Kaj je kodeks ravnanja?
Dajte navodila članom svojega podjetja v skladu s Kodeksom ravnanja. To je napisano vodilo, ki naj bi pomagalo slediti etičnim načelom podjetja. Kodeks ravnanja določa, kako naj deluje vaš predstavnik za stranke in jim nudi podporo, komunicira s strankami ali kako pridobiti nove stranke.
Kodeksi ravnanja prav tako pomagajo zagotoviti varnost z analizo tveganj in določajo pogoje kakovostnih storitev in izdelkov za zaščito in skrb za stranke.
Frequently Asked Questions
Kaj je kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja je vodilo, ki članom podjetja pomaga pri spoštovanju etičnih načel. Določa, kako naj deluje predstavnik za stranke, kakšni so standardi komunikacije in pridobivanja novih strank. Prav tako bi moral z analizo tveganja zagotoviti varnost in opredeliti pogoje za kakovost proizvodov in storitev.
Ali vsak oddelek potrebuje kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja opisuje določeno vedenje pri delu. Po zakonu se tega ne zahteva, vendar je dobro imeti kodeks, ki bo veljal za zaposlene. Tak dokument bo zagotovo olajšal delo ekipe, pa tudi uveljavljanje in izvajanje nalog.
Katera področja naj zajema kodeks ravnanja?
Kodeks ravnanja ne nadomešča zakonov in drugih predpisov. Ukvarja se z zdravjem in varnostjo pri delu in je v pomoč v določeni organizaciji ali oddelku. Nima takšnih pooblastil, kot jih ima zakon, vendar jih zadevne osebe zavezujejo.
Po branju trenutne strani bi vas morda zanimalo, kako učinkovito upravljati klicni center. Odkrijte nasvete in trike za upravljanje klicnega centra, ki vam bodo pomagali izboljšati delovno silo in meriti ključne kazalnike uspešnosti. Poleg tega lahko raziščete, kako doseči zadovoljstvo strank, kar je bistvenega pomena za ohranjanje zvestobe strank ter zmanjšanje odhajanja. Spoznajte tudi, kako izraziti spoštovanje strank z 30 idejami, ki jih lahko uporabite za zahvalo svojim strankam. Če vas zanima, kako izboljšati zadovoljstvo strank, razmislite o ciljih in najboljših praksah zadovoljevanja strank, ki vam lahko pomagajo zgraditi zvestobo in povečati bazo strank. Na koncu pa odkrijte citati in slogani za storitve za stranke, ki vas bodo navdihnili pri zagotavljanju odličnih storitev.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!