Kaj je kontekstualna pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih je mogoče vstaviti na vaše spletno mesto s pomočjo konteksta. Kontekstna pomoč samodejno predlaga članke v bazi znanja na podlagi ključnih besed, ki jih začnete vnašati. To resnično dvigne izkušnjo strank in lahko tudi zmanjša količino novih predloženih zahtevkov.
Frequently Asked Questions
Kaj je kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč nudi pomoč na določeni točki stanja programske opreme točno v situaciji, ki je povezana s tem stanjem. Natančneje, to pomeni, da takšna pomoč vsebuje le najbolj potrebne informacije, ki jih stranka potrebuje za premagovanje svoje težave. Takšna pomoč je vdelana neposredno v vmesnik.
Kako deluje kontekstualna pomoč?
Kontekstualna pomoč običajno deluje tako, da lahko sistem uporabniku predlaga, katere članke ali drugo vsebino bi moral poznati, pri čemer prepozna URL spletnega mesta, na katerem je uporabnik. To so najboljši predlogi, ki bi morali stranki pomagati pri njeni težavi.
Ali LiveAgent omogoča kontekstualno pomoč?
LiveAgent ponuja pripomočke za iskanje, ki jih lahko vdelate kamor koli na svojem spletnem mestu. To stranki omogoča, da dobi kontekstualno pomoč. Sistem na podlagi vnesenih ključnih besed samodejno predlaga članke iz baze znanja, v katerih najdete informacije o določeni temi.
Po končanem branju o kontekstualni pomoči, lahko poglobite svoje znanje o različnih vidikih izboljšanja storitev za stranke. Ta članek vam bo pokazal, kako pomembna je prilagoditev storitev potrebam strank.
Če uporabljate Dropbox, vas bodo zanimali stiki službe za pomoč Dropbox, kjer boste našli vse pomembne kontaktne podatke in informacije o podpori, kot so podpora preko e-pošte, klepeta v živo in klicnega centra.
Za tiste, ki delujejo na mobilnih napravah, je članek o aplikacijah za mobilno službo za pomoč uporabnikom nepogrešljiv. Spoznajte, kako lahko mobilne rešitve poenostavijo vaše delo in izboljšajo učinkovitost.
Če se soočate s številnimi vprašanji strank, si oglejte članek o odgovorih na vprašanja o izdelkih/storitvah. Tukaj boste našli predloge za učinkovito komunikacijo in reševanje težav strank.
Nazadnje, če iščete načine za optimizacijo svojega delovnega procesa, preberite več o kontaktnih skupinah. Ta članek vam bo pokazal, kako lahko z organizacijo stikov izboljšate potek dela in povečate angažiranost strank.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.