Kaj je obseg agentovih zahtevkov?
Običajno lahko v manjših podjetjih vsak agent vidi vse informacije. V velikih korporacijah pa obstaja veliko tajnih informacij. Orodje za obseg zahtevkov agentov pomaga določiti, katere zahtevke in informacije lahko vidijo agenti. Vsak agent je dodeljen obsegu zahtevkov z različnimi dostopi. Nekateri agenti lahko vidijo vse, nekateri samo podatke, ki so jim dodeljeni. Skrbniki lahko določijo, do katerih oddelkov bo imel dostop agent.
FAQ
Kaj je obseg agentovih zahtevkov?
Obseg zahtevkov določa, kateri zahtevek lahko vidi agent. Če je podjetje majhno, agent običajno vidi vse podatke. Nasprotno velja za velika podjetja, kjer so nekatere informacije precej zaupne. Z orodjem za pokritost zahtevkov lahko določite, katere podatke in zahtevke lahko vidijo vaši zastopniki. Zastopniki imajo različne obsege zahtev z različnimi dostopi, zahvaljujoč tej funkciji pa lahko pregledate, kaj je to področje uporabe. Skrbnik odloči, do katerih oddelkov ima agent dostop.
Kako preveriti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?
Skrbnik ali lastnik lahko preveri obseg zastopnikovih zahtevkov (tudi če niso dodani v določen oddelek) tako, da odprete ‘Konfiguracije‘ in nato kliknete ‘Oddelki‘.
Kako nastaviti obseg zahtevkov agenta v LiveAgent?
Če želite nastaviti obseg zahtevkov za posrednike, pojdite na zavihek ’Konfiguracija’ in kliknite ’Oddelki’ ali neposredno v oknu ’Uredi agenta’, potem ko kliknete Zahtevek, Klepeti, Povezave. Uporabniki s pooblastilom ’zastopniki’ si lahko ogledajo in se odzovejo na zahteve samo tistega oddelka, v katerega so bili dodani. Skrbniki lahko vidijo celoten oddelek, tudi če jim niso dodani. Podobno imajo lastniki s to razliko, da imajo tudi možnost, da neposredno začnejo klepet ali pokličejo v oddelek, ki mu ne pripadajo.
Če želite izvedeti več o tem, kako izboljšati ravnanje z zahtevki, preberite članek o obsegu zahtevkov zastopnika. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako lahko bolje upravljate delovno obremenitev vaših agentov.
Za širši vpogled v terminologijo, povezano s programsko opremo za pomoč uporabnikom, si oglejte naš slovar. Tukaj boste našli preproste razlage ključnih pojmov, ki so pomembni za učinkovito podporo strankam.