Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del večje domene, imenovane korenska domena. Ker je LiveAgent aplikacija v oblaku, mora vsak račun LiveAgent stranke imeti svojo posebno poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot poddomene korenske domene www.ladesk.com.
Končna poddomena izgleda tako: youraccount.ladesk.com
Če vam trenutna domena ni všeč, lahko vedno zaprosite našo podporo za premik vašega računa na drugo, ki je na voljo. Račun LiveAgent lahko namestite tudi na svoji domeni.
Frequently Asked Questions
Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del korenske domene, je dodaten odsek imena glavne domene. V svoji glavni domeni imate lahko več poddomen, od katerih ima vsaka različne vire. Poddomen ni treba pridružiti istemu gostovanju kot glavni domeni.
Zakaj za uporabo LiveAgent potrebujete poddomeno?
LiveAgent je aplikacija v oblaku, zato mora imeti vsak račun stranke LiveAgent svojo poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot sudomene glavne domene ladesk.com.
Ali je mogoče v LiveAgentu spremeniti svojo poddomeno?
Če želite spremeniti poddomeno v LiveAgentu, lahko zaprosite za prenos svojega računa na drug dostop. Račun LiveAgent lahko dodelite tudi svoji domeni.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko programska oprema kot storitev (SaaS) izboljša vaše poslovanje, preberite članek programska oprema kot storitev - SaaS (Pojasnjeno). Ta članek vam bo pomagal razumeti prednosti in delovanje SaaS rešitev.
Za tiste, ki si želijo izboljšati zadovoljstvo strank, je pomembno poznati cilje in najboljše prakse zadovoljevanja strank. Spoznali boste, kako povečati zvestobo strank in zmanjšati odhajanje.
Če vas zanimajo podrobnosti o informacijah za stranke, ta članek ponuja osnovne informacije in pogosto zastavljena vprašanja na to temo.
Obiščite članek o spletni pomoči uporabnikom, da se seznanite z razlikami med različnimi vrstami pomoči uporabnikom in kako lahko dostopate do ustreznih rešitev.
Za poglobljeno razumevanje, kaj je programska oprema klicnega centra, preberite ta članek in odkrijte, kako lahko optimizirate svoje klicne procese.
Nenazadnje, če vas zanima avtomatizacija procesov, si oglejte članek o avtomatizaciji podpore. Spoznali boste, kako lahko avtomatizacija izboljša produktivnost in zadovoljstvo strank.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.