Kaj je podporni kanal?
E -pošta, klepet v živo, telefon, Facebook in Twitter so vsi kanali za podporo. Podporni kanal je v bistvu medij, s katerim poteka komunikacija med vami in vašimi strankami.
Nekateri programi za pomoč uporabnikom ponujajo e -pošto samo kot kanal za podporo, drugi se osredotočajo predvsem na klepet v živo. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom, zato združuje vse zgoraj omenjene podporne kanale v 1 aplikacijo.
Frequently Asked Questions
Kako definirate podporni kanal?
Podporni kanal je medij, preko katerega se lahko stranka obrne na podjetje ali blagovno znamko. Storitve za stranke se lahko izvajajo prek enega kanala, lahko pa tudi v več kanalih.
Kateri so najbolj priljubljeni kanali za podporo?
Najbolj priljubljeni podporni kanali so e-pošta, družabni mediji, klepet v živo, pripomoček za podporo na spletnem mestu, forumi ali novinarske skupine, telefonski klici in baza znanja o samopostrežni službi.
Katere podporne kanale lahko uporabite v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko uporabite vse potrebne podporne kanale: e-pošto, klepet v živo, telefon, Facebook, Twitter in samopostrežno bazo znanja.
Če želite izvedeti več o tem, kako večkanalna podpora lahko izboljša vaše poslovanje, si oglejte naš članek. Pojasnjuje, kako lahko različni kanali izboljšajo vašo komunikacijo s strankami. Za vpogled v to, kako lahko avtomatizacija podpore olajša vaše delovne procese, preberite več o prednostih in nasvetih za implementacijo. To vam bo pomagalo prihraniti čas in sredstva. Razumeti, kaj je storitev za stranke, je ključnega pomena za izboljšanje izkušenj vaših strank. Ta članek vam ponuja odgovore na pogosto zastavljena vprašanja. Če vas zanima, kako orodja za pomoč strankam lahko podpirajo vašo ekipo, preberite naš vodič. Ponuja vpogled v orodja, ki olajšajo delo z zahtevki. Na koncu, če delujete v več jezikih, je članek o večjezičnosti idealen za vas. Pojasnjuje, kako lahko prilagodite svojo podporo strankam različnim jezikom.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.