ki lahko upravlja več klicev.
- Interakcije s strankami – Da se izognete izgubi strank, se mora vaša programska oprema integrirati s CRM v oblaku, kot so SugarCRM, Vtiger CRM, Agile CRM ali Pipedrive. S sledenjem vseh interakcij s strankami se lahko vaši prodajni agenti sklicujejo na prejšnje interakcije. Nekatera programska oprema za telemarketing se ne integrira s CRM, kar pomeni, da lahko poslabša učinkovitost vaše prodajne ekipe.
- orodja za upravljanje – svojim predstavnikom morate zagotoviti coaching. Morda boste morali zagotoviti usposabljanje o celotnem prodajnem procesu. Prav tako morate slediti bistvenim številkam, kot so razmerja med stiki, odhodni klici in dohodni klici. Izberite programsko opremo, ki vključuje napredno poročanje.
- videopodpora – Nekatere stranke se morda bolje odzovejo na strategije vključevanja strank v video, kot so prilagojeni videoposnetki.
- povečajte število urnih delavcev – Nekatera podjetja se zanašajo na urne delavce, da vodijo svoje odhodne kampanje.
Omejitve
Odlična programska oprema sama po sebi ne more zagotoviti uspeha izhodnih kampanj. Več neprogramskih dejavnikov vpliva na to, ali bo vaše podjetje uspelo s telemarketing kampanjami.
- prodajno usposabljanje – Za najboljše rezultate zagotovite usposabljanje za ekipo za telemarketing, na primer skripte za obravnavo ciljev. Programska oprema za telemarketing sama po sebi ne more nadomestiti dobro zasnovanega usposabljanja o tehnikah telemarketinga. Slaba usposobljenost pomeni tudi, da bo fluktuacija zaposlenih verjetno visoka.
- Podpora strankam – Delo vaše ekipe za odhodno prodajo se bo ustavilo, če vaš sistem ne uspe. Če za upravljanje klicev izberete kontaktni center podjetja, lahko to omejitev zmanjšate.
- e-poštno trženje – relativno malo sistemov za telemarketing ponuja predloge e-pošte in popolne funkcije e-poštnega trženja. Če vaša poslovna strategija poudarja neposredno trženje e-pošte, boste potrebovali programsko platformo za upravljanje dohodnih klicev.
- Velikost podjetja – Med majhnim podjetjem s petimi prodajnimi zastopniki in veliko organizacijo je bistvena razlika. Večja podjetja, ki izvajajo kampanje za telemarketing po vsej državi, potrebujejo drugačno programsko opremo.
Kako implementirati programsko opremo za telemarketing?
Poseben postopek implementacije programske opreme za telemarketing se razlikuje glede na podjetje. V tem primeru predpostavimo, da ima vaše podjetje dve izhodni prodajni skupini. Vaši vodje prodaje se dobro obnesejo pri sklepanju poslov, vendar potrebujete več potencialnih strank. Za rešitev tega problema se odločite ustanoviti namensko ekipo za telemarketing.
Vaš prvi korak je, da nekaj časa premislite o celotnem prodajnem procesu.
- stopnja stikov – prosite svoje prodajne agente, da ocenijo njihov uspeh pri doseganju potencialnih strank po telefonu.
- Vhodne potencialne stranke – Potrdite število vhodnih potencialnih strank, ki so prišle v podjetje v zadnjem mesecu. Telefonski klici. Zberite informacije o številu odhodnih in dohodnih klicev. Ko zberete te podatke, primerjajte svoje podjetje z drugimi v industriji telemarketinga. Po podatkih, ki jih poroča Finances Online, je na primer povprečno trajanje klica 4 minute. To pomeni, da bi morali vaši zaposleni imeti 10-15 pogovorov na uro.
- zmogljiva prodajna orodja – Naredite seznam drugih prodajnih orodij, ki so na voljo skupini za telemarketing. Začnite s tehnologijo, kot so upravljanje odnosov s strankami (CRM), mobilni telefoni in vaš telefonski sistem v oblaku. Poleg tega razmislite o tem, kako lahko tehnike vaših zaposlenih prispevajo k vašemu podjetju. Lahko na primer določite najboljše e-poštne podpise in spodbudite druge zaposlene, da ustrezno posodobijo svoje podpise.
Zaženite pilotni projekt z ekipo za telemarketing
Ko izberete programsko opremo za telemarketing, razmislite o uporabi preizkusne različice. Tukaj je nekaj posebnih funkcij, na katere morate biti pozorni.
