Kaj je nadzorna plošča?
Nadzorna plošča je sestavljena iz zaslona, ki prikazuje informacije za uporabnika na enem mestu, tako da so informacije enostavne in dostopne. To pomaga agentom, da so na tekočem z najpomembnejšimi informacijami v podjetju.
Nadzorna plošča daje podatke v realnem času in agentom pomaga spremljati njihovo delovanje. Na primer, ko se agent za pomoč strankam prijavi v svoj račun na svoji spletni strani podjetja, lahko vidi količino odprtih zahtevkom, ki so dodeljene njemu in agentom, ki delajo v njegovem oddelku. Če je odprtih zahtevkov veliko, to pomeni, da agent in njegova ekipa ne delata dobro, da bi zadovoljila potrebe strank.

Frequently Asked Questions
Kaj je nadzorna plošča?
Nadzorna plošča je orodje, ki vam omogoča upravljanje informacij in vodenje poslovne inteligence. Na enem mestu prikaže in shrani pomembne podatke iz različnih virov. Običajno se uporabljajo vizualizacije podatkov, ki omogočajo enostavno razumevanje prikazanih podatkov in njihovih odvisnosti. Omogoča vam sledenje trendom in izključitev napak.
Kako dostopati do nadzorne plošče v LiveAgent?
Za dostop do nadzorne plošče morate biti uporabnik LiveAgent. Po prijavi v sistem na svojem računu se uporabniku prikaže nadzorna plošča, ki omogoča sledenje številu odprtih zahtevkov, dodeljenih določenemu osebju, podatke o tem, koliko ljudi dela v danem oddelku. Nadzorna plošča pomaga agentom spremljati njihovo uspešnost.
Kakšne vrste nadzornih plošč ponuja LIveAgent?
Obstajajo tri glavne vrste nadzornih plošč, prva je nadzorna plošča, ki vam pove, kaj se v tem trenutku dogaja, druga pa strateška nadzorna plošča, ki sledi KPI. Zadnja je analitična plošča, ki se uporablja za obdelavo podatkov za ugotavljanje prednosti. V LiveAgent imate dostop do nadzorne plošče.
Po branju trenutne strani o nadzorni plošči, vas vabimo, da odkrijete, kako lahko izboljšate svojo storitev za stranke. Ta članek vam bo pomagal razumeti, kako naslovi za podporo igrajo ključno vlogo pri učinkoviti komunikaciji s strankami.
Poleg tega priporočamo, da preberete več o avtomatizaciji podpore, kjer boste izvedeli, kako avtomatizacija lahko poveča zadovoljstvo strank in izboljša produktivnost zaposlenih. Nasveti in prednosti, ki jih ponuja ta članek, vam bodo dali koristne vpoglede v optimizacijo vašega poslovanja.
Zadovoljstvo s storitvami za stranke
Odkrijte, kako izboljšati zadovoljstvo strank z LiveAgentovimi naprednimi rešitvami za podporo strankam. Izvedite, kako meriti in povečati zadovoljstvo prek anket in povratnih informacij. Poskusite brezplačno in dvignite svojo storitev na novo raven!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.