Odprtokodna podporna služba?
Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki ponuja sistem za upravljanje z vstopnicami. Ta programska oprema je prednastavljena in se jo da ponastaviti. Nima omejitev in je primerna za vse uporabnike. Nekatere vrste so brezplačne, druge pa plačljive.
Odprtokodna podporna služba je narejena za nudenje podpore tako, da usmerja težave in vprašanja strank, ki jih prejme preko elektronske pošte, kontaktnih obrazcev ali klepeta v živo, v eno platformo. Ponuja številne funkcije, ki omogočajo hitre odgovore.
Frequently Asked Questions
Kaj je odprtokodna podporna služba?
Odprtokodno programsko opremo lahko razvija širša skupnost razvijalcev. Odprtokodna podporna služba je programska oprema, ki temelji na odprti kodi in ponuja sistem za urejanje vstopnic. Omogoča vam ponuditi podporo strankam in usmerjati zahtevke za podporo iz različnih podpornih kanalov na eno mesto (elektronska poštav, kontaktni obrazci, klepet v živo), kjer jih agenti podporne službe lahko urejajo.
Katere so najbolj pomembne funkcije odprtokodne podporne službe?
Najbolj pomembne funkcije takšne programske opreme so možnost komuniciranja preko več različnih kanalov, urejanje posameznih vstopnic in možnost analiz, ki temeljijo na zbranih podatkih in poročilih. Vse to je zbrano na enem mestu, kar olajša delo..
Je LiveAgent odprtokodna programska oprema?
LiveAgent je odprtokodna programska oprema za podporo strankam. Ponuja vse funkcije, ki so potrebne za nudenje podpore in tehnične pomoči strankam.
Po branju trenutne strani si oglejte, kako avtomatizacija podpore lahko poveča zadovoljstvo strank in izboljša produktivnost zaposlenih. Naučite se, kako vzpostaviti avtomatizacijo podpore s časovnimi pravili in samodejnimi povratnimi klici. Prav tako lahko raziščete storitev za stranke, da bolje razumete, kako odgovarjati na pogosta vprašanja in izboljšati vaš odnos s strankami. To vam bo pomagalo dvigniti vašo storitev na naslednjo raven. Če vas zanimajo informacije o strankah, si preberite članek o informacijah za stranke. Spoznali boste, kako pomembni so podatki o strankah za izboljšanje podpore.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!