Kako kupiti funkcionalen klicni center?
Če želite kupiti svoj klicni center, morate razumeti vse dejavnike, ki vplivajo na ceno takšne organizacije, in dobro vložiti. Nakup kontaktnega centra je možen, vendar se veliko podjetij temu izogiba.
Za podjetja, ki imajo druge osnovne odgovornosti, je običajno bolje oddati zunanje izvajalce storitve klicnega centra. Če pa želite voditi klicni center in na ta način služiti denar, lahko.
Prva pomembna stvar, ki jo morate vedeti, je, da boste lahko izbirali med franšizami klicnih centrov ali neodvisnimi organizacijami.
Franšize klicnih centrov
Veliko klicnih centrov danes deluje kot poslovne franšize. So del večje organizacije, vendar jih lokalno vodijo franšizni upravitelji. Ta možnost zahteva manjše predhodne naložbe, potrebne digitalne rešitve pa dobite od glavnega podjetja. Vendar ste zadolženi za iskanje lokacije, prostora, zaposlenih in postavitev operacij.
Neodvisni klicni centri
V neodvisnem klicnem centru vse naredite iz nič. Franšizer vam ne pomaga in vi ste zadolženi za vse. Ta pristop zahteva več dela in pomembnejšo naložbo, vendar ponuja večji dobiček.
Postopek nakupa klicnega centra
- ugotoviti, zakaj je to prava naložba
- pridobivanje informacij za operativno in strateško odločanje
- razumevanje vaših poslovnih potreb
- nastavitev proračuna
- iskanje potencialnega nakupa (seznami, oglasi, od ust do ust, poslovni agenti)
- ocenjevanje vseh vidikov organizacije
- pogajanja o ceni
- poteka z nakupom
Kako donosen je posel klicnega centra?
Poslovni strokovnjaki pravijo, da klicni centri zaslužijo na dva načina:
- zaračunavanje na klic
- polnjenje na uro
Če se soočate z enakimi časi klicev, je lahko zaračunavanje na klic pravi način. Hkrati pa lahko klici trajajo dlje ali krajše, odvisno od storitve, ki jo opravljate. Na splošno lahko center za podporo strankam s krajšimi povprečnimi časi klicev zasluži več, če zaračunava na klic.
Plačo svojih zaposlenih morate sešteti in jo pomnožiti s štirimi. Kot splošno pravilo je to znesek, potreben za kritje vseh tekočih stroškov. Vse nad tem lahko štejemo za čisti dobiček.
Toda za rast dobička morate sprejeti razširljiv poslovni model. Z drugimi besedami, poiskati morate dogovore s ponudniki interneta, rešitvami v oblaku in podjetji za programsko opremo, ki eksponentno znižujejo ceno na zaposlenega, ko podjetje raste.
Kje lahko najdem klicni center za prodajo?
Najboljša možnost je najti spletna mesta s podjetji za prodajo. Ta spletna mesta vam omogočajo filtriranje iskanja glede na vaše potrebe in pridobivanje dragocenih podrobnosti o vsakem seznamu. Hkrati se je enostavno obrniti na lastnika podjetja, če najdete možnost, ki vam je všeč.
Ko pregledujete sezname, preverite te stvari:
- lokacijo
- velikost
- zamrznjene lastnosti
- cena
- vrsta entitete
- Število zaposlenih
- operativno stanje
- ponujene storitve
- kakršne koli posebne pogoje
Ne pozabite, da čeprav boste postali lastnik podjetja, se večina klicnih centrov prodaja skupaj z vodstvom.
Kako izbrati pravi klicni center za prodajo?
Pri izbiri klicnega centra je treba upoštevati veliko različnih dejavnikov. Če razumete svoje poslovne potrebe, boste v okviru svojega proračuna našli najboljšo možnost, da dosežete zadovoljstvo strank, da ste učinkoviti in zmanjšate svoje tekoče stroške.
Kje nameravate delovati?
Vaše poslovanje v klicnem centru je lahko osredotočeno na eno določeno državo, angleško govoreče države ali države po vsem svetu. Zato je bistveno najti ekipo, ki govori zahtevani jezik in ima dostop do tehnologije za sprejemanje/klicanje na ciljno območje.
Hkrati je vaša lokacija pomembna tudi zaradi časovnega pasu, če pričakujete mednarodne klice iz različnih časovnih pasov. Z drugimi besedami, svoj običajni delovni čas morate uskladiti z najbolj obremenjenim časom dneva.
Velikost ekipe
Zahtevana velikost ekipe je neposredno odvisna od vašega ciljnega trga in vašega proračuna. Nekatere panoge na primer zahtevajo ekipe za pomoč strankam, ki nudijo podrobno tehnično podporo. Hkrati je lahko manjša baza strank, kar pomeni, da potrebujete manjšo ekipo, da se izognete nepotrebnim stroškom.
