Kaj je odlična storitev za stranke?
Obstaja veliko načinov, kako zagotoviti najboljšo storitev za stranke. Na vprašanja strank se je treba odzvati čim hitreje. Podjetje se mora osredotočiti na izgradnjo zvestih in dolgoročnih odnosov, ne le na prodajo. Predstavniki strank morajo pozorno prisluhniti in biti v pomoč strankam. Zadovoljiti morajo svoje stranke. To je ključno. Izobraževati je treba tudi predstavnike za stranke. Svoje znanje in spretnosti morajo občasno izboljšati.
Katerih je 10 najboljših praks storitev za stranke?
- Recite oprosti in hvala
- Prisluhnite
- Spodbujajte povratne informacije in ravnajte po njih
- Učinkovito upravljajte s časom
- Bodite empatični
- Določite vrste kupcev
- Odgovorite s klepetom v živo
- Zbirajte in uporabljajte podatke strank
- Izogibajte se žargonu
- Usposabljanje predstavnikov za stranke
Kako lahko izboljšate storitve za stranke s programsko opremo za pomoč strankam?
Poleg omenjenih praks lahko vsako podjetje naredi en vpliven napredek. Programska oprema za storitve za stranke kot je LiveAgent izboljša vaše vsakodnevne dejavnosti podpore strankam.
LiveAgent ustvarja učinkovito okolje tako za vaše predstavnike kot za stranke. Zbira podatke z vseh vrst platform in jih prikazuje v enem vmesniku. Povečuje zadrževanje strank, zadovoljstvo strank in tudi prihodke podjetja.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.
Katera podjetja imajo odlično storitev za stranke?
- Chick-fil-A
- Ikea
- Amazon
Kako te blagovne znamke ponujajo odlično storitev za stranke?
Kot ste videli, so podjetja iz vseh panog. Vsi pa si prizadevajo za odlično storitev za stranke. Oglejmo si in poiščimo navdih v vsakem podjetju.
Google ponuja izjemne ugodnosti za zaposlene v ZDA. Na primer; brezplačne obroke v službi, zdravnike na kraju samem, pripeljete hišnega ljubljenčka na delo in drugo. To ustvarja okolje z nizkim stresom. Tako predstavnikom strank omogoča, da so hkrati bolj ustvarjalni in produktivni.
Chick-fil-A je znana veriga restavracij s hitro prehrano. Kako zagotavljajo odlično storitev za stranke? Družba preprosto razume, da je treba najprej vlagati v svoje zaposlene. Usposabljanje zaposlenih lahko odlično vpliva. Storitev za stranke Chick-fil-A je bila ocenjena kot najbolj vljudna. Evo, kako je vljudnost omogočila Chick-fil-A tekmovalno prednost.
IKEA se osredotoča in na koncu ustvari izkušnjo. IKEA si vedno prizadeva izboljšati uporabniško izkušnjo. Poglejmo primer. Vaša družina mora hoditi po nakupih pohištva. Če imate majhne otroke, jim IKEA omogoča igranje v otroškem igralnem centru med nakupovanjem. Ko končate z nakupovanjem, lahko preprosto poberete otroke in se pod isto streho odpravite na prijeten družinski obrok. To udobje je tisto, kar na koncu ustvari primer odlične odlične uporabniške izkušnje. To je velik del splošnega zadovoljstva storitev za stranke v podjetju.
Nenazadnje Amazon. Kaj daje Amazon odlične ocene zadovoljstva storitev za stranke? Pomislite, koliko časa ste kupili pri Amazonu in ste morali izdelek vrniti. Obstaja velika verjetnost, da je bil postopek dokaj hiter in enostaven. To je eden od mnogih vidikov, v katerih se Amazonova služba za stranke odlikuje.
Frequently Asked Questions
Kaj je storitev za stranke?
Storitev za stranke je neposredna interakcija med stranko in predstavnikom podjetja, s katerim se je stranka obrnila. Storitve za stranke so ključni dejavnik pri izgradnji odnosov in podobe blagovne znamke.
Kako zagotoviti najboljšo storitev za stranke?
Obstaja veliko načinov za izboljšanje ravni storitev za stranke v vašem podjetju. Poskrbeti morate za podrobno poznavanje izdelkov in storitev, ki jih ponujate. Prav tako morate prisluhniti svojim strankam in vprašati za njihovo skromno mnenje. Ne škodi se spomniti na prijazen jezik in obliko komunikacije. Poskrbite, da bo vaša ekipa čim prej odgovorila kateri koli stranki, kar najbolje izkoristite povratne informacije za izboljšanje vaše izkušnje s strankami in vzpostavite močan odnos s svojimi strankami – splačalo se vam bo!
Katere so nekatere pogoste napake pri storitvah za stranke?
V storitvah za stranke obstajajo napake, ki močno vplivajo na sprejem strank in na koncu povzročijo znatno zmanjšanje dobička podjetja. Ena najpogostejših napak pri storitvah za stranke je pomanjkanje usposobljenosti v skupini, ki je odgovorna za storitve za stranke. Pomanjkanje proaktivnosti agentov do potreb strank se pogosto prepozna tudi kot najresnejša napaka procesov storitev za stranke. Če strankam ni na voljo in hitra podpora (vključno z večkanalnimi dejavnostmi), je to še ena rdeča zastava za storitve za stranke. Kar bi lahko povzročilo več škode kot koristi, je tudi ne poslušanje strank, kršitev obljub in njihovo razočaranje. Če nimate zgodovine storitev za stranke, ekipa za pomoč strankam težko spremlja procese v okviru podpore strankam, kar lahko povzroči nizko zadovoljstvo strank. ”
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate storitve za stranke s programsko opremo za pomoč strankam, preverite članek o kontrolnem seznamu standardov storitev za stranke. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako nastaviti politiko storitev za stranke in zakaj je to pomembno za vašo organizacijo.
Za vpogled v to, kako lahko anketa o zadovoljstvu strank pomaga ugotoviti, kako zadovoljni so vaši uporabniki, preberite članek o anketi o zadovoljstvu strank. Vsebina vam bo predstavila, kako določiti cilje za raziskavo zadovoljstva strank in katere vrste vprašanj vključiti.
Če iščete praktične rešitve za vsakodnevno komunikacijo s strankami, si oglejte predloge storitve za stranke. Tukaj boste našli različne predloge e-poštnih sporočil, ki vam lahko prihranijo čas in izboljšajo vašo komunikacijo s strankami.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Večkanalna storitev za stranke
Večkanalna storitev za stranke zagotavlja brezhibno podporo na vseh kanalih, kar izboljšuje izkušnje strank, prepoznavnost blagovne znamke in zmanjšuje odliv strank. Spoznajte prednosti večkanalnih storitev, kot so avtomatizacija in prihranek stroškov, ter odkrijte najboljše prakse za izboljšanje zvestobe strank. Prijavite se za brezplačno preizkusno različico LiveAgent in dvignite raven svoje podpore strankam.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.