Kakšna so poslovna pravila?
Avoid customer representative dissatisfaction from doing the really boring work. Let some processes to run automatically. Set up business rules in your help desk. Rules help you to make preordained actions in software. Set up conditions and when they met, an action is made. Business rules are often used to transfer a ticket, change ticket priority, send answer, change SLA level, add or remove tags and much more. They save time and bring many benefits. They help agents to stay concentrated.
Learn more about rules in LiveAgent.

Watch a video about business rules
Business rules are a set of conditions defined to help streamline and automate business processes. LiveAgent help desk software takes advantage of these rules to ensure efficient customer service and ensure that customer inquiries are addressed in a consistent manner. With LiveAgent, tickets can be automatically assigned based on business rules, ensuring faster response times and improved customer satisfaction. Business rules can be customized and modified to suit the specific requirements of the organization using the help desk software.

Če želite izvedeti več o tem, kako lahko klepet v živo izboljša vašo storitev za stranke, si oglejte članek Klepet v živo (Obrazložitev). Ta članek vam bo pomagal razumeti prednosti uporabe klepeta v realnem času za vaše podjetje.
Poleg tega, če razmišljate o uvedbi klepeta v živo v svoji agenciji, ne spreglejte članka Programska oprema za klepet v živo za agencije. Tukaj boste našli informacije o tem, kako lahko klepet v živo izboljša komunikacijo s strankami.
Za mala podjetja, ki želijo izboljšati svojo podporo strankam, je članek Klepet v živo za mala podjetja izjemno koristen. Spoznali boste, kako lahko klepet v živo postane ključni del vaše strategije za večkanalno podporo.
Če vas zanimajo podrobnosti o podpori za klepet, si oglejte članek Podpora za klepet (Pojasnjeno). Vsebuje pomembne informacije o tem, kaj lahko pričakujete od kakovostne podpore za klepet.
Nazadnje, če želite raziskati možnosti brezplačnega klepeta, preverite članek Brezplačni spletni klepet (pojasnjeno). Ta vir vam bo dal vpogled v prednosti uporabe brezplačnih orodij za klepet.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"