Kaj je medpomnilnik tresenja?
Medpomnilnik trepetanja je način upravljanja glasovnih paketov pri klicu VoIP. Ko postopek deluje gladko, je promet VoIP nemoten. Večina klicateljev VoIP ne bo nikoli opazila medpomnilnikov tresenja. Včasih ima medpomnilnik tresenja težave zaradi prezasedenosti omrežja. Uporaba medpomnilnika tresenja je odličen način za izboljšanje kakovosti glasovnega klica med klici VoIP. Opravljanje klicev z medpomnilnikom tresenja VoIP pomeni, da bo kakovost vašega zvoka višja.
Kaj naredi medpomnilnik za tresenje?
Najboljši način za razlago vloge medpomnilnika za tresenje je uporaba primera. Ko imate klic VoIP, se vaš pogovor pretvori v niz majhnih podatkov, imenovanih »paketi«. Ko ti paketi prispejo na drugo stran klica, se ponovno sestavijo v pravilnem vrstnem redu.
Now imagine your call involved 100 packets of data. If packet 90 arrived before packet 10, the conversation would be out of order and confusing. Imagine the conversational difficulty of understanding someone if their words arrived out of order! Proper real-time communication with customers is impossible when excessive jitter occurs.
Za preprečitev te vrste težav funkcija medpomnilnika tresenja uporablja čas zakasnitve. Ta čas zakasnitve omogoča, da vsi paketi VoIP prispejo in se ustrezno organizirajo, preden kar koli slišite. Natančneje, sistem začasno shrani pakete, tako da jih je mogoče vse organizirati. Najprej začnite s privzeto nastavitvijo vmesnega pomnilnika tresenja in preverite, ali to odpravlja vaše težave z tresenjem. Če se težava nadaljuje, prosite skrbnika omrežja za nasvet.
Ker se prezasedenost omrežja čez dan zelo spreminja, je uporaba prilagodljivega vmesnega pomnilnika trepetanja v pomoč. Prilagodljivi medpomnilnik trepetanja lahko organizira vaše podatke na različne načine, da se izognete podrobnostim medpomnilnika.
All-in-one communication platform
LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.
Kje je potreben medpomnilnik za tresenje?
Similar to acoustic echo cancellation, a jitter buffer is commonly used to improve audio quality in VoIP systems. There are a few specific situations where it makes sense to use a jitter buffer. Before changing your VoIP service provider to boost communication quality, use these tips first.
- Network congestion
Ko več uporabnikov in naprav uporablja isto omrežno povezavo, bo omrežje morda težko sledilo. V tem primeru lahko medpomnilnik za tresenje poveča kakovost zvoka. Če imate sčasoma slabo internetno povezavo, boste morda želeli nadgraditi internetno storitev. Trenutno stanje omrežja lahko spremljate z brezplačnim orodjem, kot je speedtest.net. To brezplačno orodje bo merilo vaše hitrosti prenosa, hitrosti nalaganja in druge dejavnike.
On LiveAgent’s side, the agent’s bandwidth is only used once your chosen VoIP provider establishes a connection with our servers. Follow this link for more information.
- Network latency
Omrežna zakasnitev, opisana tudi kot zakasnitev, lahko povzroči izgubo paketov in tresenje. Vaša največja zakasnitev bi morala biti 150 milisekund za najboljšo zmogljivost, nižja pa je boljša v smislu zakasnitve VoIP.
- Video conferencing
Seja videokonference zahteva znatno količino pasovne širine. Posledično lahko že majhna količina prezasedenosti omrežja moti vaš video. Vprašajte svojega ponudnika videokonferenc, ali ima rešitev medpomnilnika tresenja, zasnovano za potrebe videa. Celo najbolj osupljiva rešitev za videokonference HD lahko trpi, če je vaša internetna hitrost preobremenjena.
- Voice quality problems
Če ste med preizkusi pasovne širine opazili, da so vaše hitrosti prenosa nizke, lahko uporaba medpomnilnika trepetanja pomaga odpraviti težave s slabo kakovostjo glasu. Koristno je tudi, da se izognete nepotrebni uporabi pasovne širine (npr. pretakanje videa) pri glasovnih ali konferenčnih klicih.
It is also important to note that there are other causes of poor call quality. For example, your sound quality may suffer if you are using a wireless connection. In that case, using an ethernet cable can make your video calls and overall voice quality much better.
Completely browser-based video calling
Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature
Kako nastaviti medpomnilnik tresenja?
