Kaj je predloga za odgovor agenta?
Predloga odgovora agenta je posebno orodje za hiter odgovor na zahtevek. To je odličen način, da olajšate delo ekipe za podporo strankam in prihranite njihov čas. Zastopniki lahko preprosto uredijo in uredijo vsebino predloge za odgovor agenta. Predloga vsebuje pozdrave na začetku in podpis agenta na koncu odgovora. Agenti lahko predlogo prilagodijo za različne situacije. Predloge v vašem LiveAgentu ni težko ustvariti.


FAQ
Kaj je predloga za odgovor agenta?
Predloga odziva agenta je orodje, ki vam omogoča hiter odziv za zahtevke v teku. Predlogo lahko prilagodite posebnemu primeru in položaju. Na začetku predloge so pozdravi, naslovljeni na stranko, na koncu odgovora pa podpis zastopnika. S to možnostjo lahko agent organizira in ureja vsebino predloge odgovora agenta. Ta funkcija olajša delo in prihrani čas ekipi za pomoč strankam.
Koliko predlog za odgovore agentov ponuja LiveAgent?
Število predlog je odvisno od tega, koliko jih prilagodite svojim potrebam. Odvisno od tega, koliko vrst predlog potrebujete, jih lahko toliko prilagodite.
Kako najti predloge za odgovore agenta?
Predloge odziva agenta najdete v podoknu zastopnika pod Zavihek “Konfiguracije”. Nato izberite “E-pošta” in “Predloga e-pošte”.
Če želite izvedeti več o koristih uporabe pripravljenih odgovorov, si oglejte naš članek o brezplačnih predlogah za pomoč uporabnikom. Tu boste našli različne primere, kako lahko predloge izboljšajo učinkovitost vaše službe za pomoč strankam.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Prerazporeditev zahtevkov v LiveAgent izboljšuje podporo strankam s prenosom med agenti, kar omogoča boljše upravljanje in hitro reševanje težav. Vendar pa lahko preveč prerazporeditev povzroči nezadovoljstvo strank in obremenitev agentov. LiveAgent ponuja učinkovito orodje za prerazporeditev in optimizacijo podpore s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom. Brez obveznosti, začnite izboljševati svojo storitev še danes!
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"