Kaj je klicna oznaka?
Ne glede na velikost vašega klicnega centra je pomembno, da ostanete organizirani. Tudi z manj strankami se lahko vaši agenti zmedejo, če ni jasne organizacije vprašanj strank, s katerimi se ukvarjajo.
Označevanje klicev je ena izmed najbolj koristnih poslovnih praks. Dodajanje oznak ali oznak klicev tako dohodnim kot odhodnim klicom vam omogoča, da ostanete na tekočem, ne glede na delovno obremenitev. Ohranjanje organiziranosti je ključ do uspešnega klicnega centra.
Označevanje klicev je ena od naprednih funkcij klicnega centra, ki vam pomagajo zagotoviti odlične storitve za stranke ne glede na vrsto podjetja, ki ga opravljate. Prepoznavanje klicev jeznih strank, sledenje konverzijam telefonskih klicev in stopenj opuščenih klicev vam lahko pomaga prilagoditi svoje poslovne metode za izboljšanje stopnje konverzije.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Zakaj je uporaba klicnih oznak pomembna?
Vsak dober menedžer ali lastnik podjetja ve, da je pozitivna izkušnja strank kruh in maslo uspešnega poslovanja.
Označevanje vaših telefonskih klicev lahko zmanjša število prepuščenih klicev, saj agentom omogoča učinkovitejše krmarjenje po telefonskih interakcijah. Veliko lažje jim je dvigniti telefon in nemudoma rešiti težave s strankami, ko lahko že na začetku vidijo, v čem bi lahko bila težava, podrobnosti o stranki ali kakršne koli druge potrebne informacije.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Drugo pomembno orodje za nadaljnje preučevanje interakcij s strankami je snemanje klicev. Ne pozabite, da lahko označite tudi svoje posnetke klicev, tako da jih lahko uporabite za kasnejšo analizo, preglede ali celo usposabljanje vaše nove stranke člani podporne ekipe.
Primeri klicnih oznak
Nekatere najpogostejše oznake vključujejo:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Poleg seznama privzetih oznak vam LiveAgent omogoča, da interakcijam vašega kontaktnega centra dodelite klicne oznake po meri. Ustvarite lahko celo nove oznake po meri, ki bodo najbolj ustrezale vašemu podjetju.
Poleg tega lahko v svoje poslovne prakse dodate obvezno označevanje klicev. To pomeni, da vaši agenti vsakemu klicu po njegovem zaključku dodelijo določene oznake. Nekatere od teh obveznih oznak so lahko ime ali ID agenta, ki obravnava klic, oddelek, telefonska številka itd.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Če želite izvedeti več o upravljanju klicnega centra, preberite nasvete in trike za izboljšanje učinkovitosti in motivacijo agentov. Naučite se, kako prilagodljivo delo in jasno določeni cilji lahko pomagajo vaši ekipi.
Odkrijte pomen označevanja klicev in kako lahko ta praksa izboljša storitve za stranke v vašem podjetju. Preberite, zakaj je označevanje klicev ključno za boljše razumevanje potreb vaših strank.
Za poglobljeno razumevanje funkcij, ki jih ponujajo klicni centri, si preberite, kako lahko zmanjšajo operativne stroške in povečajo zadovoljstvo strank. Spoznajte, katere težave tradicionalnih klicnih centrov lahko programska oprema odpravi.
Če želite graditi močne odnose s strankami, razmislite o uporabi skriptov klicnega centra. Preberite, kako lahko dobro zasnovani skripti pomagajo vaši ekipi pri ustvarjanju boljših interakcij s strankami.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.