Kaj pomeni obiskane strani na sejo?
Članek ima lahko več strani. Če nekdo obišče vašo stran, obstaja možnost, da si ne bo ogledal vseh strani. Nekatere strani imajo lahko vsebino, ki jo obiskovalec išče in bo po tem izpustil ogled ostalih strani, ker ga ne zanimajo.
Podatek o obiskanih straneh na sejo nam pomaga pri izboljšanju člankov, ker nam pove, kaj obiskovalec išče. Pred objavo člankov tako pregledamo vsebino in če imamo občutek, da obiskovalec določene vsebine ne bo iskal, jo lahko odstranimo.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz "obiskane strani na sejo"?
Ogledane strani na sejo je indikator, ki pokaže povprečno število ogledanih podstrani vaše spletne strani na sejo. Več kot je ogledanih podstrani, večja je možnost, da bo vaša spletna stran obiskana pogosteje.
Na kaj morate biti pozorni pri nadzoru metrike obiskanih strani na sejo?
Če želite nadzor nad podatki na prikazanih straneh (na sejo), morate vedeti, katere podstrani so najbolj priljubljene in katera vsebina vaše stranke najbolj zanima. Velik vpliv na obisk strani imajo tudi reklamne kampanje in sredstva, ki jih investirate v promocije.
Ali lahko z LiveAgent izmerite podatke o obiskanih straneh na sejo?
Z LiveAgent lahko spremljate obiskane strani na sejo. Tako lahko vidite, na katerih straneh se stranke zadržujejo dlje in kakšna vsebina jih najbolj zanima.
Po branju trenutne strani bi vas morda zanimale dodatne informacije o tem, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam. Spoznajte cilje in najboljše prakse za zagotavljanje zadovoljstva strank ter kako lahko merite njihov odziv.
Če želite izvedeti več o pomenu in načinu spoštovanja strank, si oglejte 30 idej, kako se lahko zahvalite svojim strankam. Spoznajte, zakaj je hvaležnost pomembna in kako jo lahko učinkovito izrazite.
Razmislite tudi o tem, kako lahko oddelki službe za pomoč uporabnikom prispevajo k boljši organizaciji vaše podjetniške podpore. Spoznajte prednosti uporabe oddelkov, kot so hitrejši odzivni časi in jasneje začrtane odgovornosti.
In končno, raziščite, kakšna orodja za pomoč strankam so na voljo za izboljšanje vaše storitve. Ugotovite, kako lahko ta orodja optimizirajo vašo interakcijo s strankami in povečajo njihovo zadovoljstvo.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!