Kaj je sistem za pomoč uporabnikom?
Služba za pomoč je mesto, ki je odgovorno za reševanje različnih težav in vprašanj. Z njim lahko upravljajo posamezniki ali skupina strokovnjakov. Za pomoč in odgovarjanje na tehnična vprašanja uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom. S strankami komunicirajo prek različnih kanalov, kot so telefon, spletni klepet ali e-pošta.
Programska oprema za pomoč uporabnikom ponuja številne funkcije – poročila, igranje, klepet v živo in še veliko več.
Frequently Asked Questions
Kaj je sistem za pomoč uporabnikom?
Sistem za pomoč uporabnikom je mesto celovite storitve za stranke, ki zagotavlja pošiljanje informacij strankam, ki potrebujejo pomoč. Omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje pritožb strank, zahvaljujoč samodejnemu postopku obravnavanja pritožb. Uporablja se lahko tako zunaj - za stranke podjetja, ali kot interno - namenjeno zaposlenim.
Kakšne so vrste sistema za pomoč uporabnikom?
Poznamo štiri glavne vrste službe za pomoč uporabnikom. Prva je spletna služba za pomoč uporabnikom, ki deluje na gostovanju v oblaku ali programski opremi kot storitvi (SaaS), torej za podjetja, ki lahko najamejo naročniško rešitev. Druga vrsta je služba za pomoč uporabnikom. uporablja se, kadar je podjetje lastnik in gostitelj sistema ter ima popoln nadzor nad oddelkom za podporo. Tretja vrsta je služba za pomoč podjetjem ali služba za pomoč uporabnikom, ki presega odgovore na poizvedbe strank, vključuje pa tudi funkcije, ki izboljšujejo uspešnost podjetja. Zadnja vrsta je odprtokodna služba za pomoč uporabnikom. Ta vrsta službe za pomoč uporabnikom ne preizkuša uporabniških licenc ali dovoljenj za dostop do izvorne kode.
Koliko časa traja implementacija sistema za pomoč uporabnikom?
Čas, potreben za izvedbo službe za pomoč, je odvisen od tega, koliko časa boste potrebovali, da ugotovite, kako boste uporabljali tehnično podporo. Pri ocenjevanju časa izvajanja morate vključiti: čas za implementacijo zaposlenih, čas za izdelavo tehnične službe za pomoč, načrtovanje, kako boste merili učinkovitost službe za pomoč uporabnikom.
Po končanem branju trenutne strani bi vas morda zanimalo več o tem, kako lahko izboljšate upravljanje klicnega centra. Ta članek vam ponuja nasvete in trike za učinkovito razporejanje agentov in merjenje kritičnih meritev. Če vas zanima, kako lahko jezikovno prilagodljivi pripomočki izboljšajo vaše storitve, obiščite stran o jezikovno prilagodljivih pripomočkih. Tukaj boste našli informacije o nastavitvah klepeta in drugih funkcijah, ki so pomembne za podporo strankam. Če želite izvedeti več o najboljših praksah za upravljanje izkušenj strank, vas vabimo, da preberete članek o programski opremi za upravljanje izkušenj strank. Spoznali boste ključne značilnosti, kot so kartiranje potovanja in analitika družbenih medijev. Poleg tega si oglejte, kako aplikacije za mobilno službo za pomoč uporabnikom lahko olajšajo delo na poti. Ta članek ponuja pregled aplikacij za Android in iOS, ki so nepogrešljive za sodobne ekipe za podporo strankam. Na koncu pa ne zamudite članka o pomoči strankam, kjer boste izvedeli, zakaj je podpora strankam ključna in kateri so najučinkovitejši kanali za podporo.