Kaj je klicalnik za predogled?
Klicalnik za predogled je eden od sistemov za samodejno klicanje, ki se uporablja v centrih za odhodne klice skupaj z drugimi vrstami samodejnih klicalnikov. Sistem za predogled klicanja samodejno izbere zapis stika s seznama klicev na podlagi nastavitev vaše odhodne kampanje in ga pošlje agentu, ki lahko pred klicem pregleda kontaktne podatke, vključno z zgodovino stikov in drugimi razpoložljivimi kontekstualnimi informacijami. Po predogledu zapisa stranke lahko agent klicnega centra nadaljuje s klicem ali pa ga zavrne in se premakne na naslednjo številko na seznamu stikov.
Za razliko od progressive in predvidljivi klicniki, ki agentu ne ponujajo možnosti, da nadaljuje s klicem ali ga preskoči, s predoglednimi klicniki imajo agenti popoln nadzor nad klicanjem in lahko upravlja čas pregleda stikov. Ker lahko agenti vnaprej preverijo točne informacije o potencialnih strankah ali strankah in se bolje pripravijo na interakcijo, preden opravijo klic, to zagotavlja več uspešnih klicev s pozitivnim poslovnim izidom in močnejšimi povezavami s strankami.
Medtem ko lahko vsa podjetja (majhna, srednja in velika) izkoristijo uporabo klicalnikov za predogled, so lahko še posebej koristni za izhodne kontaktne centre z zapletenimi prodajnimi akcijami, kjer je pred telefoniranjem običajno potrebna raziskava strank.
Prednosti klicalnikov za predogled
Manj odpadlih klicev
Z načinom predogleda klicanja ni zakasnitev pri povezovanju klicev, ki so precej običajne pri uporabi drugih vrst samodejnih klicnikov (na primer prediktivnega klicanja in progresivnega klicanja). Stranke ali potencialne stranke se lahko pogovarjajo z agenti takoj, ko je klic vzpostavljen, kar pomeni manj prepadlih klicev.
Povečana zmogljivost in učinkovitost agenta
Opolnomočenje agentov klicnega centra s kritičnimi osnovnimi informacijami o potencialni stranki ali stranki na drugi strani, preden klic jim omogoča bolj smiselne pogovore, pomaga povečati uspešnost in produktivnost agentov ter na koncu zaključi več poslov.
Izboljšano sodelovanje strank
Ker so agenti oboroženi z izčrpnimi informacijami o vsakem stiku, preden opravijo klic, so bolje opremljeni za obravnavo potencialnih strank ali strank na bolj prilagojeni ravni, kar pomaga izboljšati sodelovanje strank.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Kako deluje klicalnik za predogled v klicnem centru?
V načinu predogleda odhodnega klicanja se zahteva za klic odhodne kampanje samodejno izbere iz datoteke stikov na podlagi nastavitev klicne kampanje in se usmeri na zaslon agenta. Agent si lahko predogleda zapis potencialne stranke in se odloči, ali bo opravil klic s klikom na ikono telefonskega klica ali pa ga bo preskočil in se premaknil na naslednjo številko na seznamu klicev kampanje. Ko agent zaključi trenutni klic, programska oprema za predogled klicanja preusmeri naslednjo zahtevo za klic na zaslon agenta.
Kakšne so prednosti klicalnikov za predogled?
Pri uporabi programske opreme za samodejno klicanje s predogledom se potencialne stranke ali stranke takoj povežejo z agenti, kar odpravi morebitne dolge čakalne dobe in povzroči manj odpadlih klicev. Poleg tega agenti prejmejo vpogled v vsak stik pred klicem, kar omogoča boljše sodelovanje in izboljša učinkovitost agentov.
Ali je klicalnik za predogled del LiveAgent?
Kot kompleksna programska rešitev za kontaktni center ima LiveAgent vgrajene zmogljivosti dohodnega klicnega centra in odhodnega klicnega centra. Čeprav klicalnik predogleda ni del sistema LiveAgent, ponuja način klicanja »klikni za klic«, ki agentom omogoča odhodne klice takoj, ko obiščejo spletna mesta vaših potencialnih strank.
Če ste se spraševali, kaj točno je klicalnik in katere vrste so najpogosteje uporabljene, je naslednji članek pravi naslov za vas. Spoznajte, kako deluje klicalnik klicnega centra in zakaj so klicne številke tako pomembne.
Za bolj poglobljeno razumevanje odhodnih klicev in njihove strategije, je članek o odhodnih klicih prava izbira. Naučite se, kako usposobiti svoje zaposlene in izboljšati ključne kazalnike uspešnosti za bolj učinkovite klice.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.