Kaj je baza znanja?
Baza znanja je del vašega centra za pomoč, ki ponuja samopostrežne vsebine. Strankam posreduje dokumentacijo o vaših izdelkih.
Baza znanja je lahko koristna tako za stranke kot za agenta. Stranke lahko tukaj najdejo svoje rešitve, ne da bi se morale obrniti na skupino za podporo. Agenti lahko delajo z manj zahtevki in jih vidijo neposredno v bazi znanja.
Izvedite več o Bazi znanja v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kaj je baza znanja?
Baza znanja je spletna samopostrežna knjižnica, ki vsebuje informacije o izdelkih in storitvah, posebnih vprašanjih in drugih temah, značilnih za blagovno znamko. Pomaga strankam, pa tudi zaposlenim pri pridobivanju znanja, ki ga nimajo in morajo rešiti težavo.
Kaj vsebuje baza znanja?
Kaj vsebuje zbirka znanja, je odvisno od njenega namena. Če je to potrebno za notranjo uporabo podjetja, vsebuje informacije o posameznih procesih kadrovske službe ali pravne službe, natančno razlaga, kako izdelek deluje in kako rešiti težavo stranke. Lahko je tudi za zunanjo uporabo, v tem primeru bo vsebovala informacije o izdelkih in storitvah, ki so lahko uporabne za stranke.
Kako deluje baza znanja v LIveAgent?
Baza znanja v LiveAgent vam omogoča ustvarjanje kategorij na portalu za stranke glede na vaše izdelke in storitve ter vrste strank. Stranke imajo dostop do vsebine (v obliki člankov, videoposnetkov, navodil itd.), Ki jim lahko pomaga pri reševanju težav, do katerih lahko pride pri uporabi izdelkov ali storitev, ki jih ponuja vaše podjetje. Lahko jo prilagodite glede na razpoložljive predloge ali prilagodite svojim potrebam.
Ko končate z branjem o bazi znanja, je vredno preveriti članek o odgovorih na vprašanja o izdelkih ali storitvah, kjer lahko odkrijete, kako učinkovito odgovarjati na vprašanja strank in izboljšati njihovo izkušnjo. Ta članek ponuja tudi predloge, kako lahko prihranite pri stroških storitev za stranke.
Če vas zanima programska oprema, ki podpira baze znanja, si oglejte članek o programski opremi baze znanja. Spoznajte 20 najboljših ponudnikov programske opreme in njihove ključne funkcije, kar vam bo pomagalo pri izbiri prave rešitve za vaše potrebe.
Za tiste, ki potrebujejo več kot eno bazo znanja, lahko članek o več bazah znanja ponudi dragocene informacije o tem, kako omogočiti in upravljati več baz znanja hkrati. S tem znanjem boste lahko bolje podpirali raznolike skupine uporabnikov.
Ne zamudite tudi članka o komunikacijskih predlogah v bazi znanja, ki vam bo pomagal izboljšati vaše komunikacijske sposobnosti znotraj baze znanja. Naučite se, kako uporabljati predloge za učinkovitejše odgovore na vprašanja uporabnikov.
Nazadnje, za tiste, ki iščejo načine za izboljšanje integracije z drugimi programi, je članek o predlogah zahtev za integracijo idealen vir. Spoznajte, zakaj so integracije pomembne in kako lahko optimizirate komunikacijo glede teh zahtev.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.