Kaj je online podpora?
Online podpora je spletna oblika podpore strankam. Dandanes ljudje raje kontaktirajo podjetja preko spletne podpore, kot pa, da bi jih obiskali oz. poklicali po telefonu. Je tudi del upravljanja z odnosi s strankami.
Največja prednost spletne podpore je 24-urna služba za pomoč. Stranke in obiskovalci vaše spletne strani lahko enostavno kontaktirajo vaše agente, ko naletijo na težavo ali imajo vprašanja o produktu oz. storitvi.
Frequently Asked Questions
Kaj je online podpora?
Online podpora je spletna oblika nudenja podpore in pomoči strankam v primeru različnih težav. Implementira se jo lahko preko elektronske pošte, družbenih omrežij ali klepeta v živo. Dopušča pa tudi zbiranje mnenj strank in podpira ustvarjanje odnosov z njimi.
Ali bi morali ponuditi spletno podporo?
Če želite, da vaše podjetje uspešno tekmuje na tržišču, morate ponuditi online podporo. Stranke danes raje uporabijo spletno obliko komunikacije, kot telefonsko. Da bi dosegli njihova pričakovanja, jim ponudite kar največ komunikacijskih kanalov tudi na spletu.
Ali LiveAgent ponuja uporabo spletne podpore?
Seveda, LiveAgent je programska oprema, ki podpira vse vrste podpore strankam. Z njim lahko upravljate z vsemi komunikacijskimi kanali (elektronska pošta, družbena omrežja, video klepet in klepet v živo) na enem mestu. Ponuja tudi ustvarjanje baze znanja in dostop do poročil, zgodovine komuniciranja, kar vam pomaga pri nudenju učinkovite spletne podpore.
Po branju trenutne strani, razmislite o raziskovanju, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam. Avtomatizacija podpore lahko prinese številne prednosti, kot so povečano zadovoljstvo strank in izboljšana produktivnost zaposlenih. Prav tako lahko preverite nasvete o tem, kako ponuditi najboljšo spletno tehnično podporo. Naučite se, katere veščine so potrebne za spletnega agenta tehnične podpore in kakšne funkcije bi morale biti vključene v najboljšo programsko opremo za tehnično podporo.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.