Namestitev medpomnilnika tresenja je običajno razmeroma enostavna. Začnite tako, da se obrnete na svojega ponudnika VoIP in ga prosite, naj vklopi medpomnilnik tresenja. V mnogih primerih lahko ponudnik VoIP uredi tehnične podrobnosti namesto vas.
V nekaterih primerih bodo morda potrebni dodatni koraki za vklop funkcije vmesnega pomnilnika trepetanja. Na primer, vaše podjetje bo morda moralo zahtevati dostop do omrežij VoIP. Če veliko ljudi v vašem podjetju uporablja storitev VoIP za klicanje, je pametna ideja, da pošljete uradno zahtevo skrbniku omrežja. Prva nastavitev vmesnega pomnilnika lahko za kratek čas povzroči slabo internetno povezavo za druge uporabnike.
Provide a fantastic call center experience using VoIP services
LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.
Frequently Asked Questions
Kaj je medpomnilnik tresenja?
Medpomnilnik trepetanja je način za preprečevanje motenj zvoka in izboljšanje kakovosti zvoka pri klicih VoIP. Tehnologija vmesnega pomnilnika deluje tako, da vašim dohodnim glasovnim paketom in odhodnim glasovnim paketom doda minimalno zakasnitev. Z uporabo te tehnologije se izognete težavam z izgubo paketov. Upoštevajte, da je vmesni pomnilnik tresenja na voljo v več oblikah, kot so medpomnilniki statičnega tresenja in dinamični medpomnilniki tresenja. Da bi se izognili težavam, vzdržujte tresenje na sprejemljivi ravni (tj. 30 milisekund). Stanovanjski uporabniki VoIP so morda pripravljeni tolerirati sprejemljivo tresenje v 30 milisekundah, če imajo nizkocenovno internetno povezavo.
Kaj naredi medpomnilnik za tresenje?
Medpomnilnik trepetanja preprečuje izgubo paketov pri zvočnih klicih. Vsak del zvočnega toka vašega pogovora se za kratek čas shrani v medpomnilnik. Zaradi tega določeni časi prihoda paketov ne vplivajo na vašo kakovost zvoka. S to tehnologijo lahko izguba paketa zmoti vaš pogovor. Izvedete lahko analizo podatkov o tresenju, da izboljšate učinkovitost klicev VoIP.
Kje je potreben medpomnilnik za tresenje?
Vaš omrežni skrbnik lahko predlaga uporabo vmesnega pomnilnika za več ravni. Na primer, morda ne boste imeli možnosti uporabe ethernetnega kabla. V tem primeru bo vaša kakovost zvoka morda slabša, če bo signal WiFi šibek. Z uporabo medpomnilnika tresenja se lahko izognete težavam s poslabšanjem kakovosti. Če drugi ljudje uporabljajo pretakanje videa med vašo komunikacijo v realnem času, vam lahko pomaga uporaba medpomnilnika trepetanja. Medpomnilnik tresenja vam lahko tudi pomaga vzdrževati kakovosten klic, če se zmogljivost omrežja skozi čas spreminja.
Kako naredite medpomnilnik tresenja?
Obstaja nekaj načinov, kako lahko uporabite mehanizem medpomnilnika za tresenje, da se izognete težavam. Če delate v podjetju, lahko prosite sodelavce, naj se izogibajo najpogostejšim virom tresenja, kot so spletno igranje iger, pretakanje videoposnetkov in drugi veliki prenosi podatkov med delovnikom. Nato se obrnite na skrbnika omrežja in mu povejte o svojih težavah s kakovostjo govora med klici. Ko omrežni skrbnik razume vašo situacijo, lahko predlagate uporabo funkcije medpomnilnika trepetanja.
Če želite izvedeti več o Jitter VoIP, se poglobite v to, kaj je VoIP jitter in kakšni so učinki tresenja na VoIP klice. Prav tako boste našli koristne nasvete za odpravljanje težav, povezanih s tresenjem.
Odkrijte, kaj je trenutek resnice v marketingu in kako lahko interakcije s strankami preoblikujejo njihovo mnenje o vaši blagovni znamki. Naučite se prepoznati ključne točke interakcije, ki vplivajo na zvestobo strank, ter izboljšajte svoje storitve za stranke za nepozabne izkušnje. Razumite pomen petih stopenj trenutkov resnice in kako vplivajo na nakupne odločitve. Obiščite našo stran za poglobljeno razumevanje teh konceptov in si zagotovite konkurenčno prednost.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!