Kaj je ID vstopnice?
ID vstopnice je referenčna številka, ki je sestavljena iz velikih črk in številk. Vsak ID sestavlja 11 znakov, njegov format pa je XXX-XXXXX-XXX.
Vsakič, ko je ID vstopnice uporabljen v LiveAgent, f.x. v zapisku ali internem klepetu je samodejno hiperpovezava za vaše udobje. Če je ID vstopnice A omenjen v opombi vozovnice B, je samodejno omenjen tudi v vozovnici A.
Kako lahko uporabim ID vstopnice?
ID vstopnice olajša iskanje določenih vstopnic brez potrebe po iskanju v sistemu podpore uporabnikom. Zato lahko hitro spreminjate ali dodajate status težave vaše stranke. ID vstopnic je zelo uporaben, ker onemogoči zmedo in prihrani ogromno časa vaših agentov.
Kaj je vstopnica?
Vstopnica je servisni zahtevek končnega uporabnika. Servisni zahtevki lahko pridejo iz več komunikacijskih kanalov: elektronska pošta, klepet v živo, družabna omrežja ali preko telefona. Vsakič, ko pride do komunikacije s stranko, sistem avtomatično odpre vstopnico in ji doda lasten ID.
Lastnosti podpornih vstopnic:
ID vstopnice
Takoj prepoznajte strankino poizvedbo s hitrim preverjanjem ID-ja vozovnice. Preprosto dodajte informacije ali sporočite status vstopnice stranki.
Faze vstopnice
S pomočjo različnih faz vstopnice se nikoli ne izgubite med sledenjem povpraševanju stranke. Faze vstopnice so naslednje: Odprto, Novo, Zaprto, itd.
Avtomatizirano dodeljevanje vstopnic
Če želite imeti učinkovito storitev za stranke, morate pravilno razdeliti število vstopnic, klicev, klepetov, ki jih dobi vsak predstavnik strank na izmeno. Posledično lahko preprečite izgorelost agenta in povečate splošno učinkovitost. Samodejna distribucija vstopnic vam omogoča prav to. Določite lahko količino kot tudi odmor, ki naj si ga agent vzame čez dan.
Lastništvo vstopnice – Odgovornost
Centralizirana programska oprema za prodajo vozovnic za vaše agente za pomoč strankam je uporaben sistem iz več razlogov. Ne samo, da si lahko ogledate poročila o uspešnosti agentov, ampak lahko tudi vidite, kateri agent je obravnaval katero vstopnico. To preprečuje, da bi več agentov delalo na isti težavi stranke. Poleg tega lahko preprosto ugotovite, kdo je odgovoren za določeno težavo stranke. Tudi če morate stranko prenesti na drug oddelek, lahko preprosto prenesete lastništvo vozovnice. Posledično ne boste nikoli slišali: “Nisem vedel, da je to moja odgovornost.”
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Ticketing.
Kaj je vstopnična programska oprema?
Programska oprema za prodajo vstopnic je program, ki ga uporabljajo podporne ekipe za poenostavitev in upravljanje komunikacije s strankami. LiveAgent je preprosta programska oprema za prodajo vstopnic, ki zagotavlja jasnost in učinkovitost podpore strankam. Hrani vso komunikacijo s strankami kot vstopnice v enem nabiralniku.
Na primer; E-pošta, klici, objave v družabnih medijih, klepet v živo in drugo. Če imate vsa povpraševanja strank v enem univerzalnem nabiralniku, je lažje najti vse interakcije in podatke strank.
Ostale odlične lastnosti:
- Časovna pravila
- Zavihki z več zahtevki
- Preddefinirana sporočila
- Deljene vstopnice
- Kontaktni obrazci
- Poišči & nadomesti
- Email predloge
- Interni zahtevki
- Opombe
- Hibridni tok zahtevkov
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Vstopnični sistem software.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svojo storitev za stranke, razmislite o branju članka o vstopničnem sistemu. V njem boste našli informacije o delovanju programske opreme ter prednosti, ki jih lahko prinese vašemu podjetju.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.