- Telefonsko klicanje – vprašajte svojo prodajno ekipo, kako dobro deluje telefonsko klicanje.
- strojna oprema telefona – povprašajte zaposlene o strojni opremi telefona. Bodite pozorni na sisteme, ki povzročajo nerodne pavze. Zamude in dolge pavze lahko odvrnejo stranke.
- Dnevni prodajni potek – Bistveno je, da se osredotočite na odhodno klicanje in čim več pogovorov s strankami v hladnem klicnem delu. Na primer, programska oprema bi morala to olajšati, če pričakujete, da bodo zaposleni na uro opravili 100 hladnih klicev na dan.
- podpora za kampanje za odhodne klice – programska oprema bi morala slediti velikemu številu hkratnih klicev. Če sistem ne deluje pravilno pri velikem obsegu klicev, boste morda želeli izbrati drug sistem.
Set up your call center in 5 minutes
LiveAgent's call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kaj je programska oprema za telemarketing?
Programska oprema za telemarketing znatno izboljša vaša prizadevanja za telemarketing. Namesto da bi se zanašali na staromodne metode, lahko vaši prodajni zastopniki uporabljajo programsko opremo za telemarketing, da opravijo večje število klicev in posvetijo večjo pozornost potrebam strank. Uporaba zanesljive programske opreme za telemarketing olajša breme vaših prodajnih zastopnikov.
Katere so glavne značilnosti programske opreme za telemarketing?
Ključne značilnosti programske opreme za telemarketing so osredotočene na telefonske klice. Poiščite na primer klicalnik, ki hitro kliče telefonske številke, tako da lahko sčasoma povečate število stikov. Druge pomembne funkcije vključujejo napredno poročanje in intuitiven vmesnik za zmanjšanje fluktuacije zaposlenih.
Kakšne so prednosti in omejitve programske opreme za telemarketing?
Glavne prednosti programske opreme za telemarketing so v povečanju števila klicev na uro. To pomeni, da lahko izvajate televizijske kampanje po vsej državi z manj zaposlenimi na uro. Poleg tega funkcije poročanja upraviteljem olajšajo sledenje številu odhodnih in dohodnih klicev. Omejitve programske opreme za telemarketing vključujejo nekaj točk. Programska oprema sama po sebi ne more zagotoviti prilagojenega usposabljanja v tehnikah telemarketinga. Poleg tega se programska oprema za telemarketing ne integrira vedno dobro z drugimi orodji (npr. z orodji za trženje po e-pošti).
Kako implementirati programsko opremo za telemarketing?
Najboljši način za implementacijo programske opreme za telemarketing je izvajanje majhnega pilotnega testa. Po nekaj tednih izvajanju testa zberite povratne informacije. Vprašajte prodajno ekipo o vplivu na njihov dnevni prodajni potek. Če se število stikov izboljša, ste morda našli pravo programsko opremo za telemarketing za svoje potrebe.
Če vas zanima, kako lahko programska oprema za telemarketing izboljša vaše poslovanje, si oglejte članek Kaj je programska oprema za telemarketing?. Tam boste našli podrobnosti o glavnih značilnostih in prednostih teh orodij. Poleg tega, če želite izvedeti več o tem, kako spremljanje klicev lahko vpliva na vaše trženjske strategije, vas bo zanimal članek Kaj je programska oprema za sledenje klicalcem?. Ta vam bo pomagal razumeti različne vrste in funkcije, ki jih takšna programska oprema ponuja.
Programska oprema za storitveni center za boljšo uporabniško izkušnjo
Odkrijte najboljšo programsko opremo za servisne storitve v 2022 – LiveAgent. Poenostavite interakcije s strankami na več kanalih in izboljšajte uporabniško izkušnjo s sistemom izdajanja zahtevkov. Začnite brezplačno preizkusno obdobje brez kreditne kartice in optimizirajte svoje storitve za stranke že danes!
Programska oprema za upravljanje storitev
Optimizirajte poslovne procese s programsko opremo za upravljanje storitev LiveAgent. Preizkusite brezplačno in prihranite čas!
Ukrepajte ob pravem času s programsko opremo za sledenje strankam
Preizkusite najboljšo programsko opremo za sledenje strankam na trgu. LiveAgent je dosledno priznan kot najboljše orodje za sledenje strankam za mala in srednje velika podjetja.
Programska oprema za sledenje klicalcem
Spoznajte več o programski opremi za sledenje klicalcem. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.