Kaj je center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč uporabnikom, znan tudi kot kontaktni center, je poseben del organizacije. Center sestavlja osebje, ki zastopa stranke. Glavna funkcija je upravljanje vseh stikov strank. Center za pomoč strankam je prav tako pomemben del upravljanja odnosov s strankami.
Center za pomoč strankam lahko primerjamo s klicnim centrom. Razlika je v tem, da se klicni center osredotoča predvsem na telefonsko komunikacijo. Center za pomoč strankam upravlja vse vrste komunikacije – e-pošto, klepet v živo, klice ali fakse.
Frequently Asked Questions
Kako definirati center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč strankam je programska oprema, ki vam omogoča učinkovito izvajanje storitev za stranke. Zahvaljujoč temu ima podjetje priložnost zbirati podatke o strankah, ki jih oskrbuje, razvijati in izboljševati storitve za stranke.
Katere so osnovne značilnosti centrov za pomoč strankam?
Osnovne funkcije centra za pomoč uporabnikom so samodejna distribucija klicev neposredno določenemu agentu, snemanje klicev (o tem morate obvestiti stranke), integracija mobilne telefonije ali interaktivni glasovni odziv. Sposobnost izvajanja analitike in zbiranja podatkov je izredno pomembna.
Kakšne so vrste centrov za pomoč strankam?
Glavna vrsta storitev za podporo strankam je vhodni klicni center, kjer se obravnavajo samo klici strank. Druga vrsta je odhodni klicni center, ki izvaja le klice agentov do potencialnih ali sedanjih strank. Tretja vrsta je navidezni klicni center, ki vam omogoča opravljanje vseh vrst telefonskih klicev.
Ko končate z branjem o centru za pomoč strankam, razmislite o raziskovanju razlike med kontaktnim centrom in klicnim centrom. Spoznali boste, kako se razlikujejo v komunikacijskih kanalih in upravljanju podatkov. Naslednje, če vas zanima, kako lahko izboljšate svojo storitev za stranke, si oglejte članek o pomembnosti službe za stranke. Ta članek ponuja nasvete za izboljšanje vaše podpore strankam in predstavi različne vrste programske opreme za pomoč strankam. Poleg tega, če želite izvedeti več o upravljanju klicnega centra, preverite vodnik za upravljanje klicnega centra, ki ponuja nasvete o načrtovanju in usposabljanju agentov. Če vas zanimajo orodja, kot so e-poštne predloge, si oglejte članek o predlogah elektronske pošte portala za stranke. Ta vam lahko prihrani čas in trud pri komunikaciji s strankami. Na koncu, ne zamudite priložnosti, da raziščete, kaj pomeni pomoč strankam in zakaj je ključna za vaše poslovanje.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Preizkusite LiveAgent – vse-v-enem programsko opremo za podporo strankam. Brezplačno 30-dnevno preizkusno obdobje. Kreditna kartica ni potrebna!
Odkrijte, kako predstavniki za stranke zagotavljajo izjemno podporo in prispevajo k uspehu podjetij. Naučite se, katere veščine so ključne in kako lahko programska oprema, kot je LiveAgent, izboljša vašo storitev. Začnite z brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in optimizirajte svoje storitve za stranke še danes!