Kaj so pritožbe?
Pritožba je sporočilo ali obvestilo, v katerem stranke izrazijo svoje nezadovoljstvo. To se zgodi, ko pričakovanja strank niso izpolnjena ali pa imajo težave z izdelkom ali storitvijo.
Rešitev za te stranke je nadomestilo, darilo ali povratna informacija. Pritožbe niso dobre za podjetje, po drugi strani pa predstavnikom strank, menedžerjem pomagajo pri zagotavljanju boljše storitve.
Ko stranka objavi pritožbo na vašem Facebook profilu, se vse spremlja v LiveAgentu in nanjo se lahko odzovete v trenutku.
Frequently Asked Questions
Kaj so pritožbe?
Pritožbe strank so neujemanje med tem, kaj kupci pričakujejo, in tem, kakšen izdelek ali storitev prejmejo. Lahko se šteje, da gre za neizpolnitev obljube, ki jo je stranka dobila od blagovne znamke. Pritožbe se lahko nanašajo predvsem na kakovost izdelka.
Kako lahko stranke prijavijo pritožbe?
Če se želijo pritožiti, se morajo stranke obrniti na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od kanala ali kanalov, ki jih blagovna znamka izbere, je treba eno od poti izbrati kot način vložitve pritožbe. Običajno boste morali vnesti številko naročila.
Ali so pritožbe strank dobre?
Pritožbe strank na prvi pogled niso dobre, kljub temu pa iz njih lahko izhajajo dodana vrednost. Zahvaljujoč pritožbam ugotovimo, kaj nam ne uspe, kaj kupci pričakujejo, katere obljube blagovna znamka ni izpolnila. Poleg tega stranke ob ustreznem obravnavanju pritožb vidijo, da jih jemljejo resno. Njihovo mnenje šteje.
Po branju trenutne strani, bi vas morda zanimalo, kako se učinkovito spoprijeti s pritožbami strank. Odkrijte nasvete in trike v članku Kako obravnavati pritožbe strank, ki vam bodo pomagali ohranjati mirnost in biti dober poslušalec.
Če vaše stranke pogosto izražajo nezadovoljstvo na družbenih omrežjih, preverite Predloge za odgovor na pritožbe družbenih medijev. Ta članek ponuja ideje in predloge, kako najbolje odgovoriti na negativne komentarje.
Za izboljšanje vaše prisotnosti na družbenih omrežjih si oglejte Predloge za storitve za stranke v družbenih medijih. Naučite se najboljših praks za odzivanje na omembe in komentarje, da izboljšate svojo storitev za stranke.
Če vaše podjetje upravlja klicni center, vas bo morda zanimal članek Upravljanje klicnega centra (+nasveti in triki). Vsebuje koristne nasvete o načrtovanju, merjenju KPI-jev, in motiviranju vaših agentov.
Nazadnje, če vas zanima, kako lahko uporabite zvoke za izboljšanje uporabniške izkušnje, preberite članek Kaj so zvoki?. Ta članek vam bo pokazal, kako lahko zvoki pripomorejo k boljšemu upravljanju komunikacije.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.