Kaj je izkušnja strank?
Vse interakcije, ki jih imajo stranke s podjetjem in njegovimi storitvami/izdelki, se z drugimi besedami imenujejo uporabniška izkušnja ali CX. Začne se, ko se stranka začne ukvarjati s podjetjem.
CX zagotavlja učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Glavni dejavnik je zagotoviti jo vsaki stranki, vsakič in povsod. Gre za preseganje pričakovanj strank, njihovo pomoč in skrb za stranke. Je kot partnerstvo in vsaka izkušnja vpliva nanj. Vlagajte v CX in to bo povečalo vašo prodajo in prihodke.
Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.
Kakšne so prednosti dobre uporabniške izkušnje?
- nove stranke
- višji prihodek
- sodelovanje strank
- angažiranost strank
- zadrževanje strank
Zakaj je izkušnja strank tako pomembna?
Po podatkih Harvard Business Reviews, izkušnje strank nikoli niso bile pomembnejše. Študija pravi, da bo stranka, ki je imela dober CX, verjetno porabila 140% več. Seveda v primerjavi s stranko, ki je imela slab CX. Vlaganje v vaš CX je dolgoročno cenejše za vaše podjetje. Razlog je v tem, da nesrečna stranka za reševanje svojega nezadovoljstva potrebuje več.
Drugi dejavnik, omenjen v študiji o poslovnih pregledih na Harvardu, je bila zvestoba strank. Pokazalo se je, da dober CX daje 74% možnosti, da v naslednjem letu obdržite stranko. Toda slab CX povzroči, da podjetje s 43% možnostjo obdrži stranko naslednje leto.
Kako izboljšati svoj CX s programsko opremo za pomoč strankam?
Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, omogoča hitro in učinkovito komunikacijo s strankami. Predstavniki strank lahko delajo v eni programski opremi. LiveAgent omogoča komunikacijo s strankami iz več kanalov.
Funkcije LiveAgent, ki izboljšujejo CX:
- Baza znanja s članki (Samopostrežni portal)
- Klicni center, e-pošta, družabni mediji, klepet v živo
- Prednastavljeni odgovori
- Avtomatska distribucija zahtevkov
- Slednje času
- Oddelki
- Pregled analitike
- Večkanalno zbiranje podatkov
- Mobilni pregled poizvedb strank
Izvedite več o vseh Funkcije LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 30-day free trial right away!
Oglejte si video o uporabniški izkušnji
Izkušnja strank je najpomembnejša za podjetja vseh velikosti. Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent ponuja niz zanesljivih funkcij, ki podjetjem pomagajo izboljšati njihovo izkušnjo podpore strankam. S funkcijami, kot so celovito upravljanje vstopnic, večkanalne zmogljivosti, portal za samopostrežbo strank in podrobna analitika, LiveAgent pomaga podjetjem pri povečanju zadovoljstva strank in skrajšanju odzivnega časa. Poleg tega se LiveAgent integrira s priljubljeno programsko opremo tretjih oseb in ponuja varnost svetovnega razreda, da zagotovi, da podatki strank ostanejo varni. Z izkoriščanjem funkcij in orodij, ki jih ponuja programska oprema LiveAgent, lahko podjetja zlahka zagotovijo svojim strankam koristno in učinkovito podporo strankam.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz uporabniška izkušnja?
Izkušnja strank (ali CX) se nanaša na vse interakcije med stranko in podjetjem. Vključuje tako izkušnje, povezane s tehnično stranjo, kot na primer izkušnje, povezane s stikom s predstavnikom določene blagovne znamke, tj..
Kakšni so stebri uporabniške izkušnje?
Obstaja šest glavnih stebrov uporabniške izkušnje. Prva je personalizacija, to je osredotočanje na stranko, da se z njo ustvari čustveno vez. Drugi steber je poštenost, ki temelji na medsebojnem zaupanju in verodostojnosti. Tretji steber so pričakovanja. Bistvo je v tem, da se zavedamo, kaj stranke pričakujejo in kaj morajo storiti, da jih presežejo. Druga fundacija prevzema odgovornost za iskanje rešitve problema. Naslednja točka je zmožnost čim bolj poenostaviti storitve za stranke, za kar naj stranka porabi čim manj časa in truda. Zadnji steber je empatija, torej ustvarjanje individualnih odnosov s strankami glede na kontekst situacije.
Kako izboljšati izkušnjo strank?
Če želite izboljšati uporabniško izkušnjo, morate najprej razumeti stranko, se postaviti na njeno mesto in se vprašati: kaj lahko izboljšamo, da bo ta boljši? Enako pomembna točka je odlična storitev za stranke, ki vam bo omogočila učinkovito reševanje težav strank, hkrati pa vam bo omogočila tudi poslušanje v realnem času. Zanašanje na redne povratne informacije strank je način za izboljšanje vaše izkušnje s strankami.
Če želite izvedeti več o tem, kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke, si oglejte članek o najboljših programska oprema za upravljanje izkušenj strank za leto 2024. V tem članku boste našli informacije o ključnih značilnostih in prednostih uporabe te programske opreme.
Poleg tega lahko raziščete, kaj so razširitve in kako lahko pripomorejo k izboljšanju vašega sistema za podporo strankam. Članek razloži, kako razširitve delujejo in kakšne prednosti lahko prinesejo vašemu podjetju.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!