Kdo je predstavnik za stranke?
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Predstavnik za stranke je zaposleni, ki v imenu organizacije komunicira s strankami podjetja. Predstavniki za stranke predstavljajo podjetje, njegove izdelke ali storitve.
Ko stranka kliče/piše, razreši svoja vprašanja, poizvedbe ali pritožbe. Stranke se lahko povežejo s predstavniki po telefonu, e-pošti, klepetu v živo ali drugih kanalih.
Predstavniki za stranke so ustrezno usposobljeni. Vendar pa morajo imeti nekaj pomembnih veščin (na primer govorjenje, poslušanje). V vsakem podjetju imajo zelo pomembno vlogo – so glas podjetja.
Kaj počne predstavnik službe za stranke?
- se odziva na pritožbe strank
- daje znanje/informacije
- komunicira s strankami po več kanalih
- pomaga pri odpovedi, vračilu ali menjavi
- odgovarja na vprašanja strank
Kako lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga agentom za stranke?
Tu je nekaj prednosti:
- sposobnost obravnave vseh poizvedb strank iz enega vmesnika
- hitrejši odzivni čas
- organizira zahtevke v ustrezne oddelke
- vsi podatki o strankah v enem sistemu
Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki omogočajo izjemno podporo strankam.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako postati predstavnik službe za stranke?
Običajno ni posebnih kvalifikacij za predstavnika za stranke. Čeprav je diploma srednje šole v večini podjetij nujna. V procesu zaposlovanja so pomembnejši dejavniki. Običajno iskalci zaposlitve iščejo določene naravne spretnosti. Najpomembnejše so vaše komunikacijske sposobnosti.
No, pa razčlenimo še malo. Obstajata dve pomembni kategoriji spretnosti, ki bi jih moral imeti vsak agent za pomoč strankam. Prva in najpomembnejša je, da ima mehke spretnosti. Druga pomembna veščina je tehnična. Podjetje vas lahko nauči o tehnični plati izdelka/storitve. Vendar vas ne morejo naučiti mehkih veščin. Vsaka stranka/situacija je edinstvena. Zato mora biti razumevanje stranke ali situacije intuitivno.
Kot smo omenili, obstaja tehnična plat dela, ki se jo bo treba naučiti. Običajno v obliki usposabljanja. Usposabljanje običajno vključuje znanje o izdelkih/storitvah, podjetju, internih programih in še več. Lahko traja nekaj tednov, čeprav v nekaterih podjetjih lahko traja tudi do nekaj mesecev.
Pomemben vidik usposabljanja je učenje v senci. Poslušanje/učenje od zastopnikov višjih strank je na začetku koristna taktika. Delo pa se običajno začne sredi usposabljanja, zato se učite na poti.
Podjetje vam ponavadi poskuša dati “lahke” stranke. Vendar pa ni mogoče predvideti, kakšno stranko bo dobil novi zaposleni. Ampak brez skrbi, okrog sebe imate nadzornike, ki vam pomagajo na vsakem koraku. Po usposabljanju lahko poiščete pomoč pri starejšem predstavniku za stranke ali vodji.
Po končanem usposabljanju učni del ni končan. Učite se na poti. Vedno obstajajo različne vrste edinstvenih situacij. Kljub temu pa boste morda čez nekaj časa še vedno deležni dodatnega usposabljanja o izdelkih ali novih postopkih. Vedno je prostor za izboljšave.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija predstavnika za stranke?
Predstavnik strank je zaposleni, ki v njegovem imenu vzpostavi stik s strankami podjetja. Je povezava med potrošnikom in podjetjem. Predstavniki strank predstavljajo podjetje, njegove izdelke in storitve. So vodja podjetja za stranke.
Kakšne so odgovornosti predstavnika za stranke?
Naloge predstavnika strank vključujejo komunikacijo s strankami podjetja po različnih komunikacijskih kanalih. Izjemno pomembno je, da predstavnik strank poskuša ohraniti pozitiven odnos s strankami - in če odnos ni optimističen, mu poskuša poiskati dobre strani. Izjemno pomembno je, da predstavnik strank zelo dobro pozna podjetje in natančno pozna izdelke in storitve, ki jih ta ponuja. Predstavnik bi moral obravnavati tudi dokumentacijo, povezano s strankami.
Kako v LiveAgent dodati predstavnika za stranke?
Če želite v LiveAgent dodati predstavnika stranke, kliknite ’Konfiguracije’, nato ’Agenti’ in kliknite ’Ustvari agenta’. Tu lahko natančno določite, kakšen obseg pooblastil mora imeti določen agent in kakšno vlogo mora imeti v sistemu.
Ko končate z branjem o vlogi predstavnika za stranke, lahko raziščete več o razlikah med službo za pomoč in službo za podporo. Ta članek vam bo pomagal razumeti, katera od teh dveh rešitev je bolj primerna za vaše potrebe. Poleg tega je koristno spoznati 10 pomembnih dolžnosti in odgovornosti podpore strankam, ki vam lahko pomagajo izboljšati vaše storitve za stranke. Tako boste lažje prepoznali ključna področja, kjer lahko izboljšate svojo učinkovitost in zadovoljstvo strank.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!