Kaj je programska oprema za sledenje klicalcem?
Ta programska oprema zbira in beleži različne informacije iz dohodnih klicev. Analiza teh podatkov omogoča tržnikom, da razvijejo visoko usmerjene marketinške taktike. S to programsko opremo lahko ugotovite, za kaj je bil klic, kako je klicatelj dobil vašo številko in izid klica.
Uporaba sistema za sledenje strankam pomaga podjetjem povezati spletna in nespletna tržna prizadevanja. Podobno kot pri sledenju obiskovalcev lahko podatke, pridobljene s to metodo, uporabimo pri optimizaciji iskalnikov (SEO), različnih marketinških akcijah, družbenih omrežjih ali oglaševalskih akcijah brez povezave, pa tudi v prihodnjih telefonskih klicih.
Kako deluje programska oprema za sledenje klicalcem?
Programska oprema za sledenje poslovni telefonski liniji dodeli lokalno ali brezplačno številko. Ko pride do naslednjega klica, preusmeri klicatelje na dodeljeno telefonsko linijo. Odločite se lahko, kam želite poslati klice: v marketinški oddelek, prodajno ekipo ali celo na svoj mobilni telefon. Poleg tega se lahko odločite, na katero marketinško akcijo boste vezali svojo telefonsko številko. To pomaga pri kasnejši analizi klicev. Ali je klic vezan na glasilo, ki ste ga poslali? Ali pa prihaja s ciljne strani vašega spletnega mesta?
Ko imate vso to nastavitev, bo programska oprema za sledenje klicalcem zbrala podatke za nadaljnje vpoglede v klice.
Podatki, ki jih lahko zberete, vključujejo:
- snemanje klicev
- podatki o klicalcu – ime, lokacija itd.
- podrobnosti klica – datum, trajanje klica itd.
- vir klica – SEO, e-poštna marketinška kampanja, itd.
Kako lahko sledenje klicalcem pomaga pri mojih trženjskih odločitvah?
Rešitev za sledenje klicalcem omogoča vaši marketinški skupini analizo telefonskih pogovorov. Podatki, ki jih lahko zberejo, jim pomagajo ustvariti boljšo izkušnjo klicatelja za stranke. Napredno sledenje klicem zagotavlja, da lahko tržniki uporabljajo poročanje v realnem času za optimizacijo plačanega iskanja in drugih strategij digitalnega trženja. Zagotavlja tudi dodatne podatke za merjenje donosnosti naložbe pri trženju in povečuje ROAS.
Poleg tega lahko vse informacije neprekinjeno dodajate v profile klicatelja, tako da imate vse podrobnosti na enem mestu za vsak pogovorni kanal. Zato bo vaša ekipa imela veliko manj težav pri iskanju podatkov, ki jih potrebuje, temveč se bo izboljšala tudi njihova marketinška učinkovitost.
Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za sledenje klicem za vaše podjetje?
Analiza podatkov, ki jih zberete, izjemno pomaga pri razumevanju uspešnosti vaših marketinških kampanj. Če imate vpogled v vse vidike vaših trženjskih prizadevanj, lahko spodbudite višje stopnje konverzij in povečate prihodke vašega podjetja.
Programska oprema za sledenje klicem v oblaku omogoča tržnikom, da preučijo potovanja strank in jih povežejo s posebnimi akcijami. Google Adwords vam omogoča, da na podlagi teh ugotovitev ustvarite visoko ciljno usmerjeno vsebino in oglase. To vam omogoča znižanje cene na klik (CPC) in cene na oglas (CPA).
Poleg tega se lahko tržniki in agenti, če vedo, kateri kanali najbolje delujejo za vaše podjetje, bolj osredotočijo na pretvorbo potencialnih strank v plačljive stranke ter na sledenje konverzijam. Poleg tega vam podrobno poznavanje pogovorov s strankami omogoča, da zagotovite najboljšo možno storitev za stranke.
Katere so vrste programske opreme za sledenje klicalcem?
Obstajajo štiri vrste programske opreme za sledenje klicalcem.
1. Funkcija povratnega klica
Gre za internetno rešitev. Podjetje ustvari oglas, ki stranko pozove, naj navede svojo telefonsko številko. Programska oprema za povratni klic zbira te podatke, tako da lahko prodajni predstavniki stopijo v stik s potencialno stranko.
