Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in izhodne klice, kot tudi interakcije IVR prek enega sistema. Sistemi gostujočih klicnih centrov so odlična alternativa tradicionalnim klicnim centrom, ker so spletni in stroškovno učinkoviti. Ni vam treba skrbeti za vzdrževanje strežnikov, nakup strojne opreme ali namestitev zunanje programske opreme.
Zakaj bi morali uporabiti gostujoči klicni center?
Odlična telefonska podpora je temelj vsakega uspešnega podjetja. Čeprav so tradicionalni klicni centri počasi v zatonu in jih nadomeščajo programi za klicni center ali gostujoči klicni centri, je telefonska podpora še vedno v velikem povpraševanju.
Pravzaprav ima po podatkih skupine CFI 76% vseh potrošnikov raje telefonsko podporo, kot digitalna sredstva, kot so e-mail sporočila, spletni obrazci za stik in družbeni mediji. Zato je pomembno poskrbeti za večino svojih strank z zagotavljanjem hitrih, prilagojenih in dobro poznanih telefonskih storitev.
Najbolj enostaven in stroškovno učinkovit način za to je vlaganje v gostujočo programsko opremo klicnega centra.
Kako lahko uporabite gostujoči klicni center?
Klicni center, kot je LiveAgent, svojim uporabnikom ponuja številne sodobne in profesionalne funkcije klicnega centra, vključno z:
- Vhodni klici
- Izhodni klici
- Interni klici
- IVR (Interactive Voice Response) technologijo
- Klici v čakalni vrsti
- Samodejni povratni klici
- Prenosi klicev
- Samodejno preusmerjanje klicev / samodejna distribucija klicev (ACD)
- Video klici
- Neomejeno število posnetkov klicev
- Več podprtih klicnih naprav, vključno s programskimi telefoni
Poleg tega številni gostujoči klicni centri ponujajo tudi dodatne funkcije, kot so:
- Vgrajena programska oprema CRM
- Večkanalni zahtevki
- Interne/ zunanje baze znanja
- Robustno poročanje, analitika klicev in sledenje času
- In veliko več!
Gostujoči klicni center je sodobna tehnologija, ki za delovanje ne potrebuje dodatne aplikacije drugih proizvajalcev. Dejansko so rešitve klicnih centrov zgrajene tako, da povečajo učinkovitost delovnega toka in prihranijo stroške ter tako vključujejo vse funkcije in prednosti tradicionalnega programa za pomoč strankam.
Kakšne so prednosti uporabe gostujočih klicnih centrov?
Izboljšano zadovoljstvo strank
Dobro organizirana programska oprema gostujočega klicnega centra z meniji IVR, samodejnimi povratnimi klici in preusmeritvami klicev lahko izboljša zadovoljstvo strank. Stranke želijo več možnosti, ko gre za čakanje. Prav tako želijo biti obveščeni o tem, kam so usmerjeni, in jim je potrebno pomagati, tudi če oseba, na katero so preusmerjeni, ne more pomagati.
Če imate v svojem arzenalu celovit gostujoči klicni center, kot je LiveAgent, je to najboljše, kar lahko storite, da bodo vaše stranke zadovoljne tudi po klicu.
Hitrejši časi reševanja
Gostovanje klicnega centra, opremljenega z IVR sistemom, vam lahko pomaga izboljšati čas reševanja. S tem, ko svojim strankam omogočite, da izberejo, s katerim oddelkom se morajo pogovoriti, preskočite delo agenta, ki običajno dvigne telefon, posluša, kaj stranka potrebuje, in šele nato klicatelja usmeri v ustrezen oddelek ali na agenta.
Veliki prihranki stroškov
Gostujoči klicni centri stanejo le del cene tradicionalnega klicnega centra. Plačati morate le mesečno naročnino in telefonsko številko VOIP. Plačate samo za uporabo v realnem času. Ni dodatnih stroškov na minuto ali skritih pristojbin.
Poleg tega vam ni treba plačati najemnine, drage strojne opreme, električne energije itd. Do klicnega centra lahko dostopate tudi iz katerega koli računalnika ali pametnega telefona z dostopom do interneta.
