Kaj je storitvena programska oprema?
Storitvena programska oprema so orodja, ki jih podjetja uporabljajo za reševanje različnih težav. Uporabljajo se za poenostavitev procesov upravljanja odnosov s strankami, spremljanje napredka zaposlenih in zagotavljanje uporabnih poročil, med drugim. Običajno so programska oprema na zahtevo (SaaS) in se uporabljajo v številnih panogah, od podjetij za storitve na terenu do maloprodaje.
Kdaj potrebujete servisno programsko opremo?
Glede na prilagodljiv vidik storitvene programske opreme in število težav, ki jih lahko pomaga rešiti, bi te platforme verjetno koristile vsakemu podjetju. Ne glede na to, ali vodite majhno podjetje, ki se želi razširiti, ali veliko podjetje, ki potrebuje poenostavljeno rešitev za dotok zahtev strank, je servisna programska oprema prava pot.
Le nekaj stvari je za današnje stranke pomembnejše od storitev za stranke. Lahko vzpostavi ali prekine odnose s strankami in je lahko najpomembnejši dejavnik pri utrjevanju zvestoba strank. To je še posebej pomembno za mala podjetja, saj lahko z dobrim ugledom pri storitvah za stranke privabite več strank.
Upoštevati je treba tudi, da z več strankami pride tudi več zahtev. To je še en razlog, zakaj želite vlagati v rešitve za pomoč strankam. Ker vam omogočajo učinkovitejšo uporabo človeških virov vašega klicnega centra in povečanje, ko je to potrebno.
Pogosta napačna predstava je razmišljanje o storitvah za stranke kot o poprodajni anketi o zadovoljstvu. V resnici odnosi s strankami pokrivajo vse vidike interakcije stranke s podjetjem. Od sodelovanja s potencialnimi strankami do pomoči pri nakupu do poprodajne podpore. Storitvena programska oprema lahko pokriva vse te vidike.
Če dovolj razumete vrednost podpore strankam, da postane del vašega poslovnega modela, lahko z gotovostjo rečemo, da potrebujete dobro servisno programsko rešitev. Če svojim človeškim virom zagotovite to neprecenljivo orodje, lahko poskrbite za izboljšajte svoje odnose s strankami in hkrati zadovoljstvo zaposlenih.
Kakšne so koristi programske opreme za storitve?
Kot smo že omenili, je storitvena programska oprema izjemno prilagodljiva, kar pomeni, da lahko izkoristite nešteto načinov, kako jo lahko uporabljate. Če določite svoje cilje in ustrezno nastavite svoje programsko orodje, lahko storite karkoli, od izboljšanja uporabniške izkušnje do povečanja zvestobe blagovni znamki.
Eden od mnogih načinov, kako lahko izkoristite ta program, je izboljšanje komunikacije. Če strankam olajšate stik z vami, ko to potrebujejo, lahko veliko prispevate k utrjevanju zadovoljstva strank in zaupanja v vaše podjetje. Zdaj bolj kot kdaj koli prej se uporabniki želijo počutiti cenjene in cenjene, zaradi česar je učinkovita storitev za stranke eden od stebrov zvestobe strank.
To je še posebej neboleče z orodji, ki imajo večkanalni pristop k komunikaciji. Sposobnost sodelovanja s strankami v kateri koli aplikaciji družbenih medijev, ki jo uporabljajo, lahko agentu in uporabniku aplikacije v celoti olajša življenje, poleg tega pa zagotavlja hitrejše odzivne čase.
Če nadgradite prejšnjo točko, lahko izkoristite ta storitvena orodja LiveAgent, ki lahko sledijo vsem zahtevam, ne glede na izvorno platformo, in jih organizirajo v zahtevke, do katerih lahko dostopate prek storitvene programske opreme. klice, e-pošto, Facebook Messenger in celo WhatsApp vse na eni platformi lahko pomaga spremljajte zahteve in preprečite, da bi jih zanemarili.
Še en koristen vidik platform za pomoč strankam je njihova zmožnost integracije z drugo programsko opremo, da pridobijo ključni vpogled v vedenje strank. To je še posebej ugodno za mala podjetja, ki morajo kar najbolje izkoristiti vsako interakcijo s stranko.
Analizirati ni mogoče le vedenja strank, ampak poročila o predstavnikih službe za stranke vam lahko dajo ključen vpogled v to, kaj morda deluje ali ne. Storitvena programska oprema vam lahko da te informacije, kar vam omogoča prilagajanje procesov in izboljšanje vašega storitvenega modela.
Če izberete programsko rešitev z vgrajenim CRM-jem, lahko spremenite celoten potek dela storitev za stranke. Ta vrsta poslovne aplikacije pomaga agentom dostopati do pomembnih informacij o strankah na isti platformi v oblaku, kjer se obravnava zahteva. CRM je mogoče prilagoditi tudi tako, da zagotovi dodatne podatke o tem, katere vrste izdelkov so kupili, tudi če so to storili prek tretjega ponudnika.
Nekatere storitve ponujajo celo možnost ustvarjanja baze znanja za vaše stranke s koristnimi informacijami o vašem izdelku in pogostih težavah, s katerimi se ljudje soočajo. To strankam pomaga pri iskanju hitrejših rešitev, vaše agente pa osvobodi, da se ukvarjajo z najbolj zapletenimi primeri.
