Pametni tržniki poznajo potencial dejavnosti družbenih medijev pri doseganju poslovnih ciljev. Ker milijarde ljudi dnevno uporablja družbene medije, so vsi obstoječi ali potencialni kupci izdelkov in storitev. Ni presenetljivo, da je oglaševanje v družabnih omrežjih druga najbolj prevladujoča oblika digitalnega oglaševanja (prvi so oglasi v iskalnem omrežju) in narašča, ugotavlja raziskovalna skupina Statista.
Kaj so plačljivi družbeni mediji?
Je vrsta oglaševanja na platformah družbenih medijev, za katero podjetja plačujejo. Možnosti vključujejo plačilo na klik, vplivno trženje, video oglase, pri katerih plačate za umestitev itd.
Plačljivi družbeni mediji imajo prednost povečane izpostavljenosti, hitrosti in pogostosti, saj dosežejo bodisi širše bodisi bolj specifično občinstvo.
Proračun družbenih medijev
Cene oglaševanja na družbenih omrežjih so različne. Začnejo lahko že pri nekaj centih na dan, vendar brez zgornje meje. Zato strategija plačljivega trženja vaše blagovne znamke v družabnih medijih zahteva poslovne odločitve in cilje. Dobra oglaševalska kampanja na družbenih omrežjih mora imeti premišljen finančni načrt, kajti če proračun družbenih medijev zmanjka sredi kampanje, ima to lahko negativne posledice za celotno naložbo.
Izbira platforme družbenih medijev
Vsaka platforma družbenih medijev skrbi za različne ciljne skupine. Zato je izbira prave platforme za vaše namene bistvena. Oglasi na Facebooku lahko dosežejo skoraj tri milijarde uporabnikov, a če se odločite, da se osredotočite na oglase s plačilom za klik, se zavedajte, da ima LinkedIn najvišji CPC, oglasi na Twitterju pa najnižjega. (november 2021, Statista)
Vizualna vsebina vaše kampanje v družabnih omrežjih mora biti seveda privlačna, nenazadnje tudi zato, ker oglasi Facebook nagrajujejo kreativne akcije s cenovnimi ugodnostmi.
Ciljanje na občinstvo na družbenih medijih
Da bi dosegli svoje cilje, mora biti oglaševanje na družbenih omrežjih prilagojeno določenim ciljnim skupinam. Najbolj smiselno je razmišljati o segmentih občinstva, ko načrtujete svojo oglaševalsko kampanjo v družabnih omrežjih, ker se zanimanja za izdelke in blagovne znamke razlikujejo glede na poklic, starost, geografsko lokacijo itd. Na primer, ne želite prodajati lopat za sneg v puščavi. Najbolj idealna publika je tista, ki je podobna vašim obstoječim strankam. Na podlagi idealnih strank lahko ustvarite svoje podobno občinstvo, ko plujete na nova ozemlja v velikem številu uporabnikov družbenih medijev.
S plačljivimi družbenimi mediji dobite hitrost, ciljanje in pogostost, vendar je najbolje, da jih kombinirate z organskimi družbenimi mediji.
Prepričajte se, da spremljate dejavnosti družbenih medijev v zvezi z vašim podjetjem in blagovno znamko ter se ustrezno odzovete.
Social media management under one roof
Social media support by LiveAgent is quick, efficient and cost-effective. Try it today.
Frequently Asked Questions
Kdaj je pravi čas za začetek s plačljivimi družbenimi mediji?
Ko ste načrtovali svojo oglaševalsko strategijo v družabnih medijih in se odločili za proračun. Prav tako je dobro biti doma na organskih družbenih medijih.
Kako integrirati plačljivo strategijo družbenih medijev?
Najprej si jasno določite svoje oglaševalske cilje in kakšno vlogo ima pri tem organsko in plačano oglaševanje na družbenih omrežjih. Uporabite oba za tisto, kar lahko naredita najbolje.
Katera platforma družbenih medijev je najboljša za plačljive družbene medije?
Odvisno od vaše znamke in podjetja. Facebook ima največ uporabnikov, Instagram je bolj osredotočen na vizualne elemente, LinkedIn se osredotoča na profesionalno mreženje, Twitter pa vas obvešča o novicah in trendih.
Ko končate z branjem o plačljivih družbenih medijih, vas bo morda zanimalo, kako se ti primerjajo z organskimi. Preverite članek Organski v primerjavi s plačanimi družbenimi mediji, kjer boste našli glavne razlike med obema pristopoma. Če želite izvedeti več o organskih družbenih medijih, je članek Organski družbeni mediji odlična izbira. Tam boste našli nasvete o prisotnosti na družbenih medijih in skrb za stranke.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.