What is a competitive advantage?Kaj je konkurenčna prednost?
Stvar, zaradi katere ste boljši od drugih podjetij in konkurentov, se imenuje konkurenčna prednost. Vsako podjetje ima svojo konkurenčno prednost. Lahko je nižja cena, kakovosten izdelek, storitev ali kaj drugega. Podjetja morajo vedeti, katere stranke pri njih kupujejo izdelke ali storitve in vedeti, kako jih lahko zadovolijo. Storitve podpore strankam so lahko velika konkurenčna prednost za vsako podjetje. Vsakič dajte svojim strankam tisto, kar potrebujejo, in rešite njihove težave in poizvedbe.
Frequently Asked Questions
Kaj je konkurenčna prednost?
Konkurenčna prednost so dejavniki, ki vplivajo na proizvodnjo blaga ali storitve, da so boljše in cenejše kot pri konkurenci. Posledično lahko podjetje ustvari več prodaje in dobička v primerjavi s konkurenco.
Kako zgraditi konkurenčno prednost?
Ustvarjanje konkurenčne prednosti je mogoče zaradi različnih dejavnikov. Ti vključujejo: stroške in njihovo strukturo, krepitev prepoznavnosti in prepoznavnosti blagovne znamke, distribucijsko mrežo izdelkov in storitev, kakovost ponudbe ter storitve za stranke.
Ali podjetje potrebuje konkurenčno prednost?
Podjetje potrebuje konkurenčno prednost, da je dobičkonosno. Zaradi večje prednosti ima podjetje priložnost za večjo prepoznavnost in ugodnejše pogoje prodaje svojih izdelkov in storitev. Konec koncev bi to moralo prinesti dobiček in večjo prodajo.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko povečate zadovoljstvo strank, obiščite naš vodnik, ki pojasnjuje, zakaj je to ključno za uspeh vašega podjetja. Raziskali boste strategije za izboljšanje izkušenj strank in gradnjo močnejših odnosov.
Za tiste, ki delajo v klicnih centrih, je članek o upravljanju klicnega centra poln nasvetov in trikov za učinkovito vodenje ter merjenje uspešnosti vaših agentov. Naučili se boste, kako motivirati svojo ekipo in zagotoviti, da so vsi agenti dobro usposobljeni.
Če želite optimizirati svoj potek dela, si oglejte, kaj so kontaktne skupine in kako vam lahko pomagajo pri hitrejšem odgovarjanju na poizvedbe strank. Spoznali boste praktične nasvete za ustvarjanje in upravljanje skupin stikov v LiveAgentu.
Za izboljšanje uporabniške izkušnje preberite več o programski opremi za upravljanje izkušenj strank, ki vam lahko pomaga razumeti potrebe vaših strank. Odkrijte, kako lahko programska oprema, kot je vstopnični sistem in klepet v živo, prispeva k boljšemu zadovoljstvu strank.
Če potrebujete pomoč pri komunikaciji s strankami, so predloge klicnega centra odličen vir za izboljšanje vašega bontona in učinkovitosti klicev. Spoznali boste uporabne fraze in načine za obravnavanje različnih vrst klicev.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"