Žal se bodo vedno pojavljali neprijetni klici. In ker lahko vplivajo na vaš potek dela in zmanjšajo produktivnost, je najboljši način, da jih zmanjšate, tako da jih blokirate. To velja za “redne” moteče klice. V primeru, da prejmete klice, ki so grozilne ali nadlegljive narave, jih morate prijaviti pristojnim organom.
Ali je mogoče blokirati VoIP klice?
Kratek odgovor na vaše vprašanje je — Klice VoIP lahko blokirate z nekaj preprostimi koraki, tako v programski opremi, nameščeni na agentovo postajo in mobilno napravo. Ta praksa se je izkazala za odlično pri preprečevanju agentov, da bi klicali brez privolitve potrošnikov, saj lahko preprosto dodate številke na seznam zavrnjenih in se zanesete na zakone o seznamu ne klicev v vaši državi ali državi.
Kateri so razlogi za blokiranje VoIP klicev?
Obstaja veliko razlogov za blokiranje VoIP klicev. Ne glede na to, ali se sprašujete, ali bi morali blokirati določene klicatelje ali ne, vam lahko poznavanje pravih razlogov za blokiranje klicev pomaga pri pravilnih odločitvah. Mnogi ljudje te klice imenujejo moteči klici. Neželeni klici so znani tudi kot neželeni klici in nezaželeni klici.
Vendar pa je to široka kategorija, ki zajema različne vrste klicev. Začnimo na primer z nezakonitimi klici. Ti klici, ki jih sprožijo nezakoniti klicni centri, ne bodo vzeli le velikega dela vaše produktivnosti, ampak lahko tudi povzročijo, da nekdo nasede na prevaro. Vaši računalniki se lahko okužijo z virusi in lahko uhajate občutljive poslovne podatke.
Manj škodljivi, a še vedno zamudni so telemarketing klici. Blokiranje teh VoIP klicev vam bo pomagalo voditi produktivno operacijo. Enako lahko storite za neželene klicatelje, ki so nadležni in vsiljivi.
Kako blokirati neželene klice na VoIP
Ko uporabljate VoIP, imate popoln nadzor nad dohodnimi VoIP klici. Glede na to, da vsak Ponudnik VoIP ponuja edinstvene storitve, vam je nemogoče zagotoviti vodnik po korakih. Naslednja najboljša stvar, ki jo lahko storimo, je, da vam zagotovimo splošne informacije.
Ne glede na to, ali želite blokirati prevarne klice ali anonimne klice, je postopek enak. Obstajajo različne storitve za blokiranje klicev. Te storitve vam lahko pomagajo avtomatizirati blokiranje neželenih klicev. Samodejni skript gre skozi seznam vseh znanih številk, ki se uporabljajo za neželene klice, vključno s prevarami in telemarketingom.
Skript je preprost način za blokiranje klicev VoIP. Deluje v realnem času in glede na storitev, ki jo uporabljate, se lahko odločite, da jih v celoti blokirate ali pošljete na glasovno pošto.
Neželene klice na VoIP lahko blokirate tudi ročno. Postopek se od ponudnika do ponudnika razlikuje, vendar na splošno velja isti metodi. Številko, ki jo želite blokirati, morate shraniti s seznama »Prejeti klici« v telefonski imenik.
Ko to storite, odprite imenik svojega telefona in izbrišite vnose »First Name« in »Last Name« in pustite samo telefonsko številko. Poiščite možnost zavrnitve in jo omogočite za stik. Shranite telefonski imenik in od takrat naprej vaš telefon ne bo zvonil, ko pride klic s te številke.
Kako nastaviti aplikacijo za filtriranje in zaznavanje neželenih klicev
Blokiranje VoIP klicev ne mora biti nujno zastrašujoča naloga. S pravim orodjem, ki vam je na voljo, boste lahko utišali neznane klicatelje, kot so neodvisna analitična podjetja, ki nenehno poskušajo pridobiti več podatkov.
Ko izberete aplikacijo, je bistveno, da preverite, ali ima funkcijo za filtriranje in odkrivanje neželenih klicev. Te aplikacije so precej priročne, saj delujejo na avtopilotu. Aplikacija lahko na primer samodejno blokira neželene klice, tako da preprosto pregleda črni seznam vseh znanih prevarantov.
V vsakem primeru, če obstaja možnost seznama samodejne zavrnitve in jo omogočite, bo aplikacija prevzela in zmanjšala tveganje, da bi vas motil neželen klic.
filtre lahko nastavite ročno. Če uporabljate filter, bo aplikacija vedno preverila ID klicatelja glede na filter. Če se ID klicatelja ujema s tistim v filtru, klic ne bo uspel. Za druge klicatelje se nič ne spremeni – od njih boste lahko sprejemali klice brez težav.
