Kaj so meritve?
Meritve, imenovane tudi poročila, so različne vrste meritev, ki so vam lahko v pomoč, če si želite ogledati trenutno stanje vašega podjetja. Obstajajo 3 glavne kategorije meritev: meritve na podlagi časa, meritve napora in meritve dejavnosti zastopnika.
Časovne meritve ponujajo podatke, kot so čas prvega odgovora, čakalni čas prosilca ali čas polne ločljivosti. Meritve napora vključujejo število odgovorov, ponovno odprtih ali dodeljenih zahtevkov in meritve dejavnosti agenta, ki zadevajo spletni čas, razpoložljivost in razrešene zahtevke. Ustvarite lahko tudi meritve po meri za spremljanje podatkov, ki vas najbolj zanimajo.
Več o meritvah v storitvi LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Kaj so meritve?
Meritve so merila količinske opredelitve. Uporabljajo se za ocenjevanje, primerjavo in sledenje uspešnosti ali proizvodnji. To je skupina meritev, ki jih vodstvo ali analitiki redno preverjajo, da ohranijo ocene uspešnosti, mnenja in poslovne strategije.
Katere so najpogostejše meritve podpore strankam?
Najpogostejša meritev storitev za stranke je obseg zahtevkov, ki je število obvestil, ki merijo skupno število klicev v polju za pomoč. Naslednji so povprečni čas reševanja težav, povprečni odzivni čas, povprečni prvi odzivni čas, ocena zadovoljstva strank in povprečni čas storitve za stranke.
Katere meritve lahko merite v LiveAgentu?
V LiveAgentu lahko merite odjemalce in delo agentov. Ko gre za stranke, lahko med drugim merite neto oceno promotorja, indeks zadovoljstva strank, oceno prizadevanj strank, notranjo oceno kakovosti, sodelovanje strank, stopnjo odtekanja strank, stopnjo zadrževanja strank, stopnjo priporočila. Ko gre za agente, lahko med drugim merimo količino zahtevkov, število stikov, raven storitev in zaostanke zahtevkov.
Po branju trenutne strani o meritvah morda želite razširiti svoje znanje z ogledom "20 najboljših meritev za stranke". Ta članek vam bo pomagal razumeti, katere meritve so ključne za izboljšanje storitev za stranke.
Prav tako razmislite o raziskovanju "Najboljše programske opreme za upravljanje izkušenj strank". Spoznali boste, kako lahko programska oprema pomaga pri sledenju in izboljšanju uporabniške izkušnje.
Če vas zanima, kako integrirati analitična orodja, je članek o "Google Analytics" prava izbira. Naučili se boste, kako lahko sledenje podatkom izboljša vaše storitve za stranke.
Za bolj poglobljen vpogled v uspešnost vaših storitev, preverite članek o "merilih uspešnosti in lestvicah najboljših". Ta vam lahko pomaga pri analizi in primerjavi uspešnosti vaših agentov.
Če želite razumeti, kako izboljšati zadovoljstvo svojih strank, je članek "Zadovoljstvo strank" bistvenega pomena. V njem boste našli nasvete za povečanje zadovoljstva in zvestobe strank.
Nazadnje, če vas zanima upravljanje klicnega centra, preberite članek o "upravljanju klicnega centra". Ta vam bo pomagal pri načrtovanju in učinkovitem vodenju klicnega centra.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.