Avtomatizacija in umetna inteligenca sta nekaj najnovejših funkcij, ki bodo dodane storitvenim platformam, in sta božji dar. Tudi najmanjša podjetja se morajo ukvarjati s ponavljajočimi se nalogami in nekatere zahteve strank se pojavljajo znova in znova. Avtomatizacija vam omogoča obvladovanje ponavljajočih se nalog in poenostavitev postopka reševanja ponavljajočih se težav, kar dodatno izboljša načrtovanje virov vašega podjetja.
Če želite kar najbolje izkoristiti svojo storitveno programsko opremo, preverite licenco za programsko opremo, da vidite, katere funkcije so na voljo s posamezno naročniško stopnjo. Čeprav predlagamo LiveAgent, je v resnici katera koli platforma boljša kot nobena.
Kako deluje servisna programska oprema?
Svet storitvene programske opreme je zelo obsežen in vsak posamezen program ima svoje preobrate. Vendar si večina od njih deli podobnosti v smislu funkcij, ki jih zagotavljajo, in načina, kako jih zagotavljajo.
Storitvena programska oprema je izdelek programske opreme za računalništvo v oblaku, ki zbira vso vašo komunikacijo in jo organizira kot vstopnice. To pomeni, da si lahko e-pošto, klepet v živo in celo sporočila družbenih medijev ogledate na vseobsegajoči nadzorni plošči. Za primer pomislite na Google Workspace.
Poleg organiziranja komunikacij lahko ta orodja dodelijo zahtevke različnim agentom in jih celo filtrirajo na podlagi strokovnega znanja agentov ter preprečijo kolizije agentov. To izboljša upravljanje človeških virov in optimizira potek dela. Glede na to, da so počasni odzivi in zapostavljena sporočila nekaj največjih dejavnikov nezadovoljstva strank, so te ključne lastnosti vsake storitvene aplikacije.
Poročanje je še ena ključna funkcija servisne programske opreme, ki vam pomaga spremljati in upravljati delovno obremenitev in učinkovitost agentov. Večina ponudnikov aplikacijskih storitev poudarja to funkcijo, ker lahko zagotovi neprecenljive podatke za izboljšanje storitev za stranke in učinkovitost agentov.
Večina storitvenih platform omogoča integracijo s programsko opremo tretjih oseb prek vmesnikov za programiranje aplikacij. To povečuje storitvene zmogljivosti in udobje. Ni vam treba preklapljati med različnimi zavihki in aplikacijami, vse pomembne informacije pa so na enem mestu.
Dandanes lahko celo najdete programsko opremo za storitve z orodji UI v njihovi izvorni kodi. Na področju, polnem ponavljajočih se nalog in množice ponavljajočih se zahtev, lahko avtomatizacija prihrani dragoceni čas in sredstva.
Looking to improve your customer service?
Get started with LiveAgent and unify your communication tools in one dedicated help desk solution that can help you solve queries efficiently.
Skratka, storitve programske opreme so ključna sestavina storitvenega modela vsakega podjetja in si prizadevajo racionalizirati in poenostaviti storitvene procese. Ne glede na to, ali ste ponudnik storitev v oblaku ali prodajate fizično blago, obstaja velika verjetnost, da boste našli storitveno programsko opremo, ki vam ustreza.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija storitvene programske opreme?
Storitvena programska oprema je programska oprema, ki se uporablja za ustvarjanje interakcije med strankami in službo za stranke. Zadovoljstvo strank je odvisno od visokokakovostne servisne programske opreme. Pomaga pri reševanju težav in vodenju podjetja.
Katere funkcije naj nudi vsaka storitvena programska oprema?
Storitvena programska oprema mora izpolnjevati več meril. Prvič, biti mora intuitiven in zagotavljati udobje uporabe. Zagotoviti mora tudi zaščito podatkov in varnost aplikacij. Nazadnje mora zagotoviti avtomatizacijo procesov.
Zakaj potrebujete storitveno programsko opremo?
Storitvena programska oprema omogoča storitve za stranke na visoki ravni. Vpliva na zadovoljstvo uporabnikov, pa tudi na zadovoljstvo zaposlenih.
Če vas zanima, kako programska oprema za podporo strankam deluje, si lahko ogledate članek programska oprema za podporo strankam. Tako boste izvedeli več o sestavnih delih sistemov za podporo strankam, kot so e-naslov, klepet v živo in klicni center. Poleg tega je na voljo tudi vodnik za izbiro najboljše programske opreme za pomoč strankam za vaše podjetje, kjer lahko izveste, katere funkcije so ključne in na kaj biti pozoren pri nakupu.
Programska oprema za stik s stranko
Programska oprema za stik s strankami je program, ki povečuje učinkovitost kontaktnega centra. Več o tem preučite v slovarju LiveAgent.
Programska oprema za podporo strankam
Izbira programske opreme za podporo strankam najpogosteje uporabljenih platform na trgu. Izberite idealno in dvignite svojo storitev za stranke na luno.
Programska oprema za telemarketing
Spoznajte več o programski opremi za telemarketing. Razumeti poglobljena pojasnila strokovnjakov.
Programska oprema kot storitev (SaaS)
Spoznajte več o programski opremi kot storitvi – SaaS. Razumeti poglobljeno s pojasnili strokovnjakov.