Kaj je izhodna prodaja?
Je del prodajnega cikla, kjer podjetja predstavijo svoje izdelke ali storitve svojim bodočim strankam. To lahko storite s hladnim klicem, hladnim obveščanjem po e-pošti ali prodajo na družbenih omrežjih. Običajno potencialne stranke kontaktirajo prodajni predstavniki.
Glavni cilj odhodne prodaje je pridobiti nove potencialne stranke za vaše podjetje.
Glavna razlika med odhodno in vhodno prodajo je način, kako podjetje pritegne potencialne stranke. Kot smo že pojasnili, izhodna prodaja vključuje prodajne predstavnike, ki se obrnejo na potencialne stranke. Vhodna prodaja temelji na trženju vsebine, trženju v družbenih medijih in SEO. Z drugimi besedami, vhodna prodaja je odvisna od potencialne stranke, ki že pozna vašo blagovno znamko – vhodne potencialne stranke.
Če želite povečati svojo generacijo potencialnih strank, lahko kombinirate oba pristopa. Najprej lahko uporabite vhodne strategije, kot je vsebinsko trženje, nato pa nadaljujete z izvajanjem tehnik izhodne prodaje, kot je doseg na družbenih omrežjih.
Koraki procesa odhodne prodaje
- prepoznavanje potencialnih potencialnih strank – Izvedite tržno raziskavo in ustvarite idealen profil kupca.
- potenciális ügyfelek generálása – Ezt megteheti kimenő értékesítési szoftverrel, külső cég kiszervezésével, hogy potenciális ügyfeleket generáljon Önnek, adatbázist vásároljon, vagy kézi generáljon potenciális ügyfeleket
- potenciális ügyfelek minősítése – Döntse el, hogy a potenciális ügyfelek közül melyik illik jól az Ön termékeihez vagy szolgáltatásaihoz.
- értékesítési hívás – Ez az az időszak, amikor értékesítési képviselői bemutatják termékeit és szolgáltatásait.
- ügylet lezárása – Legyen egy lezárt ügylet és egy új fizető ügyfél.
- nyomon követés – Ez egy nagyon értékes lépés az ügyfelekkel való erős kapcsolatok kiépítésében.
Kako povečati izhodno prodajo v kontaktnem centru?
Poglobimo se v nekaj strategij, ki vam lahko pomagajo povečati prodajo in prihodke z uporabo taktike odhodne prodaje.
Določite merila za potencialne kupce
Bodite čim bolj natančni pri ustvarjanju idealnega profila stranke. Jasno opredelite svoj ciljni trg in načrtujte njihove poti strank.
Določite svoje cilje
Ko gre za kontaktne centre, so KPI vaši najboljši prijatelji. Prepričajte se, da ste jasni glede ciljev, ki jih želite doseči v okviru svojega proračuna.
Ustvarite načrt ozaveščanja
Določite potek dela, ki bi mu morali slediti vaši prodajni zastopniki, ko pridejo do novih potencialnih strank.
Vključite potencialno stranko
Dragocena in zelo stroškovno učinkovita metoda sodelovanja je email marketing. Razmislite tudi o uporabi klepeta v živo. Za brezhibno integracijo s svojim spletnim mestom lahko uporabite funkcijo LiveAgent za klepet v živo.
Zberite podatke
Več ko veste o svojih potencialnih strankah, bolje je za vaše podjetje. Z večjim vpogledom lahko razvijete visoko ciljno usmerjene kampanje, ki bodo potencialne stranke spremenile v stranke.
Analiziraj
Ne podcenjujte pomena analize poročil in merjenja meritve centra za stike.
Support your customers proactively by reaching out to them
LiveAgent can help you improve the efficiency and productivity of your customer support teams, and boost customer satisfaction.
Urmăriți un videoclip despre vânzările externe
Vânzările externe și software-ul de birou de asistență LiveAgent pot fi incredibil de utile pentru orice afacere modernă. Vânzările la ieșire ajută companiile să ajungă la noi clienți potențiali prin apel, mesaj text sau e-mail. Software-ul LiveAgent pentru biroul de asistență este conceput pentru a face gestionarea întrebărilor clienților ușoară și eficientă, oferind o asistență mai bună pentru clienți și o experiență mai bună pentru clienți. Cu aceste două instrumente, companiile pot ajunge la publicul țintă și pot oferi un serviciu mai bun pentru clienți pentru a susține o afacere de succes.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni proces odhodne prodaje?
Zakaj je izhodna prodaja pomembna?
Imajo velik potencial za ustvarjanje potencialnih strank, ki so primerne za vaše izdelke in storitve. Na ta način imajo lahko neverjetno donosnost naložbe, ki poveča prihodek vašega podjetja.
Kako težka je izhodna prodaja?
Kompleksnost vaše izhodne prodajne kampanje je močno odvisna od vašega podjetja in drugih prodajnih in marketinških prizadevanj.
Katere so glavne prodajne aktivnosti v tujini?
Glavne faze odhodne prodaje so identifikacija potencialne stranke, generiranje, kvalifikacija potencialne stranke, prodajna predstavitev, sklepanje poslov in nadaljnja komunikacija po prodaji.
Katere so najpomembnejše metrike izhodne prodaje?
Najpomembnejše lahko razdelimo v dve glavni kategoriji: meritve toka in meritve dejavnosti. Katere natančne komponente teh meritev se boste odločili meriti, je odvisno predvsem od vaših poslovnih procesov ter trženjskih in prodajnih prizadevanj.
Kako ustvarite ekipo za izhodno prodajo?
Vsako prodajno ekipo, ki jo usposobite za postopke odhodne prodaje, lahko štejemo za ekipo za odhodno prodajo. Da pa zagotovite najboljše rezultate, morate razviti potek dela, ki opredeljuje faze procesa izhodne prodaje in kaj morajo vaši zastopniki pokriti na vsakem koraku.
Če želite izvedeti več o tem, kako izboljšati svojo strategijo prodaje, si oglejte članek o odhodnih klicih. Ta članek vam bo ponudil vpogled v strategije za uspešne odhodne klice in kako usposabljati svoje zaposlene za boljše rezultate.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.