Kaj je programska oprema za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam izpolnjuje želje vaše družbe. S to programsko opremo imate shranjene vse podatke in jih lahko najdete, kadar koli jih potrebujete. Če je nekdo želel opraviti nakup, vendar se je odločil počakati, lahko spremljate vse zapiske svojega klepeta ali telefona, ko bo spet pokazal zanimanje. Sistem za sledenje vam omogoča dodajanje zapiskov v pogovore in vam pomaga poznati stranko.
Frequently Asked Questions
Kako definirati programsko opremo za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam je sistem, ki vam omogoča, da poznate celotno zgodovino odnosov s strankami. Tam so shranjene vse obravnavane kontaktne točke in teme strank. Podpira prepoznavanje morebitnih težav, ki bi jih lahko imela stranka v vašem podjetju, podpira pa tudi prilagajanje telefonskih klicev in sporočil.
Kakšna so načela programske opreme za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam bi morala zabeležiti zgodovino stikov s strankami in dejanja strank, ki so bila izvedena v zvezi s podjetjem. Zahvaljujoč temu lahko storitev za stranke analizira vedenje strank. To podpira izboljšanje storitev za stranke, organizacijskih dejavnosti in izgradnjo podobe organizacije.
Kakšna orodja uporabiti za najboljšo programsko opremo za sledenje strankam?
LiveAgent je odlična rešitev za nakup strank. Zahvaljujoč temu lahko v trgovini in službi za stranke zbirate podatke o svojih strankah in njihovih dejavnostih. Omogoča tudi dodajanje zapiskov pogovorom in spoznavanje stranke. To vam omogoča, da v prihodnosti prilagodite stike z določenimi strankami.
Po branju trenutne strani vas morda zanima, kako izboljšati podporo strankam z LiveAgentovim vtičnikom za WordPress, ki omogoča klepet v živo in proaktivna povabila na klepet. Odkrijte, kako lahko inteligentno usmerjanje klepeta in spletno spremljanje pripomoreta k hitrejši in učinkovitejši komunikaciji s strankami.
Če iščete boljši program za podporo strankam, razmislite o Desk - LiveAgent, ki ponuja fleksibilno večkanalno podporo in brezplačno avtomatizirano migracijo. Spoznajte, zakaj LiveAgent zagotavlja največjo vrednost za vaš denar s svojo vsekanalno programsko opremo za pomoč strankam.
Za boljše upravljanje komunikacije s strankami, si oglejte programsko opremo za komunikacijo s strankami, ki omogoča spremljanje vseh interakcij iz ene nadzorne plošče. Preverite, zakaj uporaba te napredne platforme povečuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje odhod strank.
Če razmišljate o zamenjavi programske opreme za pomoč uporabnikom, si oglejte primerjavo programskih oprem, kjer LiveAgent izstopa kot najboljša alternativa na trgu. Odkrijte, kako lahko prihranite več z LiveAgentom v primerjavi z drugimi rešitvami.