Kaj je obrazec za stranke?
Odlična podpora strankam povečuje zadovoljstvo in zvestobo strank. Za boljšo podporo je potrebno imeti več informacij o strankah. Eden od načinov, kako jih pridobiti, je prek obrazca za stranko. Vedeli boste, kolikokrat se je stranka že obrnila na podjetje, njene želje in še veliko več.
Te obrazce za stranke lahko po komunikaciji s strankami izpolnijo tudi zastopniki. Potem imajo agenti več informacij in lahko strankam pomagajo hitreje in bolje.
Frequently Asked Questions
Kaj je obrazec za stranke?
Obrazec za stranke je eden od obrazcev, ki vam daje priložnost, da dobite več informacij o svojih strankah. Stranka in agent ju lahko izpolnita, potem ko se stranka obrne na podjetje. Zahvaljujoč tako zbranim informacijam imajo agenti širšo sliko stranke.
Kako dostopati do obrazca za stranke v LiveAgent?
Obrazci strank LiveAgent so na voljo na podoknu zastopnika. Na voljo so agentom z vsemi razpoložljivimi vlogami. Zahvaljujoč temu lahko agent zlahka pridobi podatke o stranki, katere primer obravnava.
Kako urediti obrazec za stranke v LiveAgent?
Če želite odpreti obrazce za stranke v LiveAgent, pojdite na "Konfiguracija". Tam boste našli povezavo do obrazca za stranke, ki ga lahko uredite in po potrebi prilagodite.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate storitve za stranke, si oglejte naš članek o programski opremi za stik s strankami. Ta vam bo pomagal razumeti, kako lahko učinkovito komunicirate s svojimi strankami in izboljšate njihovo izkušnjo. Prav tako vam priporočamo, da raziščete, kako lahko programska oprema za uporabniško izkušnjo pripomore k boljši interakciji s strankami. Ta članek vam bo predstavil ključne funkcije in prednosti uporabe takšne programske opreme.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!