Kaj je pripomoček za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je orodje, ki se uporablja na kateri koli spletni strani ali v aplikaciji, v kateri podajate povratne informacije o izkušnjah, ki so jih imeli. Lahko ima na primer katero koli obliko; lahko je anketa ali samo obrazec.
Uporabnikom je v pomoč tudi, ker imajo verjetno med uporabo nove aplikacije/spletnega mesta, težave in vi pri pri ugotavljanju, kaj popraviti. V teh primerih je pripomoček za povratne informacije najlažji način, da se stranke rešijo vseh težav, s katerimi se srečujejo. Prav tako je dobro, da podjetje ve, kako lahko izboljšti svojo spletno stran za svoje stranke.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija pripomočka za povratne informacije?
Pripomoček za povratne informacije je odličen vir povratnih informacij strank o napredku nakupa in storitvah za stranke. Lahko ima različne oblike. To je lahko majhna raziskava zadovoljstva strank, ki je vdelana v vašo aplikacijo ali spletno mesto, ali pa pripomoček z lestvico od 1 do 5, ki vam omogoča, da ocenijo stranke splošno zadovoljstvo z vašimi izdelki in storitvami.
Kakšna je vloga pripomočka za povratne informacije?
Glavna vloga pripomočka za povratne informacije je enostavno zbiranje povratnih informacij. Z njim lahko od strank zahtevate več informacij z nizkim vstopnim pragom. Poleg tega lahko na hitro zbirate povratne informacije in enostavno dobite povratne informacije. Poleg tega stranki pokažete, da vam je mar zanjo, izboljša pa celoten prodajni proces in avtomatizira dejavnosti storitev za stranke.
Ali lahko nastavite pripomoček za povratne informacije v LiveAgent?
V LiveAgent lahko nastavite pripomoček za povratne informacije. To olajša pridobivanje povratnih informacij od strank. Lahko ga postavite kamor koli (ali na mesta) na svojem spletnem mestu. To je odličen način, da se hitro znebite težav na strani odjemalca. Zahvaljujoč temu podjetje hitro prejme signal o napakah ali težavah.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate povratne informacije svojih strank, preverite predloge e-poštnih sporočil za povratne informacije. Tam boste našli primere in ideje za izboljšanje komunikacije z vašimi strankami. Če vas zanima, kako lahko povratne informacije in predlogi izboljšajo vašo storitev, si oglejte članek o funkciji povratnih informacij in predlogov. Ta članek vam bo pokazal, kako lahko z uporabo različnih orodij in gumbov za povratne informacije izboljšate uporabniško izkušnjo. Želite izboljšati zadovoljstvo svojih strank? Obiščite članek o zadovoljstvu strank in odkrijte, kaj vse lahko storite za večje zadovoljstvo vaših strank. Če vas zanimajo koristna orodja za pomoč strankam, raziščite orodja za pomoč strankam in se naučite, kako lahko ta orodja izboljšajo vašo podporo strankam.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.