Kaj je dodelitev zahtevka?
Zahtevek je komunikacija med agentom in strankami. Zahtevek se ustvari brez lastništva. Zahtevek je treba dodeliti pravemu zastopniku za stranke ali oddelku in ročno spremeniti lastništvo. Vedite, kdo je odgovoren za reševanje vprašanj in poizvedb, ter se izognite težavam.
V LiveAgent lahko po odgovoru nastavite samodejno dodelitev zahtevkov predstavniku za stranke. Prilagodite svoja merila, pravila in pogoje v konfiguraciji in jo zaženite samodejno.
FAQ
Kaj pomeni dodelitev zahtevka?
Zahtevek je glavno orodje za komunikacijo med agentom in strankami. Dodelitev zahtevka pomeni, da je treba zahtevek dodeliti ustreznemu agentu ali oddelku, da lahko na njem ukrepajo.
Kako lahko dodelite zahtevke s pomočjo Live Agent?
V LiveAgent lahko zahtevke dodelite ustreznemu agentu. To se lahko zgodi tudi samodejno, potem ko agent odgovori stranki. Lastnika danega obvestila je mogoče tudi spremeniti.
Je dodeljevanje zahtevkov avtomatsko?
LiveAgent ima možnost samodejnega dodeljevanja zahtevkov. To se zgodi, ko zadevni agent odgovori stranki. V konfiguraciji lahko prilagodite tudi svoja merila, pravila in pogoje.
Ko končate z branjem o dodeljevanju zahtevkov, vas morda zanima več o tem, kaj je samodejno dodeljevanje zahtevkov. Ta funkcija je ključna za izboljšanje časa reševanja in zadovoljstva strank, saj omogoča učinkovitejše upravljanje delovnih tokov.