Kaj je preklican zahtevek?
LiveAgent lahko detektira emaile, ki so videti kot vsiljena pošta. V nekaterih sistemih za pomoč strankam so ti zahtevki imenovani preklicani zahtevki. V LiveAgent jih enostavno imenujemo SPAM. Ko je zahtevek označen za SPAM, ni vključen v čakalno vrsto za reševanje, ampak prestavljen na stran. Če se odločite, da določen zahtevek ni SPAM, ga lahko odznačite in uvrstite v redno čakalno vrsto.
LiveAgent SPAM filtri so lahko nastavljeni ročno ali samodejno, na osnovi vaših preferenčnih pogojev, kot so ključne besede v zadevi ali telesu sporočila.
Frequently Asked Questions
Kaj je definicija preklicanega zahtevka?
Preklican zahtevek pomeni, da je zahtevek premaknjen na stran za nadaljno analizo. Najbolj pogosto to zadeva sporočila, ki so videti kot vsiljena pošta SPAM. Niso premaknjeni kot naslednji za reševanje, temveč odstranjeni kot SPAM.
Kako je lahko zahtevek preklican?
Zahtevki so lahko ocenjeni kot SPAM in preklicani ročno ali avtomatsko. To je odvisno od vaših preferenc, kot so ključne besede, predmet ali telo email sporočila.
Ali je mogoče preklicati zahtevek v sistemu LiveAgent?
V LiveAgent so preklicani zahtevki preprosto SPAM. Če se odločite, da dano sporočilo ni vsiljena pošta, ga lahko odznačite in dodate v redno čakalno vrsto. Filtri za vsiljeno pošto so lahko nastavljeni avtomatsko ali ročno glede na vaše preferenčne pogoje (kot so ključne besede v vrstici zadeve, telo sporočila).
Če želite izboljšati svoje storitve za stranke, si oglejte članek o predlogah za opravičila klicnega centra. V njem boste našli koristne predloge, kako se spoprijeti s težkimi situacijami s strankami.
Razmislite tudi o tem, kako lahko delitev zahtevkov pomaga vaši ekipi pri učinkovitejšem upravljanju zahtevkov. To vam omogoča boljšo organizacijo in hitrejše reševanje težav strank.
Če želite izvedeti več o zvočnih nastavitvah, ki jih lahko uporabljate pri podpori strankam, preverite članek o zvokih. Zvoki vam lahko pomagajo izboljšati hitrost in kakovost odzivov v klicnem centru.
Obiščite tudi stran o oddelkih službe za pomoč uporabnikom, kjer boste izvedeli, kako lahko oddelki izboljšajo odzivnost in zadovoljstvo strank. Ugotovite, kako lahko učinkovita organizacija oddelkov vodi do večje produktivnosti vaše ekipe.
Na koncu preberite članek o ciljih in najboljših praksah zadovoljevanja strank. Ta članek vam bo pokazal najboljše strategije za izgradnjo močnih odnosov s strankami in povečanje njihove zvestobe.