Kaj je CRM?
Upravljanje odnosov s strankami, znano tudi kot CRM, pomeni strategije in tehnologije, ki se uporabljajo za upravljanje odnosov in interakcij s strankami. Glavni cilj CRM je izboljšati in analizirati poslovne odnose.
Informacije o strankah se s sistemi CRM pridobivajo z različnih kanalov, kot so spletna mesta, družbeni mediji, tržni materiali in drugi. Shranite lahko prodajo, potencialne stranke, priložnosti, kontaktne podatke in drugo. Upravljanje odnosov s strankami ima velik vpliv tudi na vaše podjetje. Pomaga vam pri zbiranju podatkov, upravljanju ekipe za pomoč strankam in povečanju zadovoljstva strank.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni kratica CRM?
Kratica CRM pomeni upravljanje odnosov s strankami. Preprosto povedano, po zaslugi CRM lahko podjetja upravljajo poslovne odnose, podatke in informacije, povezane z njimi.
Kakšne so vrste CRM?
Obstaja več vrst CRM. Prvi je operativni CRM, ki zaradi svojih zmogljivosti daje službam za stranke, trženju in prodajnim oddelkom, možnost boljšega delovanja in podpore sedanjim in bodočim strankam. Druga vrsta je skupni CRM, ki podpira interakcije z dobavitelji in distributerji. Temelji na skupnih podatkih o strankah. Druga vrsta je analitični CRM, po katerem lahko analizirate podatke in na podlagi njih naredite ustrezne zaključke. Zanimiva vrsta je strateški CRM, ki v svojem namenu postavlja kupce na prvo mesto z uporabo podatkov o njih in trenutnih trendov. Zadnja vrsta je CRM, ki se uporablja za upravljanje kampanj, zahvaljujoč kateremu lahko učinkovito vodite prodajne in trženjske akcije.
Ali je LiveAgent CRM?
LiveAgent je orodje, ki ga je mogoče integrirati v CRM in podpirati njegove dejavnosti. V LiveAgentu lahko podatke o strankah shranite v polje za kontaktne podatke.
Ko končate z branjem trenutne strani, si oglejte, kako lahko integracija CRM pomaga izboljšati vašo storitev za stranke. Spoznajte ključne funkcije, ki jih ponuja CRM za boljše upravljanje odnosov s strankami.
Če vas zanima, kaj vse ponuja CRM program, preverite, zakaj je ta programska oprema ključna za uspeh vašega podjetja. Naučite se, kako lahko CRM programska oprema poveča zadovoljstvo in zadrževanje strank.
Razmislite o najboljših možnostih za leto 2022 z našim seznamom najboljših programov CRM. Preverite, katere funkcije so ključne za učinkovito upravljanje odnosov s strankami.
Če želite izboljšati uporabniško izkušnjo, razmislite o uporabi programske opreme za upravljanje izkušenj strank. Spoznajte, kako lahko te rešitve pomagajo pri analitiki in povratnih informacijah strank.
Za učinkovito komunikacijo na družbenih medijih preglejte predloge za odgovore na pogosta vprašanja o delovnem času. Naučite se, kako lahko predloge izboljšajo vašo storitev za stranke na družbenih omrežjih.
Nazadnje, če uporabljate Salesforce, preverite, kako lahko integracija Salesforce z LiveAgentom optimizira vaše poslovanje. Izvedite več o prednostih in postopku integracije za boljše rezultate.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako izboljšati izkušnjo strank in povečati prihodke z LiveAgent. Spoznajte pomembnost dobre uporabniške izkušnje, njene prednosti ter kako programska oprema za pomoč strankam lahko izboljša vaše poslovanje. Preizkusite LiveAgent brezplačno in izkoristite njegove napredne funkcije za učinkovito podporo strankam.
Odkrijte ključna načela za izgradnjo uspešnih odnosov s strankami, ki vodijo do zvestobe, večjih prihodkov in prepoznavnosti blagovne znamke. Naučite se, kako lahko personalizirana storitev, pravočasna komunikacija in ustrezna programska oprema, kot je LiveAgent, pripomorejo k izboljšanju zadovoljstva strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in dvignite svojo storitev na višjo raven!