Kaj je označevanje klicev?
Funkcija označevanja klicev vam omogoča, da na svoje telefonske klice dodate različne oznake glede na kontekst. Je zmogljivo poslovno orodje, ki ga je mogoče dodati naprednemu sistemu usmerjanja klicev za dodatno racionalizacijo procesov kontaktnega centra.
Na primer, stranka pokliče vaš klicni center, da se pritoži zaradi izdelka ali storitve. Nanjo lahko nalepite oznako »Pritožbe«. Lahko ste tako natančni, kot potrebujete. Dodajte oznake za določene vrste izdelkov, marketinške kampanje, od koder prihaja potencialna stranka, ali kar koli drugega, kar bo pomagalo kategorizirati klice strank, ki jih prejme vaš kontaktni center.
Zakaj je označevanje klicev pomembno za vaše podjetje?
Obstaja veliko prednosti uporabe sistema za označevanje klicev v vašem klicnem centru. Oglejmo si nekaj izmed njih.
- staying organized – Having calls sorted into specific categories enables your call center agents to stay on top of contact center processes as they can navigate their workload much more efficiently.
- analyzing calls – Call tagging makes it easier to analyze and study your call center data. It can help you measure not only your contact center productivity and business performance but also allows you to better assess the quality of leads different marketing campaigns produce.
- identifying trends – When you have all your data labeled and clearly sorted into categories, it is much easier to identify trends and patterns in customer service issues as well as marketing and sales methods.
- tagging angry calls – Even the most exceptional support teams receive some angry customer calls. Tagging them allows you to better understand why they occurred. Is there a certain employee’s name that pops up in these interactions? Or perhaps there is a particular product or service that is associated with these calls.
- winning back your leads – If you tag a precise reason why some of your qualified leads did not convert, you can provide context-based service and develop more accurate win-back strategies for your next interaction.
- identifying challenges – When you identify and tag problems areas for your customers, you can create a more compelling strategy and increase your sales.
Uporaba označevanja klicev za boljšo storitev za stranke
Zagotavljanje odličnih storitev za stranke ni samo pomembno, ampak je bistveno za doseganje vaših poslovnih ciljev.
Call tagging can help your agents deliver more personalized service to the customers. For example, if they can see customer name tags, they can greet them by their names. You can categorize customer interactions using tags so the customer care reps can navigate their previous interactions with the clients.
Poleg tega lahko z uvedbo učinkovitega označevanja klicev preprosto analizirate posnetke klicev in prepoznate nezadovoljne stranke. Opažanje vzorcev pri težavah s storitvami za stranke je ključnega pomena za delovanje vašega klicnega centra.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Kaj je označevanje klicev v klicnem centru?
Označevanje klicev vam med drugimi naprednimi funkcijami klicnega centra omogoča, da ostanete organizirani v delovanju klicnega centra. Z dodajanjem različnih oznak klicem strank vaši agenti ne bodo le lahko spremljali najnovejše interakcije z vročimi potencialnimi strankami, temveč bodo vašim strankam zagotovili tudi odlično storitev za stranke. Poleg tega označevanje klicev omogoča boljšo navigacijo, ko gre za analizo podatkov o strankah in prepoznavanje trendov v komunikaciji s strankami.
Zakaj je označevanje pomembno v klicnih centrih?
V okoljih klicnih centrov je ohranjanje organiziranosti prednostna naloga. Kontaktni centri so pogosto preobremenjeni zaradi velike obremenitve in števila klicev, ki jih prejmejo. Klicne oznake omogočajo kategorizacijo in enostavno navigacijo po različnih interakcijah strank.
Katere so nekatere priljubljene oznake za uporabo?
Nekatere najpogosteje uporabljene oznake vključujejo tehnično podporo, prodajni oddelek, pritožbo strank, vračilo naročila itd. Uporabite lahko tudi obvezne klicne oznake, ki prisilijo agente, da dodelijo določeno oznako takoj po telefonskem klicu.
Kako ustvariti oznake po meri?
To je zelo odvisno od programske opreme, ki jo uporabljate. Povezava v zgornjem članku vas bo pripeljala na stran, ki pojasnjuje, kako ustvariti oznake po meri s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Kaj ni klic brez oznake?
Gre za vhodni ali odhodni klic, ki mu v vašem sistemu ni bila dodeljena oznaka.
Po ogledu strani o označevanju klicev, razmislite o branju članka o upravljanju klicnega centra. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako učinkovito načrtovati in motivirati vašo ekipo. Prav tako je zanimiv članek o klepetu v živo za e-trgovino in storitve, kjer boste izvedeli, kako pomemben je klepet v živo za vašo stranko in kako ga integrirati na vašo spletno stran. Ne spreglejte tudi članka o klicni oznaki, ki vam bo razložil, zakaj so klicne oznake ključne za izboljšanje storitev za stranke. Če želite izboljšati učinkovitost svoje ekipe, preberite več o izkoriščenosti agenta, kjer boste našli nasvete za optimizacijo dela vaših agentov.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.