Kaj je podpora v aplikaciji?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Ta funkcija je lahko še posebej uporabna za stranke, ki uporabljajo mobilno aplikacijo, ker bi sicer morale zapustiti aplikacijo, da bi poiskale način za stik s skupino za podporo vašega podjetja.
Podporo v aplikaciji zagotavlja gumb za pomoč v aplikaciji, ki uporabnikom prinaša številne članke o podpori. Za dodatno pomoč se obrnete na zastopnika za podporo in ustvarite zahtevek.
Frequently Asked Questions
Kaj je podpora v aplikaciji?
Podpora v aplikaciji strankam omogoča interakcijo z ekipo za podporo strankam (ali roboti) v sami aplikaciji. Najpogosteje je to mogoče zaradi komunikacijskega vmesnika, ki je podoben načinu komuniciranja v drugih kanalih, kot sta Messenger ali WhatsApp. Za uporabnika je torej intuitiven. To uporabnikom omogoča, da se pravočasno vključijo.
Kako skrbeti za podporo v aplikaciji?
Za zagotovitev podpore v aplikaciji mora stranka najprej tehnično vstopiti v samo aplikacijo in se nato obrniti na skupino za podporo. Biti mora intuitivno in vizualno privlačno. Na strani storitve za stranke bi morala stranka prejeti takojšen odgovor, ki ji bo pomagal rešiti težavo. Če je mogoče, uporabnika ne smete prenesti na druge kanale, temveč mu pomagati neposredno v aplikaciji.
Zakaj je podpora v aplikacijah pomembna?
Vsak dan se podaljšuje čas, ki ga uporabniki porabijo za mobilne naprave. Čas, ki ga porabijo za dostop do interneta preko namiznih računalnikov, pa se zmanjšuje. Vedno več strank naroča izdelke ali knjiži storitve preko mobilnih naprav, zato je tako pomembno, da aplikacije omogočajo tudi učinkovito storitev za stranke. Stranke ne smete preusmerjati na e-pošto ali telefon.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svojo podporo strankam, preberite članek o aplikacijah za mobilno službo za pomoč uporabnikom. Ta članek razlaga različne funkcionalnosti aplikacij za Android in iOS ter kako vam lahko pomagajo pri izboljšanju storitev.
Za poglobljeno razumevanje, kaj pomeni zadovoljstvo strank, preglejte članek, ki pojasnjuje, kako meriti in izboljšati zadovoljstvo vaših strank. Spoznali boste tudi, kako pogosto zastavljena vprašanja lahko vplivajo na zadovoljstvo strank.
Če vas zanima učinkovito upravljanje klicnega centra, si oglejte članek, ki ponuja nasvete in trike za načrtovanje in delovno silo v klicnih centrih. Ta članek vključuje tudi informacije o merjenju kritičnih meritev in KPI-jev, da izboljšate produktivnost.
Za razumevanje pomembnosti pomoči strankam, preberite članek, ki razlikuje med storitvami za stranke in podporo ter pojasnjuje, zakaj je podpora ključna. Članek vključuje tudi najučinkovitejše kanale za podporo strankam.
Če vas zanima avtomatizacija podpore, si oglejte članek, ki pojasnjuje, kaj je avtomatizacija podpore in kako jo lahko vzpostavite. Spoznali boste tudi prednosti, kot so povečano zadovoljstvo strank in izboljšana produktivnost zaposlenih.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.