Raven znanja in izkušenj
Različne industrije zahtevajo različno znanje od agentov klicnih centrov. Na primer, če podjetje potrebuje podporo strankam za glasbila, morajo predstavniki imeti dragoceno znanje in izkušnje, da jim lahko pomagajo pri njihovih poizvedbah.
Razpoložljive tehnologije
Izjemna storitev za stranke je odvisna od tehnologije. Zastarele rešitve lahko ovirajo uspeh vašega podjetja. Tukaj je le nekaj tehnologij, ki jih uporabljajo sodobni klicni centri:
- CRM sistemi
- sistem vodenja kampanje
- inteligentni povratni klic
- inteligentno usmerjanje klicev
- programska oprema za pomoč uporabnikom vse v enem
- sistem distribucije klicev
- klepet v živo
- TTY/TTD
- sistem upravljanja znanja
- sistem upravljanja delovne sile
- univerzalne čakalne vrste
Oprema pisarniških prostorov
Poleg digitalnih tehnologij potrebuje podjetje klicnih centrov potrebno infrastrukturo za svoje delovanje. To vključuje stroške opreme, kot so slušalke, računalniki, mize, bivalni prostori, konferenčne sobe, telefonske/internetne linije itd.
Koliko stane nakup/lastnik klicnega centra?
Lahko je težko vnaprej vedeti prodajno ceno. Vse je odvisno od vaših potreb, vrste klicnega centra, ki ga iščete, in njegove lokacije.
- Na spletnih mestih s seznami podjetij lahko najdete cene od 100.000 $ do več kot 2.000.000 $.
- Glede na Glassdoor, povprečna baza agenta klicnega centra v ZDA je 30.000 $.
- Povprečni stroški zaposlenega za tipičen klic center na leto znaša okoli 260.000 $.
- Stroški postavitve opreme in digitalne infrastrukture na zaposlenega se gibljejo od 2.500 $ do 10.000 $.
Choose only the best for your call center
LiveAgent allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Want to find out more?
Frequently Asked Questions
How to buy a functional call center?
Buying a call center is like acquiring any other business. You need to gather essential information and make a big investment at the very start. The process is extensive and includes assessing key aspects of the business, including technologies, assets, property, employees, cash flow, competition, and so much more.
Is call center business profitable?
There are many different call center business models out there. It is important to choose the right one and execute it properly if you want your business to be profitable. All of the models have their pros and cons; it’s up to you to choose the cons you can live with and minimize their effects.
Where can I find a call center for sale?
Call centers are usually sold online on business listing websites, through outsourcing consultants, or via ads. No matter how you find a call center for sale, it is essential to analyze the organization thoroughly before buying.
How to choose the right call center for sale for my business?
A successful call center has many good aspects. It would help if you considered factors like current international reach, the size of the call center, potential for expansion, capital, technologies, costs of running, employees, and so on.
How much does it cost to own a call center?
The price of buying a call center can vary a lot depending on a variety of factors. It all depends on the type of call center, the number of employees, location, types of service provided, infrastructure, and so much more. The bottom price is around $100,000+ and can go over $2,000,000.
Če želite izvedeti več o različnih možnostih, ki so vam na voljo, si oglejte članek o neodvisnih klicnih centrih. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako delujejo in kakšne prednosti ponujajo.
Če vas zanima, kako donosen je lahko posel klicnega centra, ne zamudite članka na to temo. Spoznali boste ključne dejavnike, ki vplivajo na dobičkonosnost klicnih centrov.
Morda vas zanima, kako izbrati pravi klicni center za prodajo. V tem članku boste dobili nasvete, ki vam bodo pomagali pri odločitvi in izbiri najboljše možnosti za vas.
Če pa razmišljate o nakupu klicnega centra, je članek o postopku nakupa klicnega centra tisti, ki ga morate prebrati. V njem boste našli koristne informacije o tem, kaj pričakovati in kako se pripraviti na nakup.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Odkrijte ključne razlike med kontaktnimi in klicnimi centri ter kako LiveAgentova programska oprema izboljšuje večkanalno podporo s socialnimi mediji in integracijami. Naučite se, kako izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in izkoristiti prednosti naprednih funkcij, kot so avtomatizacija, upravljanje s samopostrežnimi storitvami in več. Razširite svoje možnosti komunikacije in optimizirajte podporo strankam.
Odkrijte, kako aplikacija LiveAgent Klicni center izboljšuje podporo strankam s telefonskimi klici, organizacijo in učinkovitostjo. Povečajte zadovoljstvo strank in poenostavite delovne postopke s ključnimi orodji. Preizkusite brezplačno brez obveznosti in pridružite se skupnosti zadovoljnih uporabnikov.