Izboljšana učinkovitost dela s strankami
Gostujoči klicni centri, kot je LiveAgent, so opremljeni z dodatnimi funkcijami in integracijami, ki lahko izboljšajo učinkovitost agenta. Ker lahko vaši agenti dosežejo vse stranke iz svojega vmesnika za klic, jim ne bo treba zapravljati časa za iskanje preteklih pogovorov, kontaktnih podatkov in še več.
Večja fleksibilnost
Gostujoči klicni centri vašim agentom dajejo svobodo in prilagodljivost. Delo od doma ali na daljavo je povsem izvedljiva možnost. Vašim agentom ne bo treba več sedeti v pisarni ali pred računalnikom. Niti ne bo treba imeti določene naprave. Preprosto lahko preusmerijo klice na svoje osebne naprave in klic sprejmejo na poti. Ali se to ne sliši super?
Kako lahko v LiveAgent nastavite gostujoči klicni center?
Klicni center, ki ga gosti LiveAgent, lahko nastavite v nekaj minutah.
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent in kliknite Kliči
2. Kliknite Številke
3. Kliknite oranžni gumb Ustvari
4. Select your VOIP provider (the VOIP provider from which you’ve purchased your phone number)
5. Vnesite ime (lahko je karkoli, samo vi se spomnite, za katero številko gre)
6. Izberite oddelek, na katerega bodo preusmerjeni dohodni klici na to telefonsko številko
7. Vnesite predpono za klic
8. Potrdite polje Snemaj klice, če želite posneti vse dohodne/odhodne klice s te telefonske številke
9. Vnesite poverilnice svojega ponudnika VOIP (ime gostitelja, uporabniško ime, geslo)
10. Kliknite Dodaj
Če je bila telefonska številka uspešno dodana in aktivna, bo zraven imela zeleno piko.
11. Nato kliknite gumb Uredi in kliknite IVR.
Nastavite svoj IVR/pozdravna sporočila s tem priročnikom IVR (pozdravna/sporočila brez povezave).
12. Ko končate z nastavitvijo IVR -ja, kliknite Konfiguracija
13. Kliknite Kliči
14. Kliknite Nastavitve
15. Spremenite nastavitve glede na vaše želje in kliknite Shrani
16. Uporabite ta navodila za dodajanje programskih in fizičnih telefonov na zaslonu Naprave
17. Nato posredujte ta priročnik svojim agentom, da bodo lahko nastavili želene naprave za odgovarjanje na klice
Kako to izgleda/deluje v praksi?
Programska oprema klicnega centra, ki jo gosti LiveAgent, je prilagodljiva in do nje lahko dostopate iz katerega koli računalnika ali telefona z dostopom do interneta. Uporablja ga lahko več uporabnikov hkrati in ga prilagodi vašim poslovnim potrebam. Sistem je dostopen, enostaven za uporabo in ima zanesljivo delovanje. Kako deluje, preverite v spodnjem videu.
Frequently Asked Questions
What is a hosted call center?
A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.
Why should I use a hosted call center?
Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
What features are included in a hosted call center?
Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.
How can a hosted call center benefit your business?
A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svoj klicni center za prodajo, preverite, kako kupiti funkcionalen klicni center. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako izbrati pravi klicni center za vaše potrebe. Poleg tega, če vas zanima, zakaj bi morali uporabiti gostujoči klicni center, preverite prednosti, kot so izboljšano zadovoljstvo strank in večja fleksibilnost. Spoznajte tudi, kako lahko nastavite gostujoči klicni center v LiveAgent za bolj učinkovito delo s strankami.
Odkrijte, kako klicni center lahko revolucionira vašo podporo strankam z izboljšanjem zadovoljstva, povečano prodajo in fleksibilnim delovnim okoljem. Naučite se, katere funkcionalnosti potrebujete in kako lahko programska oprema LiveAgent pomaga premagati izzive tradicionalnih klicnih centrov ter znižati operativne stroške.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Odkrijte ključne razlike med kontaktnimi in klicnimi centri ter kako LiveAgentova programska oprema izboljšuje večkanalno podporo s socialnimi mediji in integracijami. Naučite se, kako izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in izkoristiti prednosti naprednih funkcij, kot so avtomatizacija, upravljanje s samopostrežnimi storitvami in več. Razširite svoje možnosti komunikacije in optimizirajte podporo strankam.