Kaj je odhodni klicni center?
Za razliko od vhodnega klicnega centra, ki se uporablja predvsem za sprejemanje klicev, se odhodni klicni center uporablja za odhodne klice potencialnim strankam in trenutnim strankam v imenu vašega podjetja. Tradicionalno so bili odhodni klicni centri osredotočeni predvsem na telemarketing in doseganje strank za prodajo. Zaradi vpliva zakonodaje in pritiska strank na naključno klicanje pa se v preteklih letih pojavlja vse več odhodnih klicev obstoječim strankam za zagotavljanje proaktivne oskrbe strank.
Za kaj se uporabljajo odhodni klicni centri?
Danes največkrat storitve odhodnega klicnega centra vključujejo:
- Generiranje sledi in prodajni klici k potencialnim strankam
- Navzkrižna prodaja in nadprodaja klicev obstoječim strankam
- Klici za zadrževanje strank (obnavljanje)
- Proaktivna storitev za stranke (npr. obveščanje strank o izpadih storitvah, zamudah itd.)
- Načrtovani povratni klici strank
- Tržne raziskave in zbiranje informacij
- Povratne informacije strank in raziskave zadovoljstva strank
- Nastavitev termina
- Izterjava dolgov
Odhodne klicne centre običajno omogoča programska oprema, zasnovana v oblaku in je zasnovana tako, da podjetjem pomaga pri aktivnem sodelovanju z obiskovalci in strankami pri povečanju prodaje. Od agentov odhodnih klicnih centrov se pričakuje, da bodo izvedli veliko količino klicev na uro – ta dejavnost je običajno omogočena z uporabo različnih klicateljev. Nekatere ključne meritve klicnega centra ki jih je treba izmeriti, so prvi zaključek klica, stopnja konverzije, klici na agenta, klici na račun, stopnja zadetkov, čas zadržanja, razmerje opuščenih klicev, povprečna dolžina klica, stopnja zaprtja seznama, kakovost klicev/bonton in prihodek na uspešen klic.
Izzivi, s katerimi se srečujejo odhodni klicni centri
Odhodni klicni centri se lahko soočijo s številnimi posebnimi izzivi. Ker je narava odhodnih klicev večinoma vsiljiva in jo vodijo potrebe podjetij in ne strank (razen v primerih zahtevkov za povratni klic in proaktivnih storitev za stranke), bodo stranke pogosteje obrambne in previdne pri klicu. To pomeni, da so odhodni klici za agente lahko precej stresni, saj se morajo nenehno spopadati z vztrajnim zavračanjem, pomanjkanjem interesa ali žalitvami.
Poleg obvladovanja občutljivega ravnovesja med prekinjanjem in nezaželenim nadlegovanjem, morajo odhodni klicni centri upoštevati zakone, kot sta registra o zakonu o varstvu telefonskih potrošnikov (TCPA) in omejitev klicev (DNC), ki zahteva skrbno načrtovano strategijo ozaveščanja.
Prednosti uporabe programske opreme za odhodne klicne centre
Povečate prodajo in prihodke
Ustvarite več prodaje z doseganjem potencialnih potencialnih strank ali povečajte vrednost stranke v celotnem trajanju z izkoriščanjem priložnosti za nadaljnjo prodajo ali navzkrižno prodajo.
Ohranite več strank
Ko gre za podaljšanje storitev, je lahko telefonski klic odličen način za prijavo pri stranki, pristen pogovor in preprečitev odhajanja strank.
Izboljšajte storitve za stranke
Izboljšajte svojo splošno storitev za stranke in izkušnjo s strankami tako, da se proaktivno obrnete na stranke, še preden se sploh zavedajo, da imajo težavo, ali preden morajo sploh zaprositi za pomoč.
Pridobite povratne informacije strank
Klicanje je zelo oseben način pridobivanja povratnih informacij. Poenostavite postopek z odhodnimi klici in s temeljitim pogovorom pridobite več informacij.
Povečajte učinkovitost agenta
S programsko opremo za odhodne kontaktne centre imajo agenti vedno dostop do podatkov vsake stranke, kar omogoča učinkovitejšo, celovitejšo in prilagojeno interakcijo.
Sledite pomembnim meritvam
Sledite kritičnim meritvam klicnega centra in KPI klicnega centra, da dobite popoln pregled nad uspešnostjo prodajnih skupin in skupin za pomoč strankam ter kje so potrebne izboljšave.
Start your free trial today
Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?
Katere funkcije odhodnega klicnega centra ima LiveAgent?
Programska oprema klicnega centra v oblaku LiveAgent podpira funkcijo dohodnega in odhodnega klicnega centra. To pomeni, da ga lahko vaše službe za stranke in prodajne ekipe učinkovito uporabljajo za dosego potencialnih strank, prihodnjih strank ali obstoječih strank.
Klikni-za-klic zmogljivost
Spletni klicni center LiveAgent lahko pokliče katerokoli številko na spletu. Začnite odhodne klice k svojim potencialnim strankam – neposredno iz nadzorne plošče LiveAgent, medtem ko obiščete spletna mesta potencialne stranke. Ta funkcija je lahko v veliko pomoč prodajnim skupinam. Omogoča agentom več pogovorov in skrajša čas, porabljen za ročno klicanje.
Pogglobljen pogled na stranko
Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja vgrajen CRM in se povezuje z drugimi večjimi ponudniki CRM. CRM omogoča vašim agentom takojšen dostop do celovitih vpogledov v stranke, vključno z osebnimi podatki vsake stranke, prejšnjimi nakupi in zgodovino storitev. S temi informacijami lahko učinkovito prodajajo ali navzkrižno prodajajo ustrezne izdelke/storitve ali ponujajo proaktivno podporo strankam.
Neomejeno število posnetkov klicev
Z neomejenim snemanjem klicev lahko agenti varno shranijo vse klice strank in sporočila glasovne pošte ter po potrebi dostopajo neposredno v svojem računu LiveAgent. To je lahko zelo priročno, ko vaši zastopniki potrebujejo zapisek o tem, kaj se je zgodilo v prejšnjih interakcijah, da bi dosegli stranke z ustreznimi ponudbami.
Analitika klicnega centra
Vgrajeni analitični modul LiveAgent spremlja različne meritve in KPI klicnega centra. Ustvarite različna poročila, da dobite popoln pregled nad delovanjem vašega klicnega centra, vključno s podrobnimi statističnimi podatki za vsakega od vaših agentov. To vam bo pomagalo prepoznati področja, ki jih je treba prilagoditi, povečati zmogljivost agentov in podpreti tiste, ki to potrebujejo.
Kako nastaviti programsko opremo odhodnega klicnega centra LiveAgent
Odhodni klicni center LiveAgent lahko nastavite v nekaj minutah.
- Prijavite se v svoj račun LiveAgent in kliknite Klic
- Kliknite Številke
- Kliknite oranžni gumb Ustvari
- Izberite svojega VOIP ponudnika (ponudnika VOIP, pri katerem ste kupili svojo telefonsko številko)
- Vnesite ime (lahko je karkoli, samo vi se spomnite, za katero številko gre)
- Izberite oddelek, v katerega bodo preusmerjeni dohodni klici na to telefonsko številko
- Vnesite predpono za klic
- Potrdite polje Snemaj klice, če želite posneti vse dohodne/odhodne klice iz te telefonske številke
- Vnesite poverilnice svojega ponudnika VOIP (ime gostitelja, uporabniško ime, geslo)
- Kliknite Dodaj Če je bila telefonska številka uspešno dodana in aktivna, bo ob njej zelena pika.
- Nato kliknite gumb Uredi in kliknite IVR.
S temi navodili nastavite IVR (pozdravna/sporočila brez povezave).
- Ko končate z nastavitvijo IVR, kliknite Konfiguracija
- Kliknite Klic
- Kliknite nastavitve
- Spremenite nastavitve glede na vaše želje in kliknite Shrani
- Uporabite ta navodila za dodajanje vaše strojne in programske opreme na zaslunu Naprave
- Zdaj predajte ta navodila naprej svojim agentom, da lahko nastavijo najbolj priljubljene naprave za klicanje
Looking to optimize your outbound call center to take your customer support to the next level?
Whether you're just getting started with outbound call center operations or you're looking to optimize your existing processes, LiveAgent has everything you need to succeed.
Frequently Asked Questions
Kaj je programska oprema za odhodne klicne centre?
Za razliko od programske opreme za dohodne klicne centre, ki se uporablja za obravnavo dohodnih klicev strank, je programska oprema za odhodne klicne centre zasnovana tako, da podjetjem pomaga učinkovito upravljati velike količine odhodnih klicev in zagotoviti velik doseg strank. Autodialer, snemanje klicev, orodja za poročanje o klicih, CRM integracije so nekatere ključne funkcije, ki jih ponujajo programske rešitve za odhodne klicne centre.
Katere so ključne prednosti programske opreme za odhodne klicne centre?
Sistemi programske opreme za odhodne klicne centre uporabljajo različna orodja za klicanje, da avtomatizirajo postopek klicanja in agentom omogočijo več klicev v krajšem času - učinkoviteje kot pri preprostem sistemu poslovnega telefona. To podjetjem zagotavlja večjo produktivnost agentov in večji prihodek od prodaje.
Kdo uporablja programsko opremo za odhodne klicne centre?
Programsko opremo za odhodne klicne centre prodajne ekipe uporabljajo predvsem za klice s potencialom, da ponujajo izdelke ali storitve podjetja potencialnim strankam in prodajo/navzkrižno prodajo obstoječim strankam. Skupine za podporo strankam ga lahko uporabljajo tudi za proaktivno ozaveščanje strank.
Kako lahko programska oprema izhodnega klicnega centra pomaga skupinam za pomoč strankam?
Programska oprema izhodnega klicnega centra je lahko zelo učinkovito orodje za pomoč strankam tako za podjetja B2B kot za podjetja B2C. Z doseganjem strank in s proaktivno, prilagojeno podporo lahko ekipe za pomoč strankam zmanjšajo število dohodnih klicev in izboljšajo splošno kakovost storitev za stranke.
Ali potrebujete vhodno ali odhodno programsko opremo klicnega centra?
Če potrebujete programsko opremo klicnega centra predvsem za obravnavo dohodnih klicev strank - se odločite za orodja dohodnega klicnega centra. Če iščete programsko opremo klicnega centra za klicanje odhodnih potencialnih strank in prodajne klice, bi morali večinoma uporabiti orodja za odhodne klicne centre. Razmislite lahko tudi o mešanih programskih rešitvah klicnega centra, ki vključujejo zmogljivosti dohodnega in odhodnega klicnega centra.
Če želite izvedeti več o tem, kaj je odhodni klicni center in katere prednosti prinaša, je na voljo poglobljen članek, ki pojasnjuje vse pomembne vidike. Prav tako lahko odkrijete, kako programska oprema za odhodne klicne centre lahko poveča prodajo in izboljša storitve za stranke.
Za tiste, ki vas zanima razlika med dohodnimi in odhodnimi klicnimi centri, je članek dohodni vs odhodni klicni center odličen vir informacij. Preberite več o različnih vrstah storitev, ki jih nudijo ti centri, in kako lahko mešana programska oprema izboljša vašo podporo strankam.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Odkrijte ključne razlike med kontaktnimi in klicnimi centri ter kako LiveAgentova programska oprema izboljšuje večkanalno podporo s socialnimi mediji in integracijami. Naučite se, kako izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in izkoristiti prednosti naprednih funkcij, kot so avtomatizacija, upravljanje s samopostrežnimi storitvami in več. Razširite svoje možnosti komunikacije in optimizirajte podporo strankam.
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Izboljšajte svojo prodajo in trženje s programsko opremo za odhodni klicni center LiveAgent. Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, in brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite 14-dnevno brezplačno različico in optimizirajte odnose s strankami z integrirano CRM rešitvijo. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes in Airbus, ter izkoristite vse prednosti večkanalne platforme.