2. Sledenje klicnim številkam
Ta sistem sledenja podjetjem ponuja več številk za spremljanje njihovih trženjskih prizadevanj tako na spletu kot zunaj njega. To pomaga tržnikom določiti, kateri kanali pritegnejo največ potencialnih strank.
3. Dinamično sledenje klicem
Ta programska oprema omogoča programiranje spletnih mest za zamenjavo telefonskih številk za različne uporabnike vsakič, ko se stran naloži. Te številke so prikazane potencialnim potencialnim strankam na podlagi vnaprej določenih meril.
Obstajata dve vrsti dinamičnega sledenja klicem:
- Sledenje na podlagi kanalov – Ta programska oprema zbira podatke o potencialnih strankah na podlagi kanala, prek katerega so našli vaše podjetje. Znana primera tega sistema sta Google AdWords in Bing Ads.
- Edinstveno sledenje seji – ta sistem zbira informacije o seji potencialne stranke skozi čas. Vsaki seji dodeli edinstveno številko in na ta način lahko natančno določi, kje točno je bila potencialna stranka na vašem spletnem mestu, ko so opravili klic.
4. Sledenje statičnemu številu
Običajno se uporablja za sledenje klicem brez povezave. Podjetje zagotavlja drugačno številko za vsak marketinški kanal – novice, oglas na televiziji, reklamne panoje itd.
Na kaj morate biti pozorni pri izbiri ponudnika programske opreme za sledenje klicem?
Različni ponudniki lahko izbirajo med različnimi možnostmi. Pomagalo bi vam, če bi raziskali, kateri ponudnik sledenja najbolj ustreza vašim poslovnim potrebam. Ugotovite, koliko zaračunajo uporabniku na mesec in ali imajo možnost neomejenega števila uporabnikov.
Preberite ocene uporabnikov na spletu in jih primerjajte z drugimi viri. Razmislite, kateri vidiki ocen veljajo za vaše podjetje in se osredotočite na to, da o njih izveste več.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kaj je programska oprema za sledenje klicalcem?
Ta programska oprema zbira podatke iz dohodnih klicev. Nekatere vrste tega sistema beležijo tudi dohodne klice za kasnejšo analizo in sledenje konverzijam. Programska oprema za sledenje klicatelja pridobi informacije o geografski lokaciji klicatelja, njihovi telefonski številki itd. Uporaba te programske opreme tržnikom pomaga povezati svoja spletna in nespletna trženja.
Kako deluje programska oprema za sledenje klicalcem?
Programska oprema za sledenje klicalcem dodeli številko poslovni telefonski liniji. Ko vodi klic, sistem usmeri klic na dodeljeno telefonsko linijo. Nastavite lahko, kam želite poslati klice: marketinški oddelek, prodajna ekipa itd.
Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za sledenje klicalcem za vaše podjetje?
Možnost analize podatkov, pridobljenih s funkcijami sledenja, omogoča tržnikom, da povežejo potencialne stranke s trženjskimi kampanjami. To jim pomaga razumeti donosnost naložbe pri trženju za vsak kanal in ustrezno določiti proračun. Razumevanje podatkov, ki jih zagotavlja ta programska oprema za sledenje, omogoča tržnikom, da se osredotočijo na izboljšanje trženjskih sporočil in ustvarjanje visoko ciljnih kampanj. Pomaga tudi skupinam za podporo strankam pri zagotavljanju najboljše storitve in povečanju ravni zadovoljstva strank. Vpogled v realnem času jim omogoča, da učinkovito obravnavajo dohodne telefonske klice skozi celotno pot stranke.
Profesionalna programska oprema za snemanje klicev
Odkrijte najboljšo programsko opremo za snemanje klicev v letu 2022 z LiveAgent. Uživajte v kristalno čistem zvoku, neomejenih posnetkih in 24/7 podpori brez namestitvenih pristojbin. Začnite 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje brez obveznosti. Izboljšajte usposabljanje agentov, zagotovite pravno varstvo in preglednost poslovanja. Preizkusite LiveAgent zdaj!
Programska oprema za upravljanje storitev
Optimizirajte poslovne procese s programsko opremo za upravljanje storitev LiveAgent. Preizkusite brezplačno in prihranite čas!
Ukrepajte ob pravem času s programsko opremo za sledenje strankam
Preizkusite najboljšo programsko opremo za sledenje strankam na trgu. LiveAgent je dosledno priznan kot najboljše orodje za sledenje strankam za mala in srednje velika podjetja.