Kaj je raziskava storitev za stranke?
Ankete in intervjuji, ki jih izpolnijo stranke, se imenujejo ankete o storitvah za stranke. Pomagajo spremljati in spremljati zadovoljstvo strank.
Namen raziskav storitev za stranke je spoznati izkušnje, ki so jih imele stranke in presoditi, kako se lahko podjetje izboljša, da svojim strankam zagotovi kakovostnejše storitve.
Če ima stranka slabe izkušnje s storitvami za stranke, ki jih ponuja podjetje, najverjetneje tega podjetja ali njegovih izdelkov ne bo priporočila nikomur drugemu. Ko bodo ljudje iz njegovega družabnega kroga slišali za izkušnjo, se najverjetneje tudi ne bodo odločili za izdelke tega podjetja.
Frequently Asked Questions
Kaj je raziskava storitev za stranke?
Anketa o storitvah za stranke je vprašalnik, ki podjetjem pomaga razumeti, kaj kupci mislijo o njihovi blagovni znamki, storitvah, izdelkih in storitvah za stranke. Zahvaljujoč temu imajo organizacije možnost izboljšati svoje izdelke, optimizirati izkušnje in strankam ponuditi tudi tisto, kar si želijo.
Kakšne so vrste anket o storitvah za stranke?
Poznamo štiri glavne vrste raziskav. Prva je Indeks zadovoljstva strank (CSAT). Vsebuje preprosta vprašanja, običajno z odgovori "da" ali "ne". Drugi primer tovrstne raziskave je ocena neto promotorja, ki od strank zahteva, da ocenijo verjetnost, da bodo prijatelju priporočile storitev ali izdelek na lestvici od 0 do 10. Nato se primerja odstotek kritikov promotorjev. Tretja raziskava je Indeks prizadevanj strank (CES). Pokaže nam, koliko truda je za uporabo izdelka potrebnega med strankami ali koliko dela je potrebno za rešitev težave s storitvami za stranke. Zadnja vrsta je mejnik, ki se pošlje v ključnih trenutkih na poti stranke. Čas pošiljanja lahko utemeljite na času ali izkušnjah.
Kako distribuirati anketo o storitvah za stranke?
Anketo o storitvah za stranke lahko delite na različne načine. Lahko jo pošljete po e-pošti, v običajnem glasilu, v klepetalnici ali v družabnih medijih. Izbrati morate, katera pot bo po vašem mnenju najbolj optimalna, ali boste izbrali samo eno, več ali morda vse. To zahteva posebno analizo.
Ko zaključite z branjem trenutne strani, lahko nadaljujete z raziskovanjem pomena dobre storitve za stranke in kako jo izboljšati v članku Kaj je pomembna služba za stranke?. Če želite izvedeti več o programski opremi za upravljanje izkušenj strank, vam priporočamo, da obiščete stran Najboljša programska oprema za upravljanje izkušenj strank za leto 2024. Za navdih in motivacijske misli o storitvah za stranke si oglejte članek Citati in slogani za storitve za stranke. Prav tako lahko preberete več o anketah zadovoljstva strank v članku Anketa o zadovoljstvu strank [Pojasnjeno]. Če vas zanima upravljanje klicnega centra, si oglejte članek Upravljanje klicnega centra (+nasveti in triki).
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Raziščite naš obsežen slovar terminologije programske opreme za pomoč uporabnikom in storitve za stranke. Idealno za začetnike, ki se soočajo z novimi izrazi, in izkušene strokovnjake, ki želijo osvežiti svoje znanje. Odkrijte definicije, od "Mapiranje gostitelja" do "Čas razrešitve", in izboljšajte svojo učinkovitost storitev za stranke.