Kaj počne vhodni prodajni predstavnik?
Prihodnji prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve podjetja potencialnim kupcem. Običajno delajo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij, kjer se pogovarjajo z vhodnimi potencialnimi strankami, da bi jih spremenili v plačljive stranke. Vsako podjetje ima edinstven pristop k prodaji in različne prodajne strategije. Vendar v večini primerov prodajno osebje omogoči telefonske klice in stranke usmeri navzdol po prodajnem lijaku proti odločitvi o nakupu.
Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Odgovornosti strokovnjakov za vhodno prodajo vključujejo opravljanje prodajnih klicev dohodnih potencialnih strank, pa tudi odgovarjanje na vprašanja strank, reševanje njihovih pritožb in pomoč pri zagotavljanju izjemna storitev za stranke.
Drugi pomemben del vhodnega prodajnega procesa je komunikacija in podpora osebju za pomoč strankam.
Dolžnosti vhodnega prodajnega zastopnika se ne ustavijo pri pretvorbi kvalificirane potencialne stranke v stranko, ki plača. Nujno si je treba vzeti čas in opraviti dohodne nadaljnje klice vodilnih strank, da lahko še naprej negujete odnose s svojimi strankami. Ne le poveča vaše zadrževanje strank, ampak tudi pomaga povečati zvestobo strank.
Katere veščine mora imeti vhodni prodajni zastopnik?
Vloga vhodnega prodajnega zastopnika vključuje nekatere zahteve in veščine, ki jih morate imeti, da ste uspešni pri tem delu.
Tukaj je nekaj najpomembnejših veščin, ki jih mora imeti vhodni prodajni predstavnik.
- Odlične komunikacijske veščine – sposobni morate imeti informativne in privlačne pogovore s strankami.
- Aktivno poslušanje – je ključnega pomena za odlične stopnje zadovoljstva strank, zlasti prek telefona.
- Upravljanje s časom – če učinkovito upravljate s svojim časom, lahko zgradite pomembne odnose s svojimi strankami in sklenete več poslov.
- Organizacijske sposobnosti – vsakodnevno upravljate z več nalogami in delate s številnimi računi.
- Reševanje problemov – biti moraš prilagodljiv različnim situacijam.
- Upravljanje konfliktov – vaša sposobnost reševanja morebitnih konfliktov neposredno vpliva na vaše prodajne priložnosti.
- Tehnološke spretnosti – v tej vlogi boste morda morali delati z različnimi vrstami tehnologije.
- Spretnosti sodelovanja – ključnega pomena je, da ste timski igralec.
- Medosebne veščine – morate biti sposobni zagotoviti odlična prodajna izkušnja skozi celotno nakupovalno pot.
Ne pozabite, da se morate, ko ste zaposleni na delovnem mestu prodajnega predstavnika, naučiti podrobnosti svojih izdelkov in storitev podjetja. Biti hiter učenec je neprecenljiva veščina, vendar ne pozabite, da ima večina podjetij bazo znanja, ki je dostopna njihovemu osebju, tako da vam ni treba zapomni vse naenkrat.
Še en sestavni del tako vhodnega kot izhodnega prodajnega procesa je zanesljiva programska oprema za uporabniško izkušnjo, ki ima funkcije, kot so sistem za prodajo vstopnic, klicni center, CRM, portal za stranke itd. LiveAgent Programska oprema za pomoč uporabnikom je odlična možnost za podjetja, ki želijo rasti, hkrati pa ohraniti svoje notranje delovanje organizirano in svoje stranke zadovoljne.
Boost your inbound sales with LiveAgent
Get the right solution for your inbound sales campaigns. Utilize every important communication channel backed up by features that help you every step of the way.
Frequently Asked Questions
Kdo je vhodni prodajni predstavnik?
Dohodni prodajni agent je oseba, ki opravlja dohodne klice, da bi spodbudila prodajo. Običajno komunicirajo s potencialnimi strankami po telefonu in tesno sodelujejo z drugimi notranjimi oddelki, kot so skrb za stranke, marketinške ekipe ali tehnična podpora, da bi zagotovili odlične storitve za stranke.
Koliko zasluži vhodni prodajni predstavnik?
To je zelo odvisno od podjetja, za katerega dela prodajni predstavnik. Vendar pa je povprečna plača vhodnega prodajnega predstavnika običajno v razponu od 50.000 do 300.000 USD na leto.
Če želite izvedeti več o vlogi prodajnega zastopnika za vhodne zahtevke, lahko začnete z branjem, kaj počne vhodni prodajni predstavnik. Če vas zanima, katere veščine mora imeti, je to prav tako odlična tema za raziskovanje.
Za dodatne informacije o predstavnikih za stranke, si oglejte, kaj počne predstavnik službe za stranke. Prav tako lahko odkrijete, kako programska oprema za pomoč strankam lahko pomaga agentom za stranke.
Če vas zanima, kako izboljšati delo klicnega centra, preberite več o upravljanju klicnega centra. Spoznali boste koristne nasvete in trike, ki lahko pomagajo povečati učinkovitost vašega klicnega centra.
Nazadnje, če vas zanimajo jezikovno prilagodljivi pripomočki, lahko začnete z nastavitvijo pripomočka za klepet. To vam bo pomagalo razširiti podporo strankam na več jezikov.