Kaj je API?
API se imenuje tudi vmesnik za programiranje aplikacij. Je kombinacija različnih protokolov, orodij in kod. API se uporablja za ustvarjanje aplikacijske programske opreme in za komunikacijo med različnimi segmenti programske opreme. Določa, kako morajo te komponente sodelovati. Funkcija API je, da aplikacijam omogoča medsebojno komunikacijo. Razvijalcem prinaša osnovne ukaze za izvajanje običajnih operacij.
Preverite LiveAgent vse API reference.

FAQ
Kaj pomeni API?
API ali vmesnik za programiranje aplikacij je niz pravil, ki natančno opisujejo, kako programi komunicirajo med seboj. Najprej in predvsem je specifikacija smernic o tem, kako naj bi izgledala interakcija med komponentami programske opreme. Izvajanje API -ja je niz rutin, protokolov in rešitev IT, ki sestavljajo računalniške aplikacije.
Ali LiveAgent deli svoj API?
LiveAgent ponuja vse informacije o svojem API.
Katera dejanja so na voljo prek LiveAgent API?
LiveAgent API akcije, ki so na voljo, vključujejo: .Prenesite seznam podjetij .Izbrišite pogovore .Ustvarite nove pogovore .Registrirajte nove stranke .Prenesite seznam oddelkov .Odstranite vnose v bazi znanja .Poročila oddelka
Ko zaključite z branjem o API-ju, vas morda zanima, kaj je integracija API-ja. Ta članek vam bo razložil, kako lahko API integracije izboljšajo vaše delovne procese. Prav tako si lahko ogledate, kaj so integracije službe za pomoč uporabnikom. Spoznajte prednosti integracij in kako jih lahko uporabite v LiveAgentu za izboljšanje storitev za stranke.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Odkrijte, kako storitev klepeta LiveAgent izboljšuje uporabniško izkušnjo s 15 naprednimi funkcijami za klepet v živo. Zagotovite si brezplačen račun in izboljšajte komunikacijo s strankami v realnem času. Pomembne prakse vključujejo hitre odzive, AI botove in integracijo s CRM za učinkovito podporo. Poskusite brez obveznosti!
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.