Kaj je zunanja e-poštna domena?
Zunanja e-poštna domena je e-poštni naslov, ki je povezan s podjetjem, za katerega delate. Na primer, oseba, ki dela za Shell Global Solutions, bi imela e-poštno sporočilo, na primer „ime@shell.com“. To kaže, da je oseba, ki ji pišete po e-pošti, zaposlena pri Shell Global Solutions.
To pomaga ljudem, da prepoznajo pooblastilo osebe, saj ne morete imeti zunanje domene e-pošte, razen če jo je odobrilo podjetje, za katero delate. Samodejno vas naredi zaupanja vredno osebo, če delate za dobro večnacionalno organizacijo, saj multinacionalke ne zaposlujejo ljudi, ki niso vredni njihovih meril.
Frequently Asked Questions
Kaj je zunanja e-poštna domena?
Običajno je pri delu za določeno podjetje e-poštni naslov povezan z vašim podjetjem. Če na primer delate v podjetju XYZ, bi bil vaš e-poštni naslov abcde@XYZ.com. Potem veste, da je oseba zaposlena v podjetju XYZ. Zunanja domena je tista, ki je običajno ne odobri vaše podjetje (lahko pride do izjem).
Ali lahko v LiveAgentu nastavite zunanjo domeno e-pošte?
V LiveAgent ne morete neposredno konfigurirati zunanje domene e-pošte. Lahko pa konfigurirate pravilo, ki omogoča pošiljanje sporočil na zunanji e-poštni naslov. Če želite to narediti, pojdite na "Konfiguracija", nato kliknite "Avtomatizacija" in "Pravila" ter ustvarite novo pravilo.
Ali so zunanje domene e-pošte varne?
Zunanja domena je lahko varna, vendar je vse odvisno od tega, kako je zaščitena. Vendar bodite previdni, ali dani domeni zaupate, in ocenite njeno raven varnosti.
Ko končate z branjem trenutne strani o zunanji e-poštni domeni, vas morda zanima, kaj točno pomeni storitev za stranke. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako lahko izboljšate svojo storitev za stranke in povečate zadovoljstvo vaših strank. Če vas zanima ustvarjanje privlačnih in učinkovitih e-poštnih sporočil, si oglejte naše predloge e-pošte za bloganje gostov. Ta članek vsebuje 10 uporabnih idej za pisanje e-poštnih sporočil, ki bodo pomagale pri uspešnem gostujočem bloganju. Poleg tega, če želite izboljšati zadovoljstvo vaših strank, preverite cilje in najboljše prakse zadovoljstva strank. Članek ponuja nasvete, kako lahko proaktivno povečate zvestobo strank in zmanjšate odhajanje. Če vodite službo za pomoč uporabnikom, razmislite o ustanovitvi oddelkov, ki lahko pripomorejo k hitrejšemu odzivnemu času in jasneje začrtanim odgovornostim v vašem timu. Nenazadnje, če vas zanima učinkovito upravljanje klicnega centra, ta članek ponuja nasvete in trike za izboljšanje razporeda agentov in merjenje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI).
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.