Kaj je opazovalec zahtevka?
Pogosto želite videti napredek zahtevka, čeprav je lahko dodeljena določenemu agentu ali oddelku. To se lahko zgodi v številnih situacijah, npr. zahtevek je ustvarila VIP stranka ali pa nanjo odgovarja nov najemnik in preprosto jo želite nadzirati.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni opazovalec zahtevkov?
Opazovalec zahtevka je oseba, ki spremlja napredek določenega zahtevka, vendar zanj ne odgovarja. Prejema obvestilo, ko pride do posodobitve, na primer odgovora na zahtevek ali spremembe stanja.
Zakaj bi morali uporabiti opazovalca zahtevkov?
Opazovalca zahtevkov je vredno uporabiti, ko je zahtevek ustvarila na primer VIP stranka, ali pa morate preveriti, ali se novi zaposleni dobro odreže z zahtevki ali pa morate le imeti nadzor nad določenim zahtevkom.
Ali LiveAgent ponuja možnost opazovanja zahtevkov?
LiveAgent ponuja možnost opazovanja zahtevkov. Dano karto lahko povežete s pogledom določenega agenta ali celotnega oddelka.
Če želite izvedeti več o vlogi in odgovornostih v klicnih centrih, preberite članek o nadzornikih klicnega centra. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako lahko nadzorniki izboljšajo storitve za stranke.
Za boljše razumevanje, kako se zahteve obravnavajo in sledijo, si oglejte status zahtevka. Ta članek razloži, kako lahko učinkovito upravljate status zahtevkov in izboljšate podporo strankam.
Če vas zanima, kako ohraniti in pregledovati zgodovino komunikacij s strankami, obiščite stran o spletni zgodovini zahtevkov. Spoznali boste, kako lahko zgodovina zahtevkov pomaga pri izboljšanju storitev za stranke.
Za več informacij o tem, kako zaščititi podatke strank in zagotoviti varnost, si oglejte članek o varnosti službe za pomoč uporabnikom. Tu boste našli nasvete za izboljšanje varnostnih ukrepov v službi za pomoč uporabnikom.
Svetovalec za podporo strankam
Svetovalci za storitve za stranke so podobni svetovalcem za upravljanje in dajejo predloge za izboljšanje učinkovitosti storitev za stranke.