Vse več aplikacij ima to funkcijo, ker se povečuje število telemarketingov in ljudi, ki zlorabljajo množične klice. S filtri za blokiranje in samodejnim blokiranjem boste prihranili veliko časa in lahko nemoteno opravili več dela.
Kako preprečiti blokiranje klicev VoIP
Če ste v preteklosti blokirali nekaj klicev VoIP in jih zdaj želite znova sprejemati, jih lahko odblokirate. Enako velja za tiste nesrečne situacije, ko na koncu nekoga po nesreči blokirate. Preveriti morate dve stvari, da se prepričate, da ste preprečili blokiranje klicev VoIP.
Najprej preverite svoj telefon. Pojdite v telefonski imenik in se pomaknite do vnosov brez imena in priimka. Preverite, ali je možnost zavrnitve ali blokiranja omogočena. Onemogočite ga in ponovno boste lahko sprejemali klice s teh številk.
Če uporabljate aplikacijo, jo boste morali tudi preveriti. V aplikaciji je treba preveriti dve stvari. Najprej morate preveriti, ali ste ustvarili kakšne filtre. Če obstajajo filtri za blokiranje klicev VoIP, jih onemogočite ali izbrišite. Drugič, preverite, ali ste omogočili možnost samodejne zavrnitve in jo izklopite. Če ste naredili vse zgoraj, VoIP klici ne bodo več blokirani.
Set up your VoIP system in few minutes with LiveAgent.
Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?
Frequently Asked Questions
Ali je mogoče blokirati VoIP klice?
Da, VoIP klice je mogoče blokirati. Ne glede na to, ali se odločite za uporabo nastavitev svoje naprave ali uporabo aplikacije za avtomatsko blokiranje klicev in nastavitev določenih filtrov, boste lahko blokirali VoIP klice.
Kako blokiram neželene klice na VoIP?
Obstaja nekaj načinov za blokiranje neželenih klicev na VoIP. Lahko se obrnete na svojega ponudnika, da vam ga uredi. Lahko pa to storite ročno prek nastavitev naprave VoIP ali aplikacije.
Kako nastaviti aplikacijo za filtriranje in zaznavanje neželenih klicev?
Aplikacijo lahko nastavite tako, da filtrira in zazna neželene klice, tako da omogočite funkcijo samodejnega blokiranja neželenih klicev. Aplikacija bo samodejno zavrnila klice, če jih najde na seznamu blokiranih. Prav tako lahko sami ustvarite filter, da aplikaciji natančno poveste, katere neželene klice naj blokira.
Kako preprečim blokiranje klicev VoIP?
Če ne prejemate nekaterih VoIP klicev, je velika verjetnost, da ste jih blokirali. Preverite svoj telefonski imenik in preverite, ali ste nekatere številke ročno blokirali. Prav tako morate preveriti aplikacijo, da onemogočite vse filtre in možnosti samodejnega blokiranja. Če imate še vedno težave, se obrnite na podporo vašega VoIP ponudnika.
Ko končate z branjem o blokiranju VoIP klicev, vas vabimo, da si ogledate članek o VoIP. Tam boste izvedeli, kaj VoIP sploh je in kako deluje. Prav tako se boste naučili, kako optimizirati svojo internetno povezavo za VoIP, kar je ključno za nemoteno komuniciranje.
Označevanje klicev je ključna funkcija klicnega centra, ki omogoča kategorizacijo klicev po kontekstu, kar olajša organizacijo in analizo podatkov o strankah. LiveAgent ponuja zmogljivo programsko opremo, ki vključuje označevanje klicev, VoIP sisteme in več. Izboljšajte storitev za stranke z boljšo analizo klicev, prepoznavanjem trendov in razvojem strategij za ponovno pridobivanje potencialnih strank. Preizkusite LiveAgent brezplačno in povečajte zvestobo blagovni znamki z vsakim stikom s stranko.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Odkrijte ključne razlike med kontaktnimi in klicnimi centri ter kako LiveAgentova programska oprema izboljšuje večkanalno podporo s socialnimi mediji in integracijami. Naučite se, kako izbrati pravo rešitev za vaše podjetje in izkoristiti prednosti naprednih funkcij, kot so avtomatizacija, upravljanje s samopostrežnimi storitvami in več. Razširite svoje možnosti komunikacije in optimizirajte podporo strankam.
VoIP telefonska storitev omogoča telefoniranje prek internetne povezave, kar prinaša fleksibilnost brez potrebe po tradicionalni telefonski liniji. Spoznajte, kako VoIP izboljšuje komunikacijo in učinkovitost klicnih centrov, ter odkrijte, kako ga lahko uporabljate tako za stanovanjske kot poslovne namene. Izvedite več o potrebni opremi in postopku namestitve za optimalno uporabniško izkušnjo.