Kaj je odliv?
Do odliva pride, ko stranka prekine naročnino za vaše podjetje in prekine uporabo vaših izdelkov ali storitev. odliv imenujemo tudi odhajanje strank. Obstaja veliko razlogov, ki povečujejo odmik strank. Eden od njih je slaba storitev za stranke.
Vzemite vse stranke, ki jih izgubite v določenem času, in to število delite z vsoto strank, ki ste jih imeli na začetku izbranega časovnega obdobja. Tako lahko izračunate stopnjo odtekanja strank.
Bolje je obdržati in skrbeti za stranke. Eden od načinov je zagotavljanje odličnih storitev za stranke z LiveAgentom.
Frequently Asked Questions
Kaj je odliv?
Stopnja odtekanja je indeks, ki prikazuje, koliko strank nas je zapustilo v določenem obdobju. Pokaže jim, kako dragocen je izdelek, ki ga ponujate, in kako lahko obdržite stranke s svojo blagovno znamko.
Kako izračunati odliv?
Če želite izračunati stopnjo odtekanja, odštejte število uporabnikov, ki so z vami ob koncu meseca, od števila uporabnikov na določen dan (npr. v začetku meseca). Nato je treba dobljeno število deliti s prvim številom uporabnikov in dobimo odstotek, ki je stopnja odtekanja. Na primer: (1000-200) / 1000 = 80% stopnja odtekanja
Kaj lahko podjetje stori za zmanjšanje odliva?
Da bi zmanjšali odmik, bi moralo podjetje še naprej analizirati, zakaj pride do odstopa. Na primer, lahko vam pomaga stik s strankami, ki se želijo odmakniti od blagovne znamke. Nato pridobimo dve stvari - priložnost obdržati stranko in znanje o vzroku za odhod. Izjemno pomembno je tudi izobraževanje strank. Povezan je na primer z dejstvom, da kupec ve, na koga se mora obrniti v primeru težave. Kaj lahko še izboljšate? Vsekakor storitve za stranke, katerih raven ima velik vpliv na pristop do strank, prav tako pa ponujajo dobiček strank, ki so z vašo blagovno znamko zadovoljne in so ji zveste.
Ko končate z branjem o odhajanju, vas vabimo, da se poglobite v citati in slogani za storitve za stranke. Ti citati vas bodo navdihnili, kako lahko izboljšate svojo storitev za stranke in presegate pričakovanja vaših strank. Prav tako je koristno spoznati, kako pokazati hvaležnost strankam z idejami za spoštovanje strank. S temi idejami lahko izrazite svojo hvaležnost in utrdite odnose s svojimi strankami. Razmislite tudi o organizaciji vašega poslovanja z uporabo oddelkov službe za pomoč uporabnikom. Spoznajte, kako lahko oddelki izboljšajo odzivni čas in povečajo zadovoljstvo strank z učinkovitejšim delovnim tokom. Na koncu si oglejte, katera orodja za pomoč strankam so na voljo, da lahko še dodatno izboljšate interakcijo s svojimi strankami. Ta orodja vam bodo pomagala, da vaša podpora postane bolj odzivna in usmerjena